پوستر رسمی اوپو K9s به باتری پرظرفیت تر اما با توان شارژ کمتر اشاره می‌کند
1 min read

پوستر رسمی اوپو K9s به باتری پرظرفیت تر اما با توان شارژ کمتر اشاره می‌کند

بیستم اکتبر (۲۸ مهر) ساعت ۱۴:۰۰ به وقع چین، اوپو کنفرانس مطبوعاتی خود را برگزار می‌کند. در این رویداد، این شرکت به طور رسمی از تلفن هوشمند جدید اوپو K9s رونمایی خواهد کرد. امروز، Oppo پوستر دیگری را منتشر کرد که نشان می‌دهد گوشی مذکور دارای یک باتری حجیم ۵,۰۰۰ میلی آمپری خواهد بود. همچنین این پوستر خبر از پشتیبانی شارژر ۳۰ واتی توسط Oppo K9s می‌دهد.

اوپو K9s بیست و هشتم مهر ماه رونمایی خواهد شد

اوپو k9s در واقع نسخه ارتقا یافته اوپو K9 است. Oppo K9s باتری بسیار پرظرفیت تری دارد اما از توان شارژ کمتری پشتیبانی می‌کند. اگر به خاطر داشته باشید، اوپو K9 دارای باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۶۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. احتمالاً به دلیل مشکلات مربوط به گرمای شارژر، این شرکت در K9s از این فناوری استفاده نمی‌کند.

پوستر منتشر شده توسط اوپو

Oppo K9s از نظر توان پردازشی نیز ارتقای خوبی را تجربه می‌کند. Oppo K9 از تراشه اسنپدراگون 768G استفاده می‌کرد که در نسل جدید این گوشی با اسنپدراگون 778G جایگزین شده است. این تراشه از فرایند تولید ۶ نانومتری TSMC استفاده می‌کند. این اولین بار است که تراشه های اسنپدراگون از فرایند ۶ نانومتری TSMC استفاده می‌کنند.

در Oppo K9s همچنین رفرش ریت صفحه نمایش از ۹۰ به ۱۲۰ هرتز افزایش یافته است. به طور کلی، این گوشی از نظر صفحه نمایش، باتری و قدرت پردازشی پیشرفت های خوبی داشته است. ما همچنین انتظار داریم که گرمای حاصل از شارژ کاهش یابد و تجربه کلی دستگاه به طور قابل توجهی بهبود یابد. در بخش دوربین ، پوستر منتشر شده نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند جدید از ماژول دوربین سه گانه بهره مند است. در حال حاضر، جزئیات سنسورهای استفاده شده وجود ندارد. اوپو K9 نیز با دوربین سه گانه ( ۶۴ مگاپیکسلی اصلی+۸ مگاپیکسلی اولتراواید+ ۲ مگاپیکسلی ماکرو) عرضه شده بود.

مطابق با گزارش GizChina، علاوه بر چیپست مناسب، ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم نیز تراشه این گوشی را همراهی می‌کنند. ظاهراً هر دو نسخه با 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شوند. در حال حاضر ما نمی دانیم که آیا این دستگاه از درگاه Micro SD نیز پشتیبانی می‌کند یا خیر. Oppo K9s برای بازی کردن نیز گوشی جذابی به نظر می‌رسد. زیرا هم از صفحه نمایش ۱۲۰ هزتزی بهره می‌برد و هم از موتور قدرتمند که می‌تواند ارتعاشات و لرزش های ۴ بعدی ایجاد کند.

مشخصات اوپو K9s پیش از معرفی رسمی آن فاش شد

صفحه نمایش این گوشی ۶.۵۹ اینچ است و دارای رزولوشن Full HD+ خواهد بود. این نمایشگر از نوع LCD است، بنابراین انتظار می‌رود که سنسور اثر انگشت با دکمه پاور ادغام شود. دوربین سلفی از یک سنسور 16 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. Oppo K9s دارای جک هدفون ۳.۵ میلی متری صدا و پورت USB Type-C خواهد بود. ضخامت این دستگاه ۸.۵۳ میلی متر و وزن آن ۱۹۹ گرم است.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، نظر شما درباره اوپو K9s چیست؟

نوشته پوستر رسمی اوپو K9s به باتری پرظرفیت تر اما با توان شارژ کمتر اشاره می‌کند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code