آیفون SE 3 چه زمانی از راه می‌رسد و چه ویژگی هایی خواهد داشت؟
1 min read

آیفون SE 3 چه زمانی از راه می‌رسد و چه ویژگی هایی خواهد داشت؟

با وجود همه شایعات و پیش بینی ها، اپل قصد ندارد سری iPhone SE را لغو کند. بلکه به توسعه آن نیز ادامه می‌دهد. و قرار است به زودی شاهد رونمایی نسل بعدی آیفون های سری SE باشیم. دلیل این کار اپل کاملا مشخص است. این شرکت می‌خواهد محصولی برای کاربرانی که سرمایه لازم برای خرید پرچمداران اپل ندارند نیز، داشته باشد. و همانطور که می‌دانید در بسیاری از موارد، سبد محصول گسترده تر به معنای درآمد بیشتر است. شایعات حاکی از آن است که جانشین آیفون اس ای ۲۰۲۰ با نام آیفون SE 3 بهار آینده معرفی خواهد شد.

آیفون SE 3 قدرتمندترین گوشی ۴.۷ اینچی خواهد بود

شایعه شده است که تولید نسل سوم آیفون SE در دسامبر (اواخر آذر یا اوایل دی) شروع می‌شود. این نسل قابلیت جدید و خلاقانه ای ندارد. همه چیز معمولی و خسته کننده خواهد بود. این تلفن هوشمند همچنان دارای صفحه نمایش ۴.۷ اینچی است. و از Touch ID در دکمه Home بهره می‌برد. آیفون SE 3 همانند نسل قبل، بدنه آیفون ۸ را به ارث می‌برد و از همان طراحی قدیمی برخوردار است.

طراحی یک بدنه جدید دردسرساز و گران است. بنابراین آسان تر است که یک دستگاه قدیمی را برداشته و سخت افزار جدید را در داخل نصب کنید. اپل A13 Bionic را در iPhone SE فعلی با A15 Bionic در iPhone SE 2022 جایگزین می‌کند. این تراشه می‌تواند پشتیبانی از شبکه نسل پنجم را برای این دستگاه به ارمغان بیاورد.

اپل فروش iPhone XR و نسخه قدیمی iPhone SE با ۲۵۶ گیگابایت حافظه را متوقف می‌کند. اپل به تازگی سری جدید تلفن های هوشمند آیفون ۱۳ را روانه بازار کرده است. در عین حال ، این شرکت قیمت مدل های قبلی مانند آیفون ۱۱ و ۱۲ را کاهش داده است. و همچنین تولید نسخه ۲۵۶ گیگابایتی iPhone XR و iPhone SE را متوقف کرده است.

بنا به گزارش GizChina، اپل ۱۸ ماه پس از عرضه iPhone SE، تصمیم گرفت تولید گران ترین نسخه آن را متوقف کند. در حال حاضر کاربران تنها به نسخه های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی این تلفن هوشمند دسترسی خواهند داشت. احتمالا این اقدام به دلیل واگذاری بخشی از خط تولید به آیفون های SE نسل جدید خواهد بود.

ما احتمال می‌دهیم که آیفون SE 2022 طراحی فعلی را حفظ می کند و همه تغییرات به سخت افزار دستگاه معطوف می‌شوند. به احتمال زیاد، محصول جدید همانند آیفون ۱۲ از تراشه A14 بایونیک بهره مند است. بنابراین، iPhone SE 3 اولین گوشی هوشمند از سری SE با پشتیبانی از اینترنت 5G خواهد بود.

iPhone SE 2020 چه مشخصاتی دارد؟

۱-صفحه نمایش ۴.۷ اینچی IPS (با رزولوشن ۱۳۳۴×۷۵۰ پیکسل)

۲- تراشه شش هسته ای ۶۴ بیت A13 بایونیک

۳- شصت و چهار، صد و بیست و هشت یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی

۴-دوربین اصلی واید ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 به همراه لرزشگیر اپتیکال

۵- دوربین سلفی ۷ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2

۶-مجهز به سنسور اثر انگشت (تاچ آیدی)

۷- باتری لیتیومی ۱۸۲۱ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ وات (شارژر موجود در جعبه تنها توان ۵ واتی دارد)

آیفون SE سال ٢٠٢٢ با همان طراحی قبلی ارائه خواهد شد

با توجه به طراحی تکراری اپل، آیا آیفون SE 3 برای شما جذاب است؟

نوشته آیفون SE 3 چه زمانی از راه می‌رسد و چه ویژگی هایی خواهد داشت؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code