آپدیت سری Galaxy S21 سامسونگ با وصله امنیتی اکتبر ٢٠٢١ ارائه شد!
1 min read

آپدیت سری Galaxy S21 سامسونگ با وصله امنیتی اکتبر ٢٠٢١ ارائه شد!

اگر اخبار آپدیت‌ها را دنبال کرده باشید، قطعاً اطلاع دارید که کمپانی کره‌ای سامسونگ، پیشروی اصلی ارائه به روزرسانی‌های امنیتی به صورت ماهانه است. مانند روال سابق، سامسونگ پیش از فرا رسیدن ماه جدید، آپدیت وصله امنیتی ماه اکتبر را ارائه کرده است. این آپدیت، برای سری Galaxy S21 سامسونگ منتشر شده است.

آپدیت سری Galaxy S21 سامسونگ با وصله امنیتی ماه اکتبر ٢٠٢١ از راه رسید

ما همین ماه شاهد ارائه به روزرسانی OneUI 3.1.1 به همراه وصله امنیتی ماه سپتامبر ٢٠٢١ برای گوشی‌های سری Galaxy S21 بودیم.

آپدیت OneUI 3.1.1 و پچ سپتامبر تاکنون برای چه دستگاه‌هایی ارائه شده است؟

به گزارش Sammobile، سامسونگ دوباره این کار را انجام داده است. می‌پرسید چه کاری را؟ خب، منظور دقیق ما، ارائه آپدیت وصله امنیتی ماه جدید، پیش از فرا رسیدن آن است! اولین گوشی‌های دریافت کننده آپدیت وصله امنیتی ماه اکتبر ٢٠٢١، گوشی‌های سری Galaxy S21 هستند. این گوشی‌ها، گلکسی اس ٢١، گلکسی اس ٢١ پلاس و گلکسی اس ٢١ اولترا هستند که وارد این فاز دریافت به روزرسانی شده‌اند.

آپدیت جدید سری Galaxy S21 سامسونگ، هم اکنون در حال انتشار در بازار آلمان و فیلیپین است. اما به زودی این گوشی‌ها در دیگر بازارها نیز آپدیت وصله امنیتی ماه اکتبر ٢٠٢١ را دریافت خواهند کرد. این به روزرسانی جدید گوشی‌های سری Galaxy S21، با نسخه فریمور “G991BXXU3AUIE” همراه شده است. با این حال، سامسونگ دقیقاً اعلام نکرده است که وصله امنیتی ماه جدید، از گوشی در برابر چه آسیب پذیری‌هایی محافظت می‌کند. حجم بارگیری این به روزرسانی، برابر با ٢٨۴ مگابایت است.

اگر هم اکنون ساکن آلمان یا فیلیپین باشید و گوشی شما، یکی از دستگاه‌های سری Galaxy S21 باشد، احتمالاً از قبل اعلان نصب این به روزرسانی را دریافت کرده‌اید. اما اگر ساکن کشورهای دیگری هستید، ایرادی ندارد. شما می‌توانید به زودی این به روزرسانی را دریافت کنید. تنها کافی است تا به تنظیمات بروید و از طریق بخش آپدیت گوشی، به روزرسانی‌های جدید را بررسی کنید. به همین ترتیب، به روزرسانی جدید احتمالاً برای شما ظاهر خواهد شد. از سوی دیگر، شما می‌توانید فایل این به روزرسانی را به صورت دستی از طریق لینک زیر نصب کنید. پس از آن، با فلش کردن این فایل به روزرسانی جدید گوشی شما نصب می‌شود. توجه داشته باشید که گوشی شما، حتماً باید یکی از دستگاه‌های سری Galaxy S21 باشد.

📥📥 دانلود به روزرسانی وصله امنیتی اکتبر ٢٠٢١ سری Galaxy S21 📥📥

نظر شما در مورد این سرعت ارائه به روزرسانی‌های امنیتی سامسونگ چیست؟ آیا گوشی شما نیز این به روزرسانی را دریافت کرده است؟

نوشته آپدیت سری Galaxy S21 سامسونگ با وصله امنیتی اکتبر ٢٠٢١ ارائه شد! اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code