شارپ AQUOS Zero 6 با گوریلا گلس ویکتوس و  Snapdragon 750G معرفی شد
1 min read

شارپ AQUOS Zero 6 با گوریلا گلس ویکتوس و Snapdragon 750G معرفی شد

شارپ امروز نه تنها از یک گوشی، بلکه از از دو گوشی جدید رونمایی کرده است. دومین گوشی جدید شارپ، در کشور مادری آن یعنی ژاپن عرضه می‌شود. جدیدترین گوشی شارپ، AQUOS Zero 6 نام دارد. این گوشی، از مشخصاتی نسبتاً خاص و جذاب برخوردار است.

مشخصات فنی و قیمت شارپ AQUOS Zero 6

شارپ امروز از گوشی AQUOS Sense 6 خود رونمایی کرد. این دستگاه، دارای وزنی کم و تراشه Snapdragon 690 بود.

شارپ AQUOS Sense 6 با Snapdragon 690 و نمایشگر ١٢٠ هرتزی معرفی شد

این بار، Gizmochina گزارش داده است که گوشی Sharp AQUOS Zero 6 نیز پا به عرصه وجود گذاشته است. شارپ، در برخی از موارد به عنوان اولین برند در برخی از زمینه‌ها شناخته شده است. حال، دیگر گوشی جدید شارپ، امروز به عنوان سبک‌ترین گوشی 5G دنیا با نمایشگر و باتری بزرگ رونمایی کرده است. این گوشی، ضخامت ٧.٩ میلی متری دارد. از سوی دیگر، وزن Zero 6 برابر با تنها ١۴۶ گرم است. این در حالی است که ظرفیت باتری آن، ۴,٠١٠ میلی آمپر ساعت است.

برای مقایسه، آیفون ١٢ مینی تنها ١٣۵ گرم وزن دارد. اما با این وجود، ظرفیت باتری آن بسیار کم برابر با ٢,٢٢٢ میلی آمپر ساعت است. آیفون ١٣ مینی نیز با برخورداری از وزن ١۴١ گرمی، باتری ٢,۴٣٨ میلی آمپر ساعتی را با خود حمل می‌کند.

در بخش نمایشگر، AQUOS Zero 6 مجهز به نمایشگر ۶.۴ اینچی از نوع IGZO OLED است. این نمایشگر، دارای رفرش ریت ٢۴٠ هرتزی است که در نوع خود، کم نظیر است! کنتراست ١٣,٠٠٠,٠٠٠:١ و بیشینه نوری ١,٣٠٠ نیتی نیز از دیگر مشخصه‌های این نمایشگر هستند. وضوح آن نیز +Full HD است. شیشه گوریلا گلس ویکتوس، وظیفه حفاظت از نمایشگر Zero 6 را بر عهده دارد. در همین حین، مدل مینی آیفون‌ها دارای نمایشگر ۵.۴ اینچی با رفرش ریت ۶۰ هرتزی، وضوح +Full HD و محافظ سرامیکی هستند. علاوه بر این‌ها، قلب تپنده AQUOS Zero 6 همان تراشه Snapdragon 750G با لیتوگرافی ٨ نانومتری سامسونگ است. ٨ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X و ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.2 نیز این گوشی را همراهی می‌کنند.

کوالکام اسنپدراگون ۷۵۰ جی / Snpadragon 750G با پشتیبانی از 5G رسما معرفی شد

دوربین اصلی سه گانه موجود در این گوشی، از سنسورهای ٨+٨+۴٨ مگاپیکسلی بهره می‌برد. یک حسگر ToF نیز در این بین دیده می‌شود. دوربین سلفی Zero 6، وضوح ١٢.۶ مگاپیکسلی دارد. در بخش اتصالات، وای فای دو بانده، اینترنت 5G، بلوتوث نسخه ۵.١، تراشه NFC و درگاه Type-C حضور دارند. سیستم عامل اندروید ١١ پایه، برخورداری از درگاه کارت حافظه جانبی با پشتیبانی از ١ ترابایت MicroSD، حسگر تشخیص اثرانگشت درون نمایشگر و استاندارد IP68، از دیگر مشخصات شارپ AQUOS Zero 6 هستند. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت گذاری این گوشی منتشر نشده است.

نظر شما در مورد دومین گوشی جدید شارپ چیست؟ آیا مشخصات آن برای شما جذاب بوده‌اند؟

نوشته شارپ AQUOS Zero 6 با گوریلا گلس ویکتوس و Snapdragon 750G معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code