مشخصات اوپو K9s پیش از معرفی رسمی آن فاش شد
1 min read

مشخصات اوپو K9s پیش از معرفی رسمی آن فاش شد

مشخصات گوشی هوشمند Oppo K9s و سایر جزئیات کلیدی آن فاش شده است. که می‌تواند نشان دهنده نزدیک بودن زمان معرفی آن باشد. در اوایل ماه جاری، یک گوشی هوشمند اوپو با شماره مدل PERM10 گواهینامه 3C چین را دریافت کرد. چندی پیش نیز، همین مدل در میان داده های TENNA فاش شد. در حال حاضر، به نظر می‌رسد که اوپو در حال آماده سازی خود برای معرفی K9s است.

مشخصات کلیدی و پوستر اوپو K9s لو رفت

اگر به خاطر داشته باشید، اوپو گوشی هوشمند K9 Pro را با برچسب قیمت ۲۳۹۹ یوان (حدود ۳۷۰ دلار) در اوایل ماه جاری روانه بازار کرد. این گوشی دارای مشخصاتی در سطح پرچمدار است، و طراحی بسیار جذابی دارد. توان پردازشی این گوشی هوشمند توسط تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۱۲۰۰ تامین می‌شود. آنطور که بسیاری از شایعات می‌گویند، اوپو قصد معرفی گوشی جدیدی از سری K9 را دارد.

یک افشاگر اطلاعات چینی به نام «WHYLAB» پوستر Oppo K9s را به اشتراک گذاشته است. در تصاویر منتشر شده به نظر می‌رسد این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز خواهد بود. جدا از این موضوع، پوستر مربوطه نشان می‌دهد که این گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 778G است. علاوه بر این، برای خرید Oppo K9s سه گزینه رنگی متفاوت در اختیار خواهید داشت. این رنگ ها شامل بنفش، نقره ای و مشکی است.

پوستر منتشر شده توسط WHYLAB

بر اساس گزارشات DigitalChatStation، اوپو در حال توسعه گوشی جدید خود با نام K9s است. همچنین وب‌سایت GizChina مشخصات کلیدی و رندر هایی را از این دستگاه منتشر کرده است. بر اساس شایعات منتشر شده، این دستگاه از تراشه ۶ نانومتری کوالکام اسنپدراگون 778G بهره می‌برد. این اطلاعات، گزارشات قبلی که توسط WHYLAB منتشر شده بود را تایید می‌کنند.

این گوشی هوشمند از صفحه نمایش AMOLED استفاده نمی‌کند و اوپو برای تلفن هوشمند جدیدش به سراغ یک نمایشگر LCD با اندازه ۶.۵۹ اینچی و رزولوشن FullHD+ رفته است. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی بوده و درون پانچ هول قرار گرفته است. نمایشگر این دستگاه نیز از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. ضخامت اوپو کی ۹ اس ۸.۵۲ میلی متر و وزن آن ۱۹۹ گرم است.

تصویر منتشر شده توسط DCS

سه دوربین در قاب پشتی این گوشی وجود خواهند داشت. سنسور دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل، و دو سنسور ۸ و ۲ مگاپیکسلی دیگر نیز وجود خواهند داشت. همچنین Oppo K9s از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با فست شارژ ۳۰ واتی استفاده می‌کند. اوپو K9s احتمالا با ۶ یا ۸ گیگابایت رم عرضه می‌شود. این دستگاه از جک ۳.۵ میلی متری صدا و سنسور اثر انگشت بر روی دکمه پاور نیز برخوردار است.

جزئیات بیشتر در مورد K9s احتمالاً در چند روز آینده منتشر می‌شود. با توجه به مشخصات فاش شده، نظر شما درباره گوشی جدید اوپو چیست؟

نوشته مشخصات اوپو K9s پیش از معرفی رسمی آن فاش شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code