موتورولا Moto G31 با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری در راه است
1 min read

موتورولا Moto G31 با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری در راه است

موتورولا Moto G31 با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به زودی معرفی خواهد شد. عکس های بسیار واضحی نیر از این دستگاه در فرآیند صدور گواهی NCC گرفته شده است که در ادامه آن ها را خواهیم دید. با توجه به عکس های منتشر شده، Moto G31 از سه دوربین در قاب پشتی خود استفاده خواهد کرد. متاسفانه به جز دوربین اصلی، مشخصات دیگر دوربین ها هنوز ناشناخته است. البته با توجه به آنکه با محصول اقتصادی روبرو هستیم، نباید انتظارات زیادی داشت.

موتورولا Moto G31 با برچسب قیمتی ۲۰۰ دلاری عرضه خواهد شد

دوربین های سه گانه موتو جی ۳۱ به طور عمودی و در یک قاب مستطیل شکل قرار گرفته اند. دوربین اصلی دستگاه لنز وسط است. کاربرد و مشخصات دیگر دوربین ها هنوز مشخص نیست ولی احتمال می‌رود که آن ها دو دوربین عمق سنج و ماکرو باشند. زیرا با توجه به برچسب قیمتی دستگاه، استفاده از دوربین های تله فوتو بسیار بعید است.

باتری و شارژر Moto G31

همچنین از باتری و شارژر این گوشی عکسبرداری شده است. آنطور که عکس ها به ما نشان می‌دهند، باتری جدیدترین گوشی اقتصادی موتورولا، ۵,۰۰۰ میلی آمپر و شارژر آن نیز ۱۰ واتی است. آداپتور این گوشی از طریق یک کابل USB-A به Type-C به تلفن متصل شده و آن را شارژ می‌کند. خوشبختانه جک ۳.۵ میلی‌متری هنوز وجود دارد و در لبه بالایی دستگاه دیده می‌شود.

موتورولا Moto G31 گواهی اینترنت 4G را دریافت کرده است و خبری از اینترنت 5G نیست. که انتظاری به جز این هم نداشتیم. همچنین آن‌طور که گواهینامه Wi-Fi نشان می‌دهد، این دستگاه به Wi-Fi 5 مجهز است. انتظار می‌رود که لوگوی موتورولا در قاب پشتی نیز، با سنسور اثر انگشت ادغام شده باشد.

جک ۳.۵ میلی‌متری هنوز در Moto G31 دیده می‌شود

به گفته GSMArena، موتورولا Moto G31 حدود ۲۱۰ دلار قیمت خواهد داشت. این قیمت بسیار کمتر از قیمت احتمالی ۳۰۰ تا ۳۵۰ دلاری Moto G Pure است. انتظار می‌رود که موتورولا Moto G Pure به یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی OLED با رزولوشن HD+ و دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و باتری ۴,۰۰۰ میلی آمپری مجهز باشد. Moto G31 قیمتی نزدیک به Moto E40 خواهد داشت. این گوشی احتمالا با نمایشگر ۶.۵ اینچی ۹۰ هرتزی IPS و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و باتری ۴,۰۰۰ میلی آمپری عرضه خواهد شد.

تصاویر جدیدی از Moto G Pure و Moto E40 قبل از معرفی منتشر شدند

با توجه به مشخصات و تصاویر منتشر شده، نظر شما درباره موتورولا Moto G31 چیست؟

نوشته موتورولا Moto G31 با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری در راه است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code