موبایل های آیفون ۱۳ در آل دیجیتال
1 min read

موبایل های آیفون ۱۳ در آل دیجیتال

گوشی آیفون از جمله گوشی‎‌های پرطرفداری است که قیمت بالاتر آن به نسبت سایر برندها و گوشی‎‌ها، نه تنها مانع از تولید گسترده و استقبال از این گوشی‎‌ها نشده بلکه علاقمندان زیادی را نیز به همین دلیل و نیز به علت مشخصات مختلف و امکاناتی که دارند، به خود جذب نموده است. به گونه‎‌ای که شاهد رقابت‎‌های شدیدی در خرید گوشی آیفون و مدل‌‎های بالاتر آن هستیم. با توجه به این امر آشنایی بیشتر با جدیدترین سری این گوشی‌‎ها می‌تواند زمینه‎‌ی خریدی موفق و رضایت‌بخش را ایجاد کرده و متقاضیان این گوشی‎‌ها را در مسیری درست سوق دهد.

کمپانی اپل، با تولید گوشی‌‎هایی با طراحی خاص و منحصر به فرد همراه با سیستم عاملی متفاوت از سایر برندها توانسته نظر بسیاری از علاقمندان به کالاهای دیجیتالی را به خود جذب کند. اما با وجود تمام مزایایی که این گوشی‎‌ها می‌توانند برای متقاضیان ایجاد کنند، به دلیل تحریمات اقتصادی و سیاسی، امکان خرید مستقیم از شرکت اپل برای خریداران وجود ندارد. از این رو بسیاری از علاقمندان به خرید گوشی آیفون دچار سردرگمی شده و ممکن است در این بین با افراد سودجویی که قصد فریبکاری و فروش محصولات تقلبی را دارند برخورد کرده و ضررهای مالی عمده‌‎ای را ایجاد نمایند. بنابراین نیاز است تا خرید گوشی آیفون 13 یا دیگر انواع آن با دقت و اهتمام بیشتری صورت پذیرد.

جدیدترین گوشی‎‌های آیفون

خوب است بدانید که شرکت اپل هر سال یک گوشی آیفون جدید از برند خود را به بازار عرضه می‌کند که این گوشی می‌تواند از نسخه‌‎های متفاوتی با قیمت‎‌های متفاوتی تشکیل شده باشد. آیفون‎‌های 13 از جدیدترین محصولات این شرکت است که توانسته به دلیل قابلیت‌‎های خاص خود و البته به عنوان مدرن‎‌ترین گوشی اپل توجه بسیاری را به خود جذب کند. از جمله نسخه‌‎های این گوشی هوشمند می‌توان به مدل‎‌های متفاوت آن چون Pro، Pro Max، mini اشاره نمود که هر یک دارای تفاوت‌‎ها و شباهت‌‎های مخصوصی هستند که بر اساس این شباهت‌‎ها، تفاوت‎‌ها، نوع و کیفیت قطعات به کار رفته از قیمت‎‌های مختلفی برخوردار خواهند بود. بنابراین به جهت تصمیم‌گیری درست در خصوص انتخاب این گوشی‌‎ها نیاز است تا به بررسی دقیق هر یک پرداخته و با توجه به هدف و نوع کاربردی که از گوشی آیفون انتظار داریم، محصول مورد نیاز خود را تهیه کرده باشیم.

  • • آیفون مدل 13 مینی؛ همان طور که اشاره نمودیم یکی از اجزای خانواده‌‎ی جدید آیفون، گوشی‌‎های آیفون 13 mini می‎‌باشند که قرار است با فراهم آوردن امکانات جدید جایگزین مناسبی برای آیفون‎‌های 12mini محسوب شوند. از جمله مشخصاتی که می‌توانیم برای این گوشی‎‌های سری جدید عنوان کنیم، صفحه‌‎ی نمایش 4/5 اینچی آن که بدون ایجاد هیچگونه حاشیه‎‌ای امکان تماشای تصاویر را به خوبی برای کاربر فراهم می‎‌آورد، می‌‎باشد.

موبایل آیفون مدل 13 مینی به دلیل برخورداری از استاندارد IP68 مقاومت مناسبی را دربرابر نفوذ آب یا گرد و غبار از خود نشان داده و به همراه روکش‎‌های سرامیکی که کاربر تهیه می‌کند، می‌تواند مقاومت بیشتری در برابر احتمال آسیب از خود نشان دهد. اما بحث گوشی‎‌های آیفون 13 mini به مقاومت صفحه یا گوشی آن ختم نمی شود بلکه این گوشی‎‌ها با برخورداری از باتری 2406 میلی آمپری، و ارتقای 1.5 ساعت از عمر باتری نسبت به سری‎‌های قبلی، می‌تواند امکان فعالیت بهتر را در کارهای روزانه باری کاربر فراهم نماید. بخش ویژه‌‎ی دیگر این گوشی آیفون، دوربین‌‎های پیشرفته‌‎ی دوگانه‌‎ی آن در ابعاد کوچک می‌‎باشد. این دوربین‎‌ها به علت دارا بودن دو لنز بزرگ و توانایی ایجاد فاصله‎‌ی 45 درجه، می‌تواند شرایط مناسبی را برای ثبت خاطرات با یک عکس یادگاری فراهم می‎‌آورد.

