نمونه اولیه مایکروسافت Surface Neo که کنسل شد را ببینید!
1 min read

نمونه اولیه مایکروسافت Surface Neo که کنسل شد را ببینید!

مایکروسافت از آن دسته برندهایی است که محصولات تاشوی خود، اعم از گوشی‌های تاشو و تبلت‌های تاشو را ارائه کرده است. نمونه اولیه مایکروسافت Surface Neo که به تازگی تصاویر آن منتشر شده است، نشان می‌دهد که این گوشی در ابتدا قرار بوده است چه طراحی داشته باشد.

نمونه اولیه مایکروسافت Surface Neo که کنسل شده بود

مایکروسافت سرفیس نئو، یک تبلت منعطف بود که نزدیک به دو سال پیش معرفی شده بود.

سرفیس نئو (Surface Neo) مایکروسافت رسما معرفی شد: رویای دستگاه ویندوزی تاشو

اکنون Gizmochina گفته است که در ١٣٩۸، مایکروسافت از Surface Neo و Surface Duo رونمایی کرده بود. اما در حالی که ما دستگاه دوم را در بازار دیدیم، دستگاه اول هرگز روانه بازار نشد. اکنون، تصویری از نمونه اولیه مایکروسافت Surface Neo منتشر شده است. این تصویر نشان می‌دهد که Surface Neo که هرگز روانه بازار نشد، در ابتدا چگونه