گوشی جدید سری C پوکو در ۸ مهر ۱۴۰۰ رونمایی خواهد شد
1 min read

گوشی جدید سری C پوکو در ۸ مهر ۱۴۰۰ رونمایی خواهد شد

برند POCO به سختی مشغول کار است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، پوکو رویدادی را در هشتم مهر ماه برگزار خواهد کرد و انتظار می‌رود که شاهد معرفی گوشی جدیدی از سری C این برند باشیم. حدود یک سال از معرفی آخرین گوشی سری C پوکو، یعنی POCO C3 می‌گذرد، پس معرفی جانشین آن دور از انتظار نیست.

گوشی جدید سری C پوکو جانشین POCO C3 خواهد شد

آخرین تلفن هوشمند سری C POCO که توسط این شرکت معرفی شده بود، POCO C3 است. این دستگاه در اکتبر سال ۲۰۲۰ (مهر ماه ۱۳۹۹) رونمایی شد، که یعنی حدود یک سال از زمان معرفی آن می‌گذرد. با توجه به زمان سپری شده تعجب آور است که چرا شیائومی جانشین آن را تاکنون معرفی نکرده است.

بر اساس گزارشات، فروش POCO C3 در هند موفقیت آمیز بود و در ۹ ماه اول فروش خود، بیش از ۲ میلیون دستگاه فروخت. این رقم برای یک گوشی پایین رده ۱۰۰ دلاری بد نیست و می‌توان آن را راضی کننده دانست. انتظار می‌رود که جانشین جدید آن نیز برچسب قیمتی فوق العاده مقرون به صرفه ای داشته باشد.

POCO C3

گوشی هوشمند POCO C3 با مشخصاتی شبیه به Redmi 9C عرضه شد. تفاوت اصلی این دو گوشی در صفحه نمایش کوچکتر و عدم وجود اسکنر اثر انگشت در قاب پشتی POCO C3، نسبت به Redmi 9C است. گمانه زنی هایی وجود دارد که نشان می‌دهد جدیدترین گوشی سری C پوکو نیز مشخصاتی شبیه به یکی از گوشی های ردمی دارد. اکنون با توجه به اینکه هنوز Redmi 10C وجود ندارد، ممکن است شاهد تغییر نقش ها باشیم.

معمولا POCO ابتدا گوشی را عرضه می‌کند و سپس Redmi آن را با برند خود در بازار های دیگری عرضه خواهد کرد. در حقیقت این ری‌برند کردن ها، یکی از کار های عادی شیائومی است، که متاسفانه در بسیاری از اوقات باعث سردرگمی کاربران هم می‌شود.

پوکو F3 GT به عنوان نسخه جهانی Redmi K40 Gaming معرفی شد

شما از گوشی های POCO استفاده کرده اید؟ نظر شما درباره این برند چیست؟

نوشته گوشی جدید سری C پوکو در ۸ مهر ۱۴۰۰ رونمایی خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code