بهترین نمایشگر لمسی بازار ایران “Gplus”
1 min read

بهترین نمایشگر لمسی بازار ایران “Gplus”

نمایشگرهای Touch از آن دسته تکنولوژی‌هایی است که تاثیر زیادی در آموزش، تجارت، تبلیغات و… گذاشته است. افراد زیادی هنگام خرید این دیوایس به این فکر می‌کنند که بهترین کیفیت و قیمت نمایشگر لمسی بازار ایران در کدام نمایندگی وجود دارد؟ چه نمایشگری برای خرید می‌تواند مناسب باشد؟

باید بگوییم که نمایشگرها انواع مختلفی دارند. این موضوع که بهترین مانیتور تاچ کدام است بستگی به هدف، نیاز و بودجه شما دارد. نمایشگری که برای شما مناسب است برای یک فرد دیگر می‌تواند کارایی کافی را نداشته باشد یا این که حتی برای او هزینه اضافه محسوب شود. بنابراین با پروژکتوراستور همراه باشید تا به اندازه کافی در مورد نمایشگرهای تاچ اطلاع بدست آورید.

نمایشگر لمسی چیست؟

مانیتورهای لمسی در یک تعریف خیلی ساده نمایشگرهایی هستند که به شما اجازه می‌دهند از طریق لمس کردن، اعمال لازم را انجام دهید. همین قدر ساده و کاربرپسند! برای تاچ برخی سطوح لمسی گاهی نیاز است از دستکش معمولی و یا دستکش‌های مخصوص استفاده نمایید. البته کار با اکثر این نمایشگرها راحت‌تر از این‌ها است. کافی است از قلم‌های مخصوص استفاده کنید و حتی در بسیاری موارد با انگشت هم می‌توانید صفحه را لمس کرده و امور لازم را انجام دهید. کیوسک‌های لمسی نوعی نمایشگر لمسی هستند که بدون نیاز به ماوس و دیگر ابزارها به راحتی و تنها با لمس از طریق انگشت، با شما ارتباط برقرار می‌کنند.

برخی از کاربردهای نمایشگر تاچ

در واقع مانیتور تاچ اسکرین کاربرد زیادی دارد. در این قسمت به توضیح مختصر برخی از این کاربردها می‌پردازیم.

  1. ۱- استفاده در دفاتر تجاری

محیط‌های اداری و تجاری معمولا با این مانیتورها زیاد سروکار دارند. حضور و غیاب کارمندان، بررسی اطلاعات، نقشه راهنما دمو محصولات و پرزنت و.. از مواردی است که ازطریق این نمایشگرها در محیط های مختلف از جمله محیط های تجاری و اداری در دسترس است.

  1. ۲- استودیو و گالری‌های مختلف

تصور کنید شما صفحه لمسی را لمس می‌کنید و همزمان با تعداد زیادی از همکارانتان ارتباط برقرار می‌کنید. نمایش اطلاعات هم در این‌جا به راحتی صورت می‌گیرد. مخاطبان هر بیزینسی علاقه‌مندند محصولات را شخصا بررسی نمایند. نمایشگرهای لمسی این امکان را فراهم می‌کنند تا تصاویر با کیفیت 4k به مخاطبان نمایش داده شود و به راحتی محصولات متعدد را با ورق زدن در سطح اسکرین بررسی و انتخاب نمایند یا هر کار دیگری که نیاز است را انجام دهند.

  1. ۳- سمینارها و جلسات مهم

نمایشگرهای لمسی به سخنرانان کمک می‌کند تا به راحتی مطالب را ارائه دهند. این نمایشگرها به شما اجازه می‌دهد نکات لازم را بولد کنید، حاشیه‌نویسی کنید و خلاصه از طریق لمس هر کاری که نیاز است را سریعا انجام دهید.

  1. ۴- دستگاه های خودپرداز

امروزه، همه چیز با لمس انجام می‌شود. شاید بشر روزی فکرش را هم نمی‌کرد که انگشتانش تنها با لمس صفحات بتواند چنین فرامین گسترده‌ای صادر کند و نتیجه اش را ببیند. دستگاه‌های خودپرداز لمسی هم نوعی مانیتور لمسی محسوب می‌شوند. این نمایشگرها باعث می‌شوند درصد خطا کاهش یابد و علاوه بر آن به راحتی پول دریافت کنید، واریز کنید و پرداخت قبوض را انجام دهید.

  1. ۵- ایستگاه های پرداخت

صفحات لمسی که برای پرداخت مبالغ مورد نظر در اختیار مشتری قرار می‌گیرد خودش نوعی نمایشگر تاچ محسوب می‌شود. مشتری می‌تواند مبلغ را مشاهده کرده و سپس برای پرداخت آن از طریق این نمایشگرها اقدام کند. این سیستم پرداخت می‌تواند در پمپ بنزین، فروشگاه‌های مختلف، رستوران‌ها و… پیاده‌سازی شود.

