مشخصات Redmi Note 11 Pro Plus فاش شد: شارژر ١٢٠ وات و دیمنسیتی ١٢٠٠
1 min read

مشخصات Redmi Note 11 Pro Plus فاش شد: شارژر ١٢٠ وات و دیمنسیتی ١٢٠٠

سری ردمی نوت ١١ به زودی از راه خواهد رسید. به نظر می‌رسد که این سری، متشکل از سه عضو باشد. بر اساس شایعات، ردمی Note 11 Pro Plus برترین عضو سری Redmi Note 11 است. اخیراً، مشخصات Redmi Note 11 Pro Plus لو رفته است.

مشخصات فاش شده از گوشی Redmi Note 11 Pro Plus

مدت زیادی از مشخص شدن تاریخ رونمایی سری Redmi Note 11 نمی‌گذرد. این سری، به صورت رسمی در تاریخ ۶ آبان معرفی خواهد شد.

تاریخ رونمایی سری Redmi Note 11 شیائومی مشخص شد: ۶ آبان ١۴٠٠

اما گزارش جدیدی که از سوی EqualLeaks منتشر شده است، حول موضوع مشخصات ردمی نوت ١١ پرو پلاس است. بر اساس شایعات، سری ردمی نوت ١١ حداقل در چین از سه عضو برخوردار خواهد بود. این سه گوشی، ردمی نوت ١١، ردمی نوت ١١ پرو و ردمی نوت ١١ پرو پلاس خواهند بود. ما پیش از این در مورد مشخصات احتمالی دو گوشی ردمی نوت ١١ و ردمی نوت ١١ پرو صحبت کرده بودیم.

مشخصات ردمی نوت ١١ و نوت ١١ پرو فاش شد: استفاده از تراشه مدیاتک؟

اما این بار،قصد داریم تا نگاهی به مشخصات لو رفته Redmi Note 11 Pro Plus داشته باشیم. ظاهراً این دستگاه، قدرتمندترین عضو این سری خواهد بود. بر اساس اطلاعات موجود در Weibo که البته رسمی هم نیستند، نمایشگر ردمی نوت ١١ پرو پلاس مانند ردمی نوت ١١ پرو است. این نمایشگر ۶.۶٧ اینچی، از نوع AMOLED است و دارای وضوح +Full HD به همراه رفرش ریت ١٢٠ هرتزی است. این نمایشگر، توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود که نقطه قوت مهمی است. تراشه‌ای که ردمی قصد بهره گیری از آن را در این دستگاه دارد، Dimensity 1200 AI است. این تراشه، نسخه‌ای پیشرفته‌تر از Dimensity 1200 در بخش NPU است.

مدیاتک دایمنسیتی ۱۲۰۰ و دایمنسیتی ۱۱۰۰ با معماری ۶ نانومتری رسما معرفی شدند

ظاهراً بر خلاف دو عضو ارزان‌تر، این گوشی از فریم آلومینیومی بهره خواهد بود. حافظه رم این گوشی از نوع LPDDR4X 2133MHZ خواهد بود. نوع حافظه آن نیز UFS 3.1 می‌باشد. دوربین اصلی سه گانه این دستگاه، تفاوت خاصی با ردمی نوت ١٠ پروی نسخه جهانی نخواهد داشت. این سیستم دوربین، ٢+٨+١٠٨ مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین وضوح دوربین سلفی، برابر با ١۶ مگاپیکسل است.

ردمی مانند نسل قبل، در نظر دارد تا از اسپیکر استریو با کالیبراسیون JBL در گوشی جدید خود استفاده کند. نکته جذابی که در مورد این گوشی وجود دارد، مربوط به بخش شارژر است. جایی که بالأخره یک گوشی از سری ردمی نوت، از شارژر ١٢٠ واتی پشتیبانی می‌کند. جالب این است که ردمی نوت ١٠ پرو ۵ جی نیز اولین گوشی از این سری بود که دارای شارژر ۶٧ واتی بود. ظرفیت باتری ردمی نوت ١١ پرو پلاس، ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعت خواهد بود.

تراشه NFC و درگاه اینفرارد در کنار حسگر تشخیص اثرانگشت روی فریم این گوشی را همراهی می‌کنند. موتور ویبره آن نیز از نوع X-Axis خواهد بود. قیمت نسخه ٨/١٢٨ گیگابایتی، احتمالاً ٢,١٩٩ یوان (معادل ٣۴٠ دلار آمریکا) خواهد بود. نسخه ٨/٢۵۶ گیگابایتی نیز با قیمت ٢,۴٩٩ یوان (معادل ٣٨٧ دلار آمریکا) به فروش خواهد رسید.

به نظر شما مشخصات Redmi Note 11 Pro Plus چطور است؟ آیا ارائه شارژر ١٢٠ واتی برای این گوشی، جذابیتی برای شما دارد؟

نوشته مشخصات Redmi Note 11 Pro Plus فاش شد: شارژر ١٢٠ وات و دیمنسیتی ١٢٠٠ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code