بتای عمومی HarmonyOS 2.0 برای ۱۵ مدل از گوشی های هواوی در حال آزمایش است
1 min read

بتای عمومی HarmonyOS 2.0 برای ۱۵ مدل از گوشی های هواوی در حال آزمایش است

شرکت چینی هواوی پس از کسب موفقیت‌های مختلف، مورد تحریم ایالات متحده آمریکا قرار گرفت و حق استفاده از سیستم عامل اندروید را از دست داد. اما این داستان پایانی برای غول چینی نبود و این شرکت اقدام به توسعه سیستم عامل شخصی خود یعنی HarmonyOS کرد. اخیرا شنیده شده است که ۱۵ مدل از گوشی‌های مختلف این شرکت در حال آزمایش بتای عمومی HarmonyOS 2.0 هستند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

آزمایش بتای عمومی HarmonyOS 2.0 در حال انجام است…!

کمپانی هواوی اخیرا هفتمین گروه آزمایشی بتای HarmonyOS 2.0 را برای دستگاه‌هایی از جمله Nova 3، Mate 9، P10 و تبلت MediaPad M5 آغاز کرده است. علاوه بر این، آزمایش بتای عمومی HarmonyOS 2.0 برای ۱۵ مدل دیگر از دستگاه‌های این شرکت آغاز شده است. بدین ترتیب و با انتشار اطلاعیه جدید هواوی، دستگاه‌های مختلف این شرکت اکنون واجد شرایط دریافت نسخه نهایی و پایدار سیستم عامل هارمونی هستند.

هارمونی OS 2.1 ماه آینده و با ویژگی‌های جدیدی معرفی خواهد شد

چهار دلیل برای اینکه گوشی‌ هواوی خود را به سیستم عامل هارمونی بروز کنیم

با این حال ممکن است در صورت مشاهده هرگونه مشکلات نرم‌افزاری، این شرکت نسبت به ایجاد تغییراتی در نرم‌افزار سیستم عامل خود، اقدام کرده و آن را برای دستگاه‌های خود عرضه نماید. دستگاه‌های ذکر شده شامل این موارد هستند.

  1. ۱- P20
  2. ۲- P20 Pro
  3. ۳- Mate 10
  4. ۴- Mate 10 Pro
  5. ۵- Mate 10 Porsche Design
  6. ۶- Mate RS Porsche Design
  7. ۷- Nova 4
  8. ۸- Enjoy 10S
  9. ۹- Enjoy 10 Plus
  10. ۱۰- Honor 9X
  11. ۱۱- Honor 9X Pro
  12. ۱۲- Honor 20S
  13. ۱۳- Honor 10
  14. ۱۴- Honor V10
  15. ۱۵- Honor Play4T Pro

بتای عمومی سیستم عامل هارمونی

بر اساس اطلاعات منتشر شده، اکنون ظرفیت آزمایش بتای عمومی این سیستم عامل افزایش یافته و کاربران به تعداد نامحدودی می‌توانند در بتای سیستم عامل HarmonyOS شرکت نمایند. به گزارش HuaweiCentral، اکثر دارندگان این تلفن‌‌های هوشمند هنوز در حال اجرای سیستم عامل اندروید با رابط کاربری EMUI هستند. هنوز درباره تصمیم هواوی برای دستگاه‌های کاربران خود در سطح جهان اطلاعات کافی وجود ندارد. با این حال به نظر می‌رسد دیر یا زود اخباری در این مورد منتشر شود.

دلیل پشتیبانی HarmonyOS از نرم افزارهای اندروید چیست؟ آیا هارمونی یک پوسته اندروید است؟

درباره سیستم عامل هارمونی چه می‌دانیم؟

HarmonyOS 2.0 در تاریخ 2 ژوئن ۲۰۲۱ (۱۲ خرداد ۱۴۰۰) برای گوشی‌های هوشمند عرضه شد. سیستم عامل جدید شرکت هواوی دارای ویژگی‌های کاملا نوینی است. برای ارتقا سطح رابط کاربری نرم‌افزار قابلیت‌های جدیدی مانند ابزارک خدمات، کنترل پنل و حالت استفاده آسان و مدیریت دستگاه‌های متصل تعبیه شده است. پیشرفت‌های فوق‌العاده‌ای همراه با سیستم عامل HarmonyOS 2.0 است همراه شده است که سبب می‌شود این سیستم عامل حتی بهتر از رابط کاربری EMUI نیز باشد.

در همین حین، شاهد پیشرفت سریع HarmonyOS هستیم. اخیرا ریچارد یو (Richard Yu)، مدیر عامل گروه تجاری مشتریان هواوی، در کنفرانس اخیر خود صحبت‌های مهم داشته است. در جریان کنفرانس معرفی محصول آفیس این شرکت، ریچارد یو از نصب HarmonyOS بر روی بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه هوشمند خبر داده است. وی همچنین به این مسئله اشاره کرده است که هواوی به عرضه این سیستم عامل در بین دستگله‌های مختلف بیشتری ادامه خواهد داد. هدف هواوی از انجام این کار، گسترش دسترسی کاربران و مشتریان این شرکت به سیستم عامل خود است.

هوآوی به دنبال شکست انحصار اندروید؛ نصب هارمونی روی 100 میلیون دستگاه هوشمند

هواوی می گوید سیستم عامل هارمونی (Harmony OS) تا ۲ سال دیگر با iOS قابل رقابت است

علاوه بر این، شرکت هواوی برای اولین بار، نسخه‌ای از سیستم عامل HarmonyOS را تحت عنوان HarmonyOS Mine، برای مقاصد صنعتی معرفی کرده است. HarmonyOS Mine یک سیستم عامل جدید است که برای کسب وکارهایی مانند استخراج ذغال سنگ از معادن طراحی شده است.

نظر شما کاربران در این مورد چیست؟ آیا تجربه استفاده از سیستم عامل هارمونی را داشته‌اید؟ آیا هواوی می‌تواند در آینده با سیستم عامل هارمونی به رقابت با اندروید بپردازد؟ به نظر شما سیستم عامل هارمونی برای رشد و پیشرفت خود نیازمند چه قابلیت‌هایی است؟

نوشته بتای عمومی HarmonyOS 2.0 برای ۱۵ مدل از گوشی های هواوی در حال آزمایش است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code