تاریخ رونمایی سری Redmi Note 11 شیائومی مشخص شد: ۶ آبان ١۴٠٠
1 min read

تاریخ رونمایی سری Redmi Note 11 شیائومی مشخص شد: ۶ آبان ١۴٠٠

ردمی پس از فروش کم نظیر سری Redmi Note 10 و استقبالی که از آن شد، تصمیم گرفته است تا سری Redmi Note 11 خود را نیز روانه بازار کند. امروز، ردمی رسماً تأیید کرد که تاریخ رونمایی سری Redmi Note 11، تنها چند روز دیگر است. حال، اجازه دهید تا نگاهی به جزئیات داشته باشیم.

تاریخ رونمایی سری Redmi Note 11 رسماً مشخص شد

ردمی نوت ١١ و ردمی نوت ١١ پرو، مدت نسبتاً طولانی است که در شایعات به چشم می‌خورند. پیش از این در ترنجی، نگاهی به مشخصات احتمالی این سری داشتیم.

is

اما بر اساس گزارشی که EqualLeaks از حساب رسمی ردمی چین منتشر کرده است، ردمی بالأخره تاریخ رونمایی سری Redmi Note 11 خود را مشخص کرده است. این گوشی‌ها، برای اولین بار در چین رونمایی می‌شوند. جالب این است که بر خلاف نسل قبل، نسل جدید سری ردمی نوت در کشور مادری این کمپانی یعنی چین رونمایی می‌شود. ظاهراً ردمی قصد دارد تا هرچه سریع‌تر برای جشنواره 11/11 در چین آماده شود تا فروش بسیار زیادی را از آن خود کند.

اما سری Redmi Note 11، دقیقاً چه شکلی خواهد بود؟ خب، ردمی از طریق انتشار یک پوستر رسمی، تاریخ رونمایی گوشی‌های جدید خود را در کنار طراحی آن‌ها تأیید کرده است. به نظر می‌رسد که ما شاهد به کارگیری زبان طراحی نسبتاً جدیدتری در سری Redmi Note 11 خواهیم بود. چرا که در قاب پشتی، ماژول دوربین اصلی سه گانه با شکل مستطیلی و طراحی مشابه Poco X3 GT به چشم می‌خورد.

همزمان، طراحی بدنه این دستگاه به شکل جعبه‌ای در آمده است. این طراحی را پیش‌تر در سری آیفون ١٢ و سری آیفون ١٣ نیز دیده بودیم. بنابراین، ظاهراً ردمی نیز قصد دارد تا این زبان طراحی را در گوشی جدید خود استفاده کند. حسگر تشخیص اثرانگشت این گوشی، همچنان بر روی فریم واقع شده است. فریم دستگاه نیز از جنس پلاستیک خواهد بود. موضوع جذاب این سری، بهره گیری از اسپیکر استریو با همکاری در کالیبراسیون. صدایJBL است.

ردمی همچنان جک ٣.۵ میلی متری هدفون را حفظ کرده است و خبری از حذف آن نیست. در قاب جلویی نیز شاهد به کارگیری طراحی مشابه قبل با حفره نمایشگر مرکزی هستیم. بر اساس شایعات، سری Redmi Note 11 از تراشه‌های قدرتمندتر Dimensity مدیاتک با پشتیبانی از اینترنت 5G برخوردار خواهد بود. همچنین ممکن است یکی از اعضای سری ردمی نوت ١١، به شارژر ١٢٠ واتی تجهیز شود! اما باید منتظر بمانیم تا ببینیم که چه اتفاقی در رویداد ۶ آبان ردمی به وقوع می‌پیوندد.

نظر شما در مورد این سری چیست؟ منتظر کدام گوشی آن هستید؟ انتظارات شما چه هستند؟

نوشته تاریخ رونمایی سری Redmi Note 11 شیائومی مشخص شد: ۶ آبان ١۴٠٠ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code