شبکه اجتماعی دونالد ترامپ با نام TRUTH Social به‌زودی برای iOS منتشر می‌شود
1 min read

شبکه اجتماعی دونالد ترامپ با نام TRUTH Social به‌زودی برای iOS منتشر می‌شود

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، اخیرا برنامه‌های خود برای انتشار بستر شبکه اجتماعی مخصوص خود مانند توییتر را برای سال 2022 فاش کرد. ترامپ که این شبکه را “TRUTH Social” نامیده، بیان می‌کند که این راه او، برای “ایستادگی” در برابر استبداد فناوری خواهد بود. علاوه‌بر شبکه اجتماعی TRUTH، گروه رسانه و فناوری ترامپ (TMTG) که خود وی ریاست آن را برعهده دارد، اعلام کرده است که در صورت تقاضا، به‌زودی سرویس اشتراک ویدئویی (مشابه Netflix و Prime Video) را نیز معرفی می‌کند که شامل برنامه‌های سرگرمی، اخبار، پادکست‌ها و موارد دیگر می‌شود.

شبکه اجتماعی دونالد ترامپ با نام TRUTH Social

این خبر، ماه‌ها پس از ممنوعیت فعالیت رئیس‌جمهور سابق آمریکا در توئیتر و فیس بوک منتشر می‌شود. ترامپ در آن زمان گفته بود که یک شبکه اجتماعی جایگزین مخصوص خود را ایجاد خواهد کرد؛ اما تابه‌حال چنین اتفاقی نیفتاده است. با این حال، به‌نظر می‌رسد این رویه به‌زودی به‌پایان خواهد رسید.

دونالد ترامپ در بیانیه مطبوعاتی رسمی خود علیه کمپین Big Tech بیان می‌کند:

“ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که طالبان در توییتر حضور گسترده‌ای دارند، اما رئیس‌جمهور موردعلاقه شما در آمریکا سکوت کرده؛ این غیرقابل‌قبول است. من هیجان‌زده هستم که به‌زودی اولین شبکه اجتماعی خود را با نام TRUTH Social منتشر می‌کنم. TMTG با مأموریت امکان صحبت آزاد برای همه افراد تأسیس شد. من هیجان‌زده هستم که به‌زودی افکار خود را در مورد TRUTH Social به‌اشتراک بگذارم و با Big Tech مبارزه کنم.”

شبکه اجتماعی دونالد ترامپ با نام TRUTH Social

در وب‌سایت رسمی TRUTH Social نیز آمده است که این رسانه، یک پلتفرم اجتماعی می‌باشد که “مکالمه جهانی باز، آزاد و صادقانه را بدون تبعیض علیه ایدئولوژی سیاسی تشویق می‌کند. ماموریت TMTG ایجاد رقیبی برای کنسرسیوم رسانه‌های لیبرال و مقابله با شرکت‌های “بزرگ فناوری” دره سیلیکون است که از قدرت یک‌جانبه خود برای خاموش کردن صداهای مخالف در آمریکا استفاده کرده‌اند.”

TRUTH Social در ماه نوامبر به‌صورت آزمایشی برای “مهمانان دعوت‌شده” در دسترس خواهد بود. نسخه پیش‌نمایش این برنامه، هم‌اکنون در اپ استور اپل در دسترس بوده و ماه آینده نیز، وارد فاز بتا می‌شود. همچنین پیش‌بینی می‌شود نسخه نهایی این پلتفرم جدید رسانه اجتماعی نیز در سه‌ماهه اول سال 2022 منتشر شود. برای کسانی که می‌خواهند به لیست انتظار بپیوندند، می‌توانند به وب‌سایت TRUTH Social مراجعه کرده و با استفاده از نام و آدرس ایمیل خود، ثبت‌نام کنند.

لغو دستور ممنوعیت تیک تاک و ویچت ترامپ توسط بایدن

دیدگاه شما پیرامون شبکه اجتماعی مخصوص دونالد ترامپ با شعار “آزادی بیان برای همه” چیست؟ آیا شما نیز علاقه‌ای به ثبت‌نام و فعالیت در این رسانه دارید؟

نوشته شبکه اجتماعی دونالد ترامپ با نام TRUTH Social به‌زودی برای iOS منتشر می‌شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code