سری شیائومی ۱۲ قوی‌ترین دوربین در تاریخ این شرکت را خواهد داشت
1 min read

سری شیائومی ۱۲ قوی‌ترین دوربین در تاریخ این شرکت را خواهد داشت

غول چینی سازنده گوشی های هوشمند یعنی شیائومی، قرار است پرچمدار جدید خود، سری می ۱۲ را در اواخر امسال عرضه کند. طبق گمانه زنی ها، این سری جدید در اواسط ماه دسامبر (اواخر آذر) وارد بازار می‌شود. آنطور که Digital Chat Station در ویبو مدعی شده است، شیائومی سال آینده دو پرچمدار با ماژول دوربین سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی خواهد داشت. وی در اکانت ویبو خود نوشت:«سری ۱۲ شیائومی با دوربین سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی (هر سه دوربین رزولوشنی ۵۰ مگاپیکسلی دارند) معرفی خواهند شد. یک دوربین مطابق انتظار دوربین اصلی است و دو دوربین دیگر برای گرفتن عکس های اولترا واید و تله فوتو کاربرد خواهند داشت.»

سری ۱۲ شیائومی از سنسور های ۲۰۰ مگاپیکسلی استفاده نمی‌کند

در حال حاضر، ما نمی توانیم بگوییم که آیا تمام گوشی های سری می ۱۲ از کانفیگی مشابه برخوردارند یا خیر. با این حال، می توانیم مطمئن باشیم که Xiaomi 12 Ultra دارای این دوربین سه گانه قدرتمند خواهد بود. به گفته Android light این سری از پرچمداران شیائومی قوی‌ترین دوربین در بین تمام گوشی های این شرکت را خواهند داشت.

پست DCS در ویبو

علاوه بر بهبود عملکرد و بهبود دوربین، پیشرفت چشمگیری در ظاهر سری ۱۲ شیائومی رخ خواهد داد. حاشیه های چهار طرف صفحه نمایش بسیار نازک خواهند بود. و این موضوع نسبت صفحه نمایش به بدنه گوشی را افزایش می‌دهد. احتمالا دوربین سلفی این دستگاه در پانچ هولی در مرکز نیمه بالایی نمایشگر قرار گیرد. از نظر طراحی پرچمداران سری ۱۲ شیائومی ظاهری شبیه به Xiaomi Civi خواهند داشت. این سری از پرچمداران شیائومی از قاب پشتی سرامیکی استفاده می‌کنند که بسیار جذاب خواهد بود.

برخلاف گزارش های قبلی که مدعی استفاده پرچمداران آینده شیائومی از سنسور های ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ بودند، گزارش های جدید خبر از استفاده سه دوربین اصلی، اولترا واید و تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی توسط شیائومی می‌دهند. سری Mi 12 شیائومی همچنین از فیلم‌برداری سوپراسلوموشن ۱۹۲۰ فریم در ثانیه نیز پشتیبانی می‌کنند.

Xiaomi CIVI

طبق گفته GizChina، این تلفن هوشمند از جدیدترین تراشه کوالکام، یعنی اسنپدراگون ۸۹۸ استفاده می‌کند. علاوه بر این، این دستگاه دارای صفحه نمایش LTPO با رفرش ریت متغیر است. پرچمداران شیائومی به کمک این ویژگی می‌توانند با توجه به محتوای در حال نمایش و استفاده کاربر، رفرش ریت صفحه نمایش را از ۱ تا ۱۲۰ هرتز تنظیم کنند. برای مثال وقتی کاربر در حال انجام بازی با می ۱۲ خود است، رفرش ریت به حداکثر میزان خود، یعنی ۱۲۰ هرتز می‌رسد. اما وقتی که در حال استفاده از شبکه های اجتماعی یا مطالعه با گوشی خود هستید، رفرش ریت نمایشگر به طرز محسوسی کاهش می‌یابد. هدف اصلی از این کار بهبود مصرف باتری است.

شیائومی ١٢ (Xiaomi Mi 12) با ۳ دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بر می‌گردد!

با توجه به مشخصات و گمانه زنی های موجود درباره پرچمداران سری ۱۲ شیائومی، نظر شما چیست؟

نوشته سری شیائومی ۱۲ قوی‌ترین دوربین در تاریخ این شرکت را خواهد داشت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code