  1. ۶- گیم و بازی ویدیویی

نمایشگرهای لمسی برای بازی و گیمینگ هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید یک مانیتور تاچ اسکرین را برای بازی در منزل داشته باشید. بعضی فروشگاه‌ها از نمایشگرهایشان علاوه بر استفاده‌های تجاری و تبلیغاتی برای سرگرمی شما هم استفاده می‌کنند. به هر حال همان طور که یک دست گیم می‌زنید احتمال دارد حواستان به آن پلیور جذابی که جزء محصولات فروشگاه است هم جلب شود! بازی با این مانیتورها جذاب‌تر، بدون تاخیر و با پاسخ سریع است. تکنولوژی مورد استفاده در نمایشگر لمسی باعث می‌شود بتوانید بازی های پیچیده را هم با آن تست کنید.

  1. ۷- اتوماسیون صنعتی

از مانیتور لمسی برای جمع‌آوری داده‌ها زیاد استفاده می‌شود. کنترل کیفیت در صنایع مختلف، گردآوری اطلاعات، نظر سنجی و… از اموری است که در صنایع مختلف صورت می‌گیرد. همه این کارها را می‌توان با نمایشگرهای تاچ بهتر و سریعتر و با مدیریت بیشتر انجام داد.

چرا از مانیتور لمسی جی پلاس استفاده کنیم؟

  • • با استفاده از این نمایشگرها همه چیز به سرعت اتفاق می‌افتد. کافی است خیلی سریع روی گزینه مد نظر کلیک کرده و واکنش لازم را دریافت کنید. شما دیگر نیازی ندارید به دنبال قلم، ماوس و… بگردید.
  • • تعامل بسیار راحت با این مانیتورها، از خستگی شما جلوگیری می‌کند. تصور کنید در حال کار با نمایشگر لمسی هستید در حالی که متون و تصاویر به شکلی حرفه ای و چشم نواز چیده شده‌اند.
  • • مانیتوهای تاچ در تبلیغات انقلابی به پا کرده‌اند. در نمایشگاه‌های بزرگ تجاری غرفه های مختلف با استفاده از نمایشگر لمسی، مراجعه کنندگان را به سمت خود جلب می‌کنند. مثلا شما به عنوان فروشنده کامپیوتر و لوازم مشابه می‌توانید بیش از هزاران مدل دستگاه موجود را از طریق این مانیتورها به مشتری نشان دهید. این در حالی است که فضای غرفه شما محدود است و نمی‌توانید همه این محصولات را با خود به غرفه بیاورید! این موضوع مزایای دیگری هم برای شما و مشتریان‌تان دارد. مشتری مجبور نیست خرید را در همان غرفه انجام دهد و بعد هم با خودش ببرد! او می‌تواند تصمیم بگیرد که در یک روز مشخص شما دستگاهی که خریداری نموده را برایش ارسال نمایید.
  • • شما می‌توانید از طریق نمایشگر لمسی جی پلاس سوابق و تجارب کاری‌تان را به مشتری نشان دهید. در دنیای سریع و پر از عجله امروز کسی وقت نمی‌گذارد تا شما به او کاتالوگ نشان دهید یا این که در مورد موفقیت هایتان با او حرف بزنید! همه چیز خیلی ساده و سریع باید پیش چشمان مشتری قرار بگیرد. این کار به سادگی توسط مانیتورهای لمسی صورت می‌گیرد.
  • • در دنیای تبلیغات این نمایشگرها نه تنها وجهه حرفه‌ی شما را حفظ می‌کند و مشتریان بیشتری را به سمت‌تان جذب می‌کند، بلکه مصرف کاغذ را هم کاهش می‌دهد.

کلام آخر

آن‌چه در مورد نمایشگرهای تاچ گفتیم در واقع مختصری بود از این دنیای پیچیده، گستره و دوست داشتنی. در صورتی که به فکر خرید نمایشگر لمسی خوب هستید اولا هدف‌تان را از این کار مشخص کنید. هدف شما تا حد زیادی تعیین می‌کند که کدام نمایشگر برایتان مناسب است. تا این جا بخش مهمی از مسیر را پیموده‌اید. پس از آن تعیین کنید که حداکثر تا چه حد می‌خواهید برای این کار هزینه کنید؟ پیشنهاد ما به شما این است که بسته به نیازتان، نمایشگری تهیه کنید که تا سال‌های زیادی همراه شما باشد و این تنها با خرید یک دستگاه با کیفیت حاصل می‌شود. مرحله آخر این است که با کارشناسان ما در projectorstore از طریق وبسایت یا شماره تماس 02188970214مشاوره نمایید تا نمایشگر مد نظرتان را انتخاب کرده و از میان انبوه نمایشگرهای مختلفی که در فروشگاه وجود دارد، مناسب‌ترین را تهیه کنید.

نوشته بهترین نمایشگر لمسی بازار ایران “Gplus” اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code