عمر باتری شیائومی ١١ لایت NE مشخص شد: تفاوت چشمگیر با Mi 11 Lite 5G
1 min read

عمر باتری شیائومی ١١ لایت NE مشخص شد: تفاوت چشمگیر با Mi 11 Lite 5G

همه چیز مشخصات بر روی کاغذ و ظرفیت باتری نیست. گاهی ممکن است حتی یک تفاوت جزئی، تعیین کننده همه چیز باشد. عمر باتری گوشی جدید شیائومی، یعنی شیائومی ١١ لایت NE مشخص شده است. اما این گوشی دقیقاً چه نتایجی را در تست‌ها کسب کرده است؟

گوشی Xiaomi 11 Lite NE 5G

ما نتایج تست بازدهی باتری شیائومی Mi 11 Lite 5G را چند ماه پیش با شما به اشتراک گذاشتیم. این گوشی، بازدهی باتری مناسبی است.

عمر باتری Mi 11 Lite 5G شیائومی مشخص شد

اما شیائومی اخیراً از نسخه جدید شیائومی Mi 11 Lite 5G رونمایی کرده است. در همین راستا، محصول تازه وارد شیائومی در Gsmarena تحت بررسی قرار گرفته است. ما تفاوت عمده‌ای را در بین این گوشی و Mi 11 Lite 5G شاهد نیستیم. تنها اختلاف حاکم، استفاده از تراشه ۶ نانومتری Snapdragon 778G در نسخه NE است. اما در عمل عمر باتری شیائومی ١١ لایت NE چه تغییراتی را تجربه کرده است؟ پیش از رسیدن به این سؤال، بهتر است نگاهی به گزیده مشخصات Xiaomi 11 Lite NE داشته باشیم:

– نمایشگر ۶.۵۵ اینچی از نوع AMOLED با وضوح +Full HD و رفرش ریت ٩٠ هرتزی

– تراشه Snapdragon 778G

– سیستم عامل اندروید ١١ به همراه MIUI 12.5

– باتری ۴,٢۵٠ میلی آمپر ساعتی

– شارژر ٣٣ واتی

عمر باتری شیائومی ١١ لایت NE

اکنون زمان آن است تا به سراغ نتیجه تست بازدهی باتری گوشی جدید شیائومی برویم. این دستگاه، موفق شده است تا دوام ١٢٢ ساعته را در بخش استفاده ترکیبی ثبت کند. این میزان از بازدهی، عمر باتری Xiaomi 11 Lite NE را در بازه “فوق العاده” قرار می‌دهد! با این وجود، عمر باتری Mi 11 Lite 5G با تراشه Snapdragon 780G در بازه “عالی” قرار داشت که ضعیف‌تر است. در نتیجه، استفاده از تراشه Snapdragon 778G یک مزیت بزرگ در بخش عمر باتری محسوب می‌شود.

در ادامه، ١١ لایت NE حدود ٣٠ ساعت در تست تماس 3G روشن مانده است. این رقم در بخش وب گردی با رفرش ریت ٩٠ هرتز و پخش ویدئو به ترتیب برابر با ١۴ و ١٨ ساعت است. در تصویر زیر، مقایسه‌ای از عمر باتری Xiaomi 11 Lite NE با برخی از رقبای آن موجود است:

تست سرعت شارژ این گوشی با Mi 11 Lite 5G یکسان است و تفاوتی در این بین دیده نمی‌شود. حال بگویید که نظر شما در مورد افزایش عمر باتری این گوشی با استفاده از Snapdragon 778G چیست؟

نوشته عمر باتری شیائومی ١١ لایت NE مشخص شد: تفاوت چشمگیر با Mi 11 Lite 5G اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code