خودرو برقی شیائومی در سال ۲۰۲۴ به مرحله تولید انبوه خواهد رسید
1 min read

خودرو برقی شیائومی در سال ۲۰۲۴ به مرحله تولید انبوه خواهد رسید

در ماه می سال میلادی جاری، شیائومی اعلام کرد که قصد ورود به صنعت خودرو را دارد. تصمیم این شرکت در زمینه تولید خودروهای برقی جدی است و قرار است برای این کار سه سال زمان در نظر بگیرد. مدیر عامل شیائومی، لی جون، به دنبال شریکی است که در زمینه خودرو های برقی به این شرکت کمک کند. به همین منظور، وی با تعدادی از تولیدکنندگان خودرو دیدار داشت. اما اطلاعات دقیقی در مورد اینکه امکان دستیابی به توافق با کدام یک از آنان وجود دارد، در دسترس نیست.

شیائومی برای ساخت خودرو برقی خود کاملا مصمم است

به نظر می‌رسد پیشرفت شیائومی در زمینه تولید خودرو های برقی بسیار محسوس است. مدیر عامل این شرکت یعنی لی جون، در نشستی با سرمایه گذاران اعلام کرد که قصد دارد تولید انبوه خودروهای الکتریکی را در نیمه اول سال ۲۰۲۴ آغاز کنند. در حال حاضر، این شرکت نام تجاری Xiaomi Motors را ثبت کرده است. اولین کارخانه تولید خودرو این شرکت در حومه پکن قرار دارد. اکنون تیمی از متخصصان، در حال توسعه خودروهای شیائومی هستند. این تیم در مجموع 450 نفر دارند. این متخصصان، جزو بهترین ها در زمینه کاری خودشان هستند، زیرا از بین ۲۰,۰۰۰ متقاضی انتخاب شده اند.

لی جون تأکید کرد که عرضه یک خودروی الکتریکی صرفا یک ترفند برای روابط عمومی بهتر شرکت نیست. و اکنون خودرو ها به وسایل هوشمندی تبدیل شده اند. تا آنجا که حتی اپل نیز به فکر ساخت خودرو برقی خود است. ظهور ماشین برقی گامی دیگر در ساخت اکوسیستم شخصی شما است، جایی که همه چیز بر راحتی و بهبود تجربه کاربر متمرکز است. گفته می‌شود عرضه خودرو برقی شیائومی آخرین پروژه جهانی لی جون خواهد بود. پس از اتمام کار، وی می تواند پست خود را به عنوان مدیرعامل شیائومی ترک کند.

شیائومی در حال آماده سازی تلویزیون های هوشمند Redmi Smart TV X 2022 است

شرکت چینی شیائومی تیزرهای متعددی را منتشر کرد که خبر از رونمایی سری Redmi Smart TV X 2022 می‌دهند. این تلویزیون ها، در ماه جاری میلادی معرفی خواهند شد. مطابق با اطلاعات منتشر شده، تلویزیون های هوشمند جدید ردمی از فریم فلزی برخوردارند. صفحه نمایش آن ها نیز تقریباً ۹۷ درصد از سطح جلویی دستگاه را اشغال می‌کند.

دستگاه های آینده Redmi Smart TV X، دارای سیستم صوتی با ساب ووفر خواهند بود. این خانواده شامل تلویزیون های 4K با وضوح ۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل خواهد بود. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد اندازه این تلویزیون های هوشمند جدید در دست نیست. اما به احتمال زیاد خانواده جدید تلویزیون های ردمی شامل دستگاه هایی با اندازه ۵۰ اینچ خواهد بود.

خودرو برقی شیائومی با ثبت Xiaomi EV به واقعیت نزدیک تر شد

این تلویزیون های جدید از فناوری MEMC پشتیبانی می‌کنند، که به رفع تاری و افزایش شفافیت تصاویر کمک می‌کند. سری Redmi Smart TV X 2022 در ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) به صورت رسمی رونمایی خواهند شد.

نظر شما درباره ورود شرکت های سازنده گوشی های هوشمند به زمینه خودرو های برقی چیست؟

نوشته خودرو برقی شیائومی در سال ۲۰۲۴ به مرحله تولید انبوه خواهد رسید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code