پشتیبانی نرم افزاری اوپو، به ۴ سال آپدیت امنیتی و ٣ آپدیت اساسی ارتقاء یافت
1 min read

پشتیبانی نرم افزاری اوپو، به ۴ سال آپدیت امنیتی و ٣ آپدیت اساسی ارتقاء یافت

اوپو روز به روز بیشتر محبوب می‌شود. این کمپانی، یکی از برندهای پیشرو در ارائه سریع‌تر اندروید ١٢ است. پس از ادغام وان پلاس، اوپو عزم خود را جزم کرده است تا ColorOS 12 را با سرعت بیشتری منتشر کند. اما جدا از این‌ها، اوپو اخیراً طی اظهارات خود، اعلام کرده است که سیاست جدید پشتیبانی نرم افزاری‌اش چگونه است. پشتیبانی نرم افزاری اوپو، هم اکنون در حد سامسونگ و شیائومی شده است.

پشتیبانی نرم افزاری اوپو بهتر از قبل می‌شود

اوپو مدتی پیش از ColorOS 12 به عنوان رابط کاربری اختصاصی خود بر پایه اندروید ١٢ رونمایی کرد.

رابط کاربری ColorOS 12 بر پایه اندروید ١٢ معرفی شد + لیست دریافت کنندگان

به گزارش Gizmochina، اوپو به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد یک رویداد را برای معرفی نسخه جهانی ColorOS 12 در تاریخ ١٩ مهر ١۴٠٠ برگزار کند. اما در عین حال، این کمپانی سیاست پشتیبانی نرم افزاری خود را نیز تشریح کرده است.

سال گذشته، سامسونگ سیاست‌های پشتیبانی نرم افزاری خود را به روز کرد. این کمپانی، اولین نام تجاری غیر از گوگل بود که اعلام کرد سه به روزرسانی اساسی اندروید و ۴ سال آپدیت امنیتی را برای تبلت‌ها و گوشی‌های جدید خود منتشر می‌کند. چند ماه پیش، وان پلاس نیز به این گروه پیوست. شیائومی نیز از این قافله جا نماند. حال، اوپو نیز وعده این میزان از پشتیبانی نرم افزاری را داده است.

غول فناوری چینی، می‌گوید که در آینده، سه به روزرسانی اساسی اندروید را برای گوشی‌های سری Find X خود منتشر می‌کند. دو به روزرسانی اساسی اندروید برای سری گوشی‌‌های Reno و Oppo F نیز از راه خواهند رسید. تعداد به روزرسانی‌های اساسی برای گوشی‌های سری Oppo A، تنها یک عدد است!

مهم‌ترین نکته این سیاست جدید، این است که تمام گوشی‌های اوپو از سال ٢٠١٩ به بعد، جزوی از آن هستند! به طور دقیق، سیاست جدید پشتیبانی نرم افزاری اوپو به این شکل است:

گوشی‌های سری Find X

– سه آپدیت اساسی اندروید

– چهار سال آپدیت امنیتی

گوشی‌های سری Reno

– دو آپدیت اساسی اندروید

– چهار سال آپدیت امنیتی

گوشی‌های سری F

– دو آپدیت اساسی اندروید

– چهار سال آپدیت امنیتی

گوشی‌های سری A

– یک آپدیت اساسی اندروید برای مدل‌های منتخب

– سه سال آپدیت امنیتی اندروید

اوپو هم اکنون فاز ارائه بتای به روزرسانی اندروید ١٢ و رابط کاربری ColorOS 12 را در چین آغاز کرده است. پیش از ارائه به روزرسانی جهانی این رابط کاربری، اوپو این نسخه را در اختیار برخی از کاربران Find X3 Pro در مالزی و اندونزی قرار داده است. ما انتظار داریم که اوپو در رویداد جدید خود، لیست گوشی‌های پشتیبانی شده را به روز کند. نکته جذاب، این است که اوپو اعلام کرده است به روزرسانی اندروید ١٢ را برای بیش از ١١٠ مدل دستگاه و ١۵٠ میلیون کاربر منتشر خواهد کرد. این سریع‌ترین و وسیع‌ترین به روزرسانی ColorOS در تاریخ اوپو است.

نظر شما در مورد این سیاست جدید چیست؟ آیا اوپو می‌تواند کاربران خود را بیش از پیش راضی نگه دارد؟

نوشته پشتیبانی نرم افزاری اوپو، به ۴ سال آپدیت امنیتی و ٣ آپدیت اساسی ارتقاء یافت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code