ویوو NEX 5 با دوربین زیر نمایشگر و مشخصات پیشرفته سال آینده از راه خواهد رسید
1 min read

ویوو NEX 5 با دوربین زیر نمایشگر و مشخصات پیشرفته سال آینده از راه خواهد رسید

برای کمپانی چینی ویوو، سری NEX شامل گوشی‌های رده‌بالایی هستند که در آن پیشرفت‌های تکنولوژیکی این شرکت خود را بروز می‌دهند. تلفن هوشمند بعدی این سری با نام احتمالی Vivo NEX 5 که باید در نیمه اول سال آینده رونمایی شود نیز، نوید موج جدید نوآوری از سوی ویوو را می‌دهد. اینکه نام، مشخصات و طراحی ظاهری آن چگونه خواهد بود، هنوز به‌صورت قطعی مشخص نیست، اما اولین پیش‌بینی‌ها در مورد این دستگاه درحال منتشر شدن در فضای وب می‌باشد.

ویوو NEX 5

اولین اطلاعاتی که از منابع داخلی بدست آمده، اینست که این تلفن هوشمند، هم در خارج و هم در داخل، تغییرات قابل‌توجهی را نسبت به نسل پیشین خود خواهد داشت. عمده تمرکز آن نیز باید بر روی نمایشگر تمام‌صفحه آن باشد. انتظار می‌رود که NEX 5 جدید، پلتفرم سخت‌افزاری Snapdragon 898 را اجرا کرده که با فناوری 4 نانومتری توسعه داده شده است و حداکثر سرعت کلاک آن نیز 3.09 گیگاهرتز می‌باشد.

ویوو NEX 5

انتظار می‌رود ابعاد نمایشگر این گوشی 6.67 اینچ با رفرش ریت ۱۴۴ هرتز و وضوح تصویر +QuadHD باشد. ازجمله ویژگی‌های قابل‌توجه این دستگاه، دوربین سلفی زیر نمایشگر آن خواهد بود که با توجه به زمان معرفی این گوشی، انتظار می‌رود نه‌تنها ردی از آن بر روی نمایشگر دیده نشود، بلکه کیفیت به‌مراتب بهتری نسبت به نمونه دوربین‌های زیر نمایشگر حال‌حاضر نیز ارائه دهد. طبق پیش‌بینی‌ها، ظرفیت باتری پرچمدار آینده ویوو، 4800 میلی‌آمپرساعت بوده و از فناوری شارژ سریع 120 وات نیز پشتیبانی می‌کند. در بحث دوربین‌ها، انتظار می‌رود حسگر تصویرهای کاملا جدید شامل دو سنسور ۶۰ مگاپیکسلی برای لنز اصلی دوربین دستگاه استفاده شود که باتوجه به همکاری Vivo با ZEISS و بهره‌مندی گوشی‌های سری X این شرکت از اپتیک‌های شرکت آلمانی، می‌توان توقع کیفیت بسیار بالایی را از آنان داشت.

منبع فاش‌کننده‌، اطلاعات در مورد ویژگی‌های جدید را با رندر آن همراه کرده است که در آن یک تلفن هوشمند با صفحه‌نمایش خمیده، عاری از هرگونه حاشیه در اطراف پنل و یک قاب مستطیلی برای سنسورهای دوربین اصلی به‌تصویر کشیده شده است. البته باتوجه به زمان زیادی که تا معرفی این گوشی داریم، هنوز نمی‌توان صحت این رندر را با اطمینان بالا تایید کرده و باید مدت زمان بیشتری برای انتشار رندرهای دقیق‌تر از این دستگاه باشیم.

نظر شما درباره مشخصات و طراحی احتمالا Vivo NEX 5 چیست؟

نوشته ویوو NEX 5 با دوربین زیر نمایشگر و مشخصات پیشرفته سال آینده از راه خواهد رسید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code