رندر هواوی Mate 50 Pro را با جزئیات بیشتری ببینید!
1 min read

رندر هواوی Mate 50 Pro را با جزئیات بیشتری ببینید!

نقش هواوی در بازار موبایل جهانی، روز به روز کم رنگ‌تر می‌شود. باقی ماندن تحریم‌ها و عدم وجود تأمین کنندگان کافی، مسبب اصلی این مشکل هستند. هواوی Mate 50 Pro، نسل بعدی پرچمداران هواوی است. حال پیش از رونمایی رسمی آن، رندر هواوی Mate 50 Pro منتشر شده است.

رندر هواوی Mate 50 Pro با جزئیات بیشتر انتشار یافت

طراحی دوربین گوشی هوآوی میت ۵٠ مدتی پیش تماشا کردیم.

طراحی دوربین هواوی Mate 50 احتمالا به این صورت است

حال نگاهی به رندر ساخته شده جدید از این گوشی داریم. به نقل از GizChina، سری هواوی پی ۵٠ با تأخیر حدوداً ۶ ماهه روانه بازار شد. در نتیجه این تأخیر، سری Mate 50 نیز با تأخیر قابل توجهی پا به عرصه وجود می‌گذارد. همه ما، دلایل این تأخیر در ارائه گوشی‌های جدید را می‌دانیم. هواوی به دلیل تحریم‌های وضع شده از سوی ایالات متحده آمریکا، نمی‌تواند با زنجیره تأمین مناسبی به تولید گوشی‌ها بپردازد. با این حال، انتظارات ما این هستند که سری Mate 50 طی فصل اول سال آینده میلادی معرفی شود. دیروز در ترنجی گفتیم که سری میت ۵٠ با پیشرفت قابل توجهی در بخش زنجیره تأمین محصولات همراه می‌شود.

هواوی Mate 50 پیشرفت بزرگی در زنجیره تامین قطعات داشته است

همچنین در یک پست دیگر در ویبو، ادعا شده است که این سری پرچمداران، طبق برنامه راهی بازار می‌شود. اما صحبت‌های ما، مربوط به رندر منتشر شده از هواوی Mate 50 Pro و طراحی احتمالی این گوشی پرچمدار است. بر اساس این رندرها، طراحی قاب جلویی Mate 50 Pro مشابه P50 Pro خواهد بود. در این قاب، شیشه‌های خمیده و حفره نمایشگر مرکزی را می‌توان مشاهده کرد. همان طور که انتظار می‌رفت، هواوی Mate 50 Pro با طراحی قاب پشتی جذاب‌تر و متفاوت‌تری ارائه خواهد شد.

در این بخش، ماژول دوربین اصلی دایره‌ای شکل وجود دارد. این ماژول، دارای طراحی دو حلقه دوربین مانند سری P50 است. در حلقه بالایی و پایینی، به ترتیب سه و دو حسگر تصویر قرار دارند. فلش LED نیز در کنار آن‌ها قرار دارد. لنز پریسکوپ تله فوتو نیز در این گوشی حضور خواهد داشت. نکته جذاب این رندر، شواهد مبنی بر ادامه همکاری هواوی و LEICA است. روی فریم نیز همانند نسل‌های قبلی، دکمه پاور قرمز رنگ تعبیه شده است. هرچند که این طراحی بسیار جذاب و جالب است. اما ممکن است که از یک تصور جذاب، فراتر نباشد.

ما می‌دانیم که دوربین فوق عریض FreeForm، حسگر تصویر اصلی با ترکیب پیکسلی RYYB و مواردی از این قبیل را همچنان حفظ خواهد کرد. اما ادامه همکاری با لایکا، در هاله‌ای از ابهام است. گمانه زنی‌های زیادی در مورد هواوی Mate 50 Pro وجود دارد. گفته می‌شود که این گوشی مانند P50 Pro، به نمایشگری با فناوری LTPO و رفرش ریت متغیر مجهز می‌شود. حداکثر رفرش ریت نمایشگر این گوشی، به ١٢٠ هرتز خواهد رسید.

رندر هواوی Mate 50 Pro

علاوه بر این، تراشه Snapdragon 898 4G و Kirin 9000 5G در نسخه‌های مختلف این گوشی حضور خواهند داشت. اسنپدراگون ٨٩٨، یک تراشه ۴ نانومتری با لیتوگرافی سامسونگ و هسته‌های Cortex-X2 و Cortex-A710 و Cortex-A510 خواهد بود. احتمالاً امتیاز این تراشه در بنچمارک AnTuTu، برای اولین بار از مرز ١ میلیون گذر خواهد کرد!

نظر شما در مورد رندر هواوی Mate 50 Pro چیست؟ طراحی احتمالی آن را می‌پسندید؟

نوشته رندر هواوی Mate 50 Pro را با جزئیات بیشتری ببینید! اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code