  • • گوشی آیفون مدل 13 پرو؛ یکی دیگر از نسخه‎‌های جدید گوشی‌‎های آیفون 13، مدل 13 pro آن بوده که در رده‎‌ی گوشی‎‌های گران‌قیمت نسبت به نوع mini آن قرار می‌گیرد که البته به دلیل کیفیت و عمر مطلوب این گوشی می‌توان گفت که برای خرید این گوشی جای تردیدی باقی نمی‎‌ماند. در خصوص مشخصات این گوشی‌‎ها باید عرض کنیم که گوشی آیفون 13 پرو از صفحه نمایش 1/6 اینچی برخوردار بوده و تصاویر را با وضوح 1170 در 2532 پیکسل نمایش می‎‌دهد. یکی از تغییرات نامحسوس دیگری که در این گوشی‎‌ها شاهد آن هستیم طراحی متفاوت آن و ضخیم‎‌تر شدن این گوشی‎‌ها و همچنین و کوچک‎‌تر شدن صفحه ناچ آن می‎‌باشد. به طوری که می‌توان گفت صفحه‌‎ی تاچ فضای بسیاری کمی را از صفحه نمایش به خود اختصاص داده است.

گوشی‌‎ آیفون مدل 13 پرو در مقایسه با مدل‌‎های پیشین خود، از دوربین‎‌هایی بزرگ‎‌تر، قدرت تراشه‎‌ای A15 Bionic و پردازنده‎‌ی 5 هسته‎‌ای برخوردار بوده که سرعت خوبی را در عملکرد اجرایی این گوشی‎‌ها ایجاد می‌کند. قیمت این گوشی‎‌های رده بالا با وجود امکانات مختلف آن به اندازه‌‎ی آیفون پرومکس گران‌قیمت نبوده و افرادی که به رده‎‌ی 13 آیفون علاقه‎‌مندند می‌توانند با تهیه‌‎ی این گوشی به امکانات دلخواه خود دست یابند.

  • • گوشی‎‌های آیفون مدل 13 پرومکس؛ اگر به دنبال جدیدترین و آخرین ورژن گوشی‎‌های کمپانی اپل هستید، گوشی آیفون 13 پرومکس به عنوان گران‌قیمت‎‌ترین و مدل بالاترین گوشی‌‎های آیفون گزینه‌‎ی دلخواه شما می‌‎باشد. این گوشی که در واقع به عنوان بهترین اجزای خانواده‌‎ی خود وارد بازار فروش شده‌‎ است، از صفحه نمایشی برابر 7/6 اینچی بهرمند بوده که نسبت به مدل پایین‌‎تر خود یعنی آیفون 13 pro از صفحه‎‌ی بزرگ‌‎تری برخوردار می‌‎باشد. یکی دیگر از مزایای قابلیت‌‎های این گوشی آیفون دوربین‎‌های آن می‌‎باشد. این دوربین‎‌ها از حسگر 12 مگاپیکسلی و لرزش‌‎گیر اپتیکی و فوکوس تشخیص فاز برخوردار می‌‎باشد که بدین وسیله تصاویری زیبا با بهترین کیفیت و وضوح تصویری برابر 3840 * 2160 را در اختیار کاربر قرار می‎‌دهد. همچنین این گوشی توانسته بالاترین ظرفیت باتری را از میان اعضای خانواده‌‎ی خود کسب کند و به کاربر اجازه‌‎ی استفاده‎‌ی طولانی‌‎مدت‎‌تر و برنامه‌‎های سنگین‌‎تر را ‌‎دهد.

بعد از توضیحاتی که در خصوص انواع گوشی آیفون مدل 13 ارائه شد، در صورتی که تمایل به خرید سهل و آسان این گوشی‎‌ها دارید می‌توانید به سایت فروشگاه تخصصی اینترنتی آل دیجیتال مراجعه نمایید. این فروشگاه که از قدیمی‎‌ترین مراکز فروش اینترنتی است، در سال های 94 و 98 موفق به دریافت تندیس زرین برند محبوب از سوی مصرف کنندگان شده است. فروشگاه آل دیجیتال با اصل قرار دادن رضایت مشتریان و خدمت رسانی در زمینه‎‌ی مشاوره، تامین جدیدترین برندهای کالاهای دیجیتال و لوازم جانبی به ارائه‎‌ی خدمات متنوع می‌‎پردازد. برای ارتباط با این فروشگاه می‌توانید از آدرس www.allDIgitall.ir استفاده نمایید.

نوشته موبایل های آیفون ۱۳ در آل دیجیتال اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code