باگ های متعدد آیفون ۱۳ سرانجام توسط اپل نیز تایید شدند
1 min read

باگ های متعدد آیفون ۱۳ سرانجام توسط اپل نیز تایید شدند

وجود باگ های آیفون ۱۳، باعث اعتراض برخی کاربران شده است. چند روز پیش، اپل فروش سری آیفون ۱۳ را به طور رسمی آغاز کرد. طبق معمول، صف طولانی در فروشگاه های اپل در نقاط مختلف جهان، به ویژه در ایالات متحده و چین وجود داشت. البته، خریداران اولیه ای بودند که آیفون های جدید را با قیمت بیشتری دوباره می‌فروختند. گذشته از این، برخی کاربران متوجه وجود باگ‌ های آیفون ۱۳ پس از کار با آن شدند. کاربران شکایت دارند که نمی‌توانند از Apple Music در آیفون ۱۳ خود استفاده کنند. همچنین شکایاتی در مورد گرفتن بک‌آپ و بازیابی اطلاعات وجود دارد.

اپل بالاخره به باگ های متعدد آیفون ۱۳ واکنش نشان داد

طبق بیانیه رسمی اپل، یک اشکال مربوط به پشتیبان گیری و بازیابی و همچنین یک باگ مربوط به سوئیچ کردن از حالت ماکرو وجود دارد. طبق گزارشات، پس از بازیابی اطلاعات در iPhone 13 ویجت ها به حالت پیش‌فرض خود بازمی‌گردند در اشکال دیگر که مربوط به برنامه اپل موزیک است، برخی از کاربران نمی‌توانند به کاتالوگ موسیقی خود و تنظیمات برنامه مذکور دسترسی پیدا کنند. دستگاه هایی که ممکن است این مشکل را داشته باشند عبارتند از iPhone 13/Pro series ، iPad 9 و iPad mini 6.

مطابق با گزارش GizChina، اگر دقیق تر بخواهیم توضیح دهیم، مشکل سوئیچ از حالت ماکرو به گونه ای است که با ورود به این حالت دیگر آیفون ۱۳ شما از آن خارج نخواهد شد. همچنین گزارشاتی در مورد ناتوانی سری آیفون ۱۳ در برقراری ارتباط با اپل واچ وجود دارد. خدمات مشتریان اپل به کاربران توصیه می‌کند که تلفن هوشمند خود را برای حل این مشکل ریست کنند. اما این راهکار برای همه کاربران جواب نمی‌دهد.

اپل کاربران توصیه می‌کند که گوشی های خود را آپدیت کنند

با این حال برخی کاربران اعلام کرده اند که هیچ مشکلی در آیفون ۱۳ جدید خود نمی‌بینند و همه چی به درستی کار می‌کند. این اظهارات با توجه به گزارش بالای مشکلات کمی عجیب به نظر می‌رسد. معمولا پس از عرضه هر آیفون جدید، مشکلات نرم افزاری ریز و درشتی ممکن است ظاهر شوند. البته که اپل به این گزارشات بی توجه نیست و معمولا پس از بررسی، در سریع ترین زمان ممکن با انتشار آپدیتی، اشکالات به وجود آمده را برطرف می‌کند.

آیفون های جدید قدرت پردازشی متفاوتی از یکدیگر دارند

سری آیفون ۱۳ با تمام باگ هایی که دارند، اما از نظر سخت افزاری، قوی‌ترین آیفون اپل تا به امروز هستند. تراشه A15 بایونیک استفاده شده با لیتوگرافی ۵ نانومتری ساخته شده است و ۱۵ میلیارد ترانزیستور دارد. اما این نکته نیز قابل توجه است که تمام گوشی های سری آیفون ۱۳ از قدرت پردازشی یکسانی برخوردار نیستند و آیفون ۱۳ و ۱۳ مینی از پردازنده گرافیکی ۴ هسته ای استفاده می‌کنند. در حالی که آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس از پردازنده گرافیکی ۵ هسته ای بهره مندند. علت این اقدام اپل در درجه اول احتمالا کاهش مصرف باتری دو‌ گوشی کوچک تر است.

باگ پر شدن حافظه iOS 15 کاربران آیفون را کلافه کرده است

با توجه به آنکه تنها چند روز از عرضه آیفون ۱۳ می‌گذرد، نمی‌توان بابت وجود چندین باگ به اپل خورده گرفت. امیدواریم که اپل در سریعترین زمان ممکن اشکالات مربوط به پر شدن حافظه، پیدا نکردن سیم‌کارت و مشکلات مربوط به اپل موزیک را حل کند و در آپدیت جدید، دیگر شاهد این مشکلات نباشیم.

با توجه به باگ‌ های آیفون ۱۳ آیا هنوز این گوشی برای شما جذاب است یا به سراغ رقبای اندرویدی آن خواهید رفت؟

نوشته باگ های متعدد آیفون ۱۳ سرانجام توسط اپل نیز تایید شدند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code