مشخصات کلیدی Moto G51 5G فاش شد، احتمال عرضه در اواخر آبان
1 min read

مشخصات کلیدی Moto G51 5G فاش شد، احتمال عرضه در اواخر آبان

مشخصات کلیدی Moto G51 5G پیش از معرفی رسمی این تلفن هوشمند در نوامبر سال جاری (اواخر آبان یا اوایل آذر) فاش شده است. موتورولا در حال آماده شدن برای معرفی تلفن هوشمند دیگر سری G است. این گوشی موتورولا Moto G51 5G نام خواهد داشت. پیش از نیز، برخی از مشخصات دو تلفن هوشمند موتورولا Moto G51 و G71 در ماه سپتامبر (شهریور) لو رفته بود.

برخی از مشخصات Moto G51 و Moto G71 فاش شدند

شایعات زیادی در مورد تلفن های جدید سری G Moto منتشر شده است. همانطور که اشاره شد، دو گوشی موتو G51 و موتو G71 به زودی توسط موتورولا معرفی خواهند شد. Moto G71 با شماره مدل XT2169-1 اخیراً گواهینامه FCC را دریافت کرده است. این تلفن هوشمند 5G از باندهای 5G n78 ، n77 ، n66 ، n7 و n5 پشتیبانی می‌کند. اطلاعات زیادی از این گوشی در دسترس نیست. به جز آنکه از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند. و به یک باتری حجیم ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز است.

گذشته از Moto G71، اینترنت مملو از شواهدی است که نشان می‌دهد موتورولا به زودی Moto G51 5G را رونمایی می‌کند. این گوشی قبلاً در بنچمارک GeekBench مشاهده شده است. اما متأسفانه گیک بنچ اطلاعات زیادی در مورد تلفن هوشمند G51 5G فاش نکرده است. اکنون اما گزارشی از GizChina منتشر شده که مشخصات Moto G51 5G را فاش می‌کند. این گزارش نشان می دهد که اسم رمز این تلفن Cyprus 5G و شماره مدل آن XT2171-1 است. در این گزارش اندازه صفحه نمایش این گوشی جدید موتورولا ذکر نشده است. اما می‌دانیم که رزولوشن این نمایشگر FullHD+ خواهد بود.

متأسفانه، به طور کلی اطلاعات خاصی از صفحه نمایش این گوشی در دسترس نیست. و ما نمی‌دانیم که آیا موتورولا برای میان رده جدید خود به سراغ رفرش ریت های بالاتر رفته یا به همان رفرش ریت استاندارد ۶۰ هرتز اکتفا می‌کند. Moto G51 5G می‌تواند جانشین موتورولا Moto G50 5G شود که در اوایل سال جاری عرضه شد.

یک ماژول سه گانه دوربین در قاب پشتی Moto G51 5G وجود خواهد داشت. دوربین های این گوشی شامل یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی، یک سنسور ۸ مگاپیکسلی برای گرفتن عکس هایی با زاویه دید بیشتر و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی هستند. دوربین سلفی این دستگاه نیز ۱۳ مگاپیکسل خواهد بود.

مشخصات Moto G51 5G در وب‌سایت گیک بنچ مشاهده شده است. فهرست Geekbench نشان می‌دهد که G51 5G یک تراشه اسنپدراگون 750G برای تامین توان پردازشی خود بهره می‌برد. همچنین این گوشی می‌تواند با ۴ گیگابایت رم عرضه شود. و احتمالا مطابق انتظار به سیستم عامل اندروید ۱۱ مجهز است.

برخی مشخصات Moto G51 در گیک بنچ

برخی مشخصات موتو جی ۵۱ مشابه با نسل قبل خواهد بود

از آن‌جا که G51 5G احتمالاً جانشین Moto G50 می شود، احتمالاً برخی از مشخصات و ویژگی های نسل قبلی خود را حفظ خواهد کرد. Moto G50 دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با وضوح HD+ است. این گوشی از تراشه مدیاتک Dimensity 700 استفاده می‌کند. علاوه بر این، دوربین سه گانه موجود در قاب پشتی آن، شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق سنج ۲ مگاپیکسلی است.

علاوه بر این، موتو G50 از باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری با فست شارژ ۱۵ وات استفاده می‌کند. سنسور اثرانگشت از نوع خازنی بوده و بر روی فریم دستگاه قرار گرفته است. گزارشات قبلی ادعا می‌کنند که لنوو از Moto G71 5G در کنار تلفن هوشمند Moto G51 5G رونمایی می کند. Moto G71 با مشخصات کلیدی در وب سایت FCC مشاهده شده است. تلفن هوشمند دارای شماره مدل XT2169-1 است و نام رمز آن Corfu است. همچنین این گوشی دارای سیستم عامل اندروید ۱۱ با رابط کاربری My UX است.

موتورولا Moto G50 5G جدید این بار با Dimensity 700 معرفی شد!

به توجه به مشخصات فاش شده از Moto G51 و Moto G71 آیا این دو گوشی برای شما جذاب هستند؟

نوشته مشخصات کلیدی Moto G51 5G فاش شد، احتمال عرضه در اواخر آبان اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code