آپدیت سامسونگ گلکسی A02s با وصله امنیتی اکتبر ٢٠٢١ منتشر شد
1 min read

آپدیت سامسونگ گلکسی A02s با وصله امنیتی اکتبر ٢٠٢١ منتشر شد

سامسونگ گلکسی A02s، یکی از اقتصادی‌ترین گوشی‌های سامسونگ بود که سال گذشته معرفی شد. این دستگاه، محبوبیت زیادی را در بازه گوشی‌های اقتصادی به دست آورد. اخیراً آپدیت جدید گوشی سامسونگ گلکسی A02s عرضه شده است. به روزرسانی مورد اشاره، وصله امنیتی اکتبر ٢٠٢١ همراه شده است.

آپدیت جدید سامسونگ گلکسی A02s با جدیدترین وصله امنیتی از راه رسید

نزدیک به یک سال پیش بود که کره‌ای‌ها از گلکسی اقتصادی جدید خود با دوربین اصلی سه گانه پرده برداشتند.

گلکسی A02s سامسونگ با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و دوربین سه گانه رسما معرفی شد

به گزارش Sammobile، سامسونگ شروع به انشار به روزرسانی جدیدترین وصله امنیتی اندروید برای گلکسی A02s کرده است. این به روزرسانی، هم اکنون در کشورهایی مانند کلمبیا، اکوادور، گواتمالا، مکزیک و پاناما منتشر شده است. این گوشی اقتصادی که سال گذشته معرفی شده بود، در حال به روزرسانی امنیتی ماهانه به صورت مرتب است و این موضوع، تحسین برانگیز است. با نصب آپدیت جدید سامسونگ گلکسی A02s، نسخه فریمور این دستگاه به “A025MUBS2BUI1” تغییر می‌یابد.

به روزرسانی جدید گلکسی A02s، جدیدترین وصله امنیتی اندروید را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این وصله امنیتی، با ۶٠ آسیب پذیری امنیتی و حریم شخصی مهم مقابله می‌کند. اما این تنها تغییر موجود در به روزرسانی جدید Galaxy A02s نیست. بلکه این به روزرسانی، شامل یک سری رفع باگ و مواردی برای افزایش پایداری عملکرد را به دستگاه اضافه می‌کند. اگر شما گلکسی A02s را در دست دارید و ساکن یکی از کشورهای نام برده هستید، احتمالاً تاکنون اعلانی مرتبط با نصب آن را دریافت کرده‌اید. اما اگر ساکن کشورهای مذکور نیستید و اعلانی به دست شما نرسیده است، در آینده‌ای نزدیک آن را دریافت خواهید کرد. هم اکنون، شما می‌توانید از طریق بخش به روزرسانی نرم افزاری، به دنبال این به روزرسانی جدید بگردید.

این گوشی، در ابتدا با اندروید ١٠ و رابط کاربری OneUI 2.5 معرفی شد. چند ماه پیش نیز شاهد به روز شدن آن به اندروید ١١ و OneUI 3.1 بودیم. شایان ذکر است که این گوشی اقتصادی، آپدیت اندروید ١٢ و رابط کاربری OneUI 4 را دریافت خواهد کرد.

نظر شما در مورد به روزرسانی جدید این دستگاه چیست؟ آیا آن را دریافت کرده‌اید؟

نوشته آپدیت سامسونگ گلکسی A02s با وصله امنیتی اکتبر ٢٠٢١ منتشر شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code