مراسم Unpacked جدید، ٢٨ مهر برگزار می‌شود؛ احتمال معرفی Galaxy S21 FE!
1 min read

مراسم Unpacked جدید، ٢٨ مهر برگزار می‌شود؛ احتمال معرفی Galaxy S21 FE!

سامسونگ موبایل، معمولاً رویداد‌های بزرگ رونمایی از محصولات خود را با نام Unpacked برگزار می‌کند. معمولاً ستاره این رویداد‌ها، گوشی‌های هوشمند سامسونگ هستند. گلکسی S21 FE، سرنوشت کاملاً نامشخصی دارد. حال، سامسونگ تاریخ برگزاری مراسم Unpacked جدید را مشخص کرده است که می‌تواند امید بخش باشد!

مراسم Unpacked جدید سامسونگ، همین ماه برگزار می‌شود!

مدتی پیش، گفتیم که سامسونگ در حال حذف کردن تمام صفحات مربوط به Galaxy S21 FE است و این گوشی معرفی نمی‌شود.

گلکسی S21 FE در کار نیست: سامسونگ در حال حذف تمام اسناد مربوطه است!

اما به گزارش Phonearena، سامسونگ طی هفته آینده، رویداد Unpacked جدید خود را برگزار می‌کند. این رویداد، ٢٨ مهر ١۴٠٠ برگزار می‌شود. کره‌ای‌ها نگفته‌اند که جزئیات برگزاری این رویداد چیست. اما با توجه به شایعات، این مراسم Unpacked، جایی است که Galaxy S21 FE متولد می‌شود! رویداد Unpacked Part 2، قرار است چهارمین رویداد Unpacked کره‌ای‌ها طی سال جاری میلادی باشد. سامسونگ با انتشار پوستر رسمی از این مراسم Unpacked، افراد را به تماشای آن دعوت کرده است.

رویداد جدید Unpacked، به صورت زنده از یوتوب سامسونگ قابل تماشا خواهد بود. ظاهراً Galaxy S21 FE سامسونگ، قرار بوده است حدود. ٢ ماه پيش معرفی شود. اما به دلیل کمبود جهانی تراشه، معرفی آن به تعویق افتاده است. گفته می‌شود که Galaxy S21 FE قرار بوده است که حتی توقف تولید شود. اما هم اکنون، همه چیز در حال کنترل است. این گوشی، احتمالاً یک نسخه بسیار مشابه با Galaxy S21 است. نمایشگر ۶.۴ اینچی از نوع AMOLED با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی، دوربین اصلی سه گانه ١٢ مگاپیکسلی، باتری ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی و تراشه Snapdragon 888، از دیگر مشخصات این دستگاه هستند.

قیمت احتمالی این گوشی، ۶۴٩ دلار آمریکا است. معرفی این گوشی، می‌تواند به فروش هرچه بیشتر گوشی‌های سری Galaxy S21 کمک کند. هنوز مشخص نیست که عرضه عمومی این گوشی، چه زمانی آغاز می‌شود. اما در برخی از شایعات جدید، جزئیات غم انگیزی برای خریداران وجود دارد. ظاهراً آن‌ها می‌بایست تا اوایل سال آینده در انتظار بمانند! اما مطمئناً تمام افراد تنها به رونمایی از Galaxy S21 FE در مراسم Unpacked جدید اعتقاد ندارند. برخی می‌گویند که سامسونگ در این مراسم، از رنگ جدید Galaxy Z Flip 3 رونمایی می‌کند. برخی دیگر می‌گویند که در این مراسم، از لوازم الکترونیکی خانه رونمایی خواهد شد.

در کل، می‌توان گفت که فعلاً هیچ چیز مشخص نیست و سامسونگ جزئیات زیادی را از این مراسم منتشر نکرده است. اما اگر Galaxy S21 FE در این مراسم حضور داشته باشد، مطمئناً دیگر شاهد شایعات رونمایی یا عدم رونمایی آن نخواهیم بود! سامسونگ یک کنفرانس توسعه دهندگان را نیز در روز ۴ اکتبر برگزار خواهد کرد.

نظر شما در مورد رویداد Unpacked جدید سامسونگ چیست؟ فکر می‌کنید که در این مراسم، از چه محصولی پرده برداری شود؟

نوشته مراسم Unpacked جدید، ٢٨ مهر برگزار می‌شود؛ احتمال معرفی Galaxy S21 FE! اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code