قیمت سامسونگ گلکسی M52 5G مشخص شد: شروع از ۴٠٧ دلار
1 min read

قیمت سامسونگ گلکسی M52 5G مشخص شد: شروع از ۴٠٧ دلار

سامسونگ در برخی مواقع، گوشی‌های جدید خود را به صورت بی سر و صدا معرفی می‌کند. همین معرفی بی سر و صدا، بدون اعلام قیمت انجام می‌شود. گلکسی M52 5G، جدیدترین گوشی سامسونگ است. اما قیمت آن پیش‌تر اعلام نشده بود. در نهایت، امروز قیمت سامسونگ گلکسی M52 5G مشخص شد.

قیمت سامسونگ گلکسی M52 5G مشخص شد: شروع از ۲٩,۹٩٩ روپیه در هند (۴٠٧ دلار آمریکا)

سامسونگ چند روز قبل از گوشی جدیدی با نام Galaxy M52 5G پرده برداری کرد. اما قیمت آن، در هاله‌ای از ابهام بود.

سامسونگ Galaxy M52 5G با Snapdragon 778G و ضخامت ٧.۴ میلی متر معرفی شد

اکنون Sammobile گزارش داده است که سامسونگ پس از رونمایی Galaxy M52 5G، آن را امروز در هند عرضه کرده است. این گوشی، در واقع یک جایگزین ارزان‌تر برای Galaxy A52s محسوب می‌شود.

اما به قیمت سامسونگ گلکسی M52 5G می‌رسیم. قیمت نسخه ۶/١٢٨ گیگابایتی این دستگاه در هند، برابر با ٢٩,٩٩٩ روپیه (معادل ۴٠٧ دلار آمریکا) است. اما با تخفیف ٣,٠٠٠ روپیه‌ای مخصوص فستیوال جدید هندی‌ها، قیمت این گوشی به ٢۶,٩٩٩ روپیه (معادل ٣۶٧ دلار آمریکا) برای مدتی محدود کاهش یافته است. نسخه ٨/١٢٨ گیگابایتی این گوشی نیز قیمت ٣١,۹٩٩ روپیه‌ای (معادل ۴٣۴ دلار آمریکا) دارد.

مرور مشخصات گلکسی ام ۵٢ ۵ جی

سامسونگ این گوشی را به عنوان جانشین Galaxy M51 با باتری ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی روانه بازار کرد. گلکسی M52 5G، مجهز به نمایشگر ۶.٧ اینچی از نوع Super AMOLED با وضوح +Full HD و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی است. گلکسی M52 5G، به صورت پیش فرض از اندروید ١١ و رابط کاربری OneUI 3.1 برخوردار است. تراشه موجود در این گوشی، اسنپدراگون ٧٧٨ جی است. نکته قابل توجه، وجود درگاه کارت حافظه جانبی در Galaxy M52 5G است.

گلکسی جدید کهکشانی‌ها، در قاب جلویی از دوربین سلفی ٣٢ مگاپیکسلی تعبیه شده در حفره نمایشگر مرکزی برخوردار است. دوربین اصلی سه گانه آن نیز متشکل از سنسورهای ۵+١٢+۶۴ مگاپیکسلی می‌باشد. حسگر تشخیص اثرانگشت روی فریم و شارژر ٢۵ واتی، از دیگر مشخصه‌های Galaxy M52 5G هستند.

نظر شما در رابطه با قیمت سامسونگ گلکسی M52 5G چیست؟ آیا ارزش خرید آن کافی است؟

نوشته قیمت سامسونگ گلکسی M52 5G مشخص شد: شروع از ۴٠٧ دلار اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code