آپدیت iOS 15.0.2 و iPadOS 15.0.2 با هدف رفع باگ و بهبود امنیت ارائه شدند
1 min read

آپدیت iOS 15.0.2 و iPadOS 15.0.2 با هدف رفع باگ و بهبود امنیت ارائه شدند

اپل مشکلاتی با iOS 15 داشته است. زیرا بسیاری از کاربران، گزارشاتی از ایراد دار بودن این سیستم عامل منتشر کرده‌اند. اپل، مدتی پیش به روزرسانی رفع باگ iOS 15.0.1 را منتشر کرد. اما اکنون، آپدیت iOS 15.0.2 نیز با همین هدف در دسترس قرار گرفته است.

آپدیت iOS 15.0.2 رسماً برای دریافت کنندگان قبلی منتشر شد

همان گونه که اشاره کردیم، به روزرسانی iOS 15.0.1 چند روز پیش برای دریافت کنندگان iOS 15 منتشر شده است.

آپدیت iOS 15.0.1 و iPadOS 15.0.1 با هدف رفع باگ و افزایش امنیت ارائه شد

به گزارش GizChina، عرضه نسخه پایدار به روزرسانی iOS 15، چندان پایدار نبوده است. این به روزرسانی که چند روز پس از معرفی سری آیفون ١۳ معرفی شده بود، با اشکالات و ایرادات مختلفی مواجه بود. ظاهراً این مشکلات، از سد آزمایشات بتا نیز گذر کرد بودند. یافت شدن این طیف گسترده از ایرادات و اشکالات، برای ما حیرت آور بودند. ظاهراً اپل باید بیشتر تمرکز کند و با چالش‌های ناشی از شیوع کرونا نیز دست و پنجه نرم کند.

صرف کردن زمان بیشتر، برای اپل سخت نیست. زیرا حتی گوگل اندروید ١٢ را با تأخیر یک ماهه نسبت به قبل رونمایی کرده است و این به روزرسانی حتی برای گوشی‌های Pixel نیز در دسترس نیست. اما اجازه بدهید تا مجدداً به بحث iOS 15 بازگردیم. اپل طی چند روز گذشته، به وجود بسیاری از باگ‌های گزارش شده، اقرار کرده است و در نتیجه، این کمپانی به روزرسانی را برای برطرف کردن مشکلات ارائه کرده است. آپدیت iOS 15.0.2، جدیدترین به روزرسانی است که اپل برای محصولات خود منتشر کرده است. همان طور که مشخص است، این به روزرسانی با هدف رفع باگ و بهبود امنیت ارائه شاه است.

این به روزرسانی، برای تمام دریافت کنندگان iOS 15 در دسترس قرار گرفته است. به طور دقیق‌تر، آیفون‌های جدیدتر از iPhone 6s توانایی نصب این به روزرسانی را دارند. اگر دیگر نمی‌توانید با مشکلات iOS 15 کنار بیایید، تنها کافی است تا به بخش به روزرسانی نرم افزاری مراجعه کرده و آپدیت iOS 15.0.2 را نصب کنید. بر اساس توضیحات اپل در جزئیات ارائه این به روزرسانی، اپل مشکلات جدی را برطرف کرده است. این مشکلات، سبب شده بودن تجربه کاربری مناسبی به کاربران ارائه نگردد. به عبارت دیگر، آپدیت iOS 15.0.2 موارد مورد اشاره را برطرف خواهد کرد:

– حذف شدن تصاویری از که از طریق iMessage در گالری ذخیره کرده‌اید، پس از حذف کردن پیام مورد اشاره

– متصل نشدن قاب چرمی آیفون با MagSafe به Find My

– ظاهر نشدن نام ایرتگ شما در صفحه Find My

– مشکلات موجود در Car Play برای باز کردن اپ‌های صوتی و یا مشکلات قطع شدن موزیک

– مشکلات بازیابی شدن و یا آپدیت گوشی‌های سری آیفون ١٣ با استفاده از Finder یا iTunes

علاوه بر این، اپل به روزرسانی iPadOS 15.0.2 را نیز در دسترس دریافت کنندگان iPadOS 15 قرار داده است. این به روزرسانی، چند آسیب پذیری امنیتی خاص را برطرف می‌کند. همچنین تغییرات انجام شده در iOS 15.0.2، شامل همان تغییراتی می‌شود که در iOS 15.0.2 رخ داده است. همچنین همان مشکل موجود در سری آیفون ١٣، در این تبلت‌ها نیز برطرف شده است.

نظر شما در مورد ارائه این به روزرسانی چیست؟ آیا شما قصد بارگیری و نصب آن را دارید؟ فکر می‌کنید که اپل با ارائه iOS 15.1 بتواند تمام مشکلات را مرتفع کند؟

نوشته آپدیت iOS 15.0.2 و iPadOS 15.0.2 با هدف رفع باگ و بهبود امنیت ارائه شدند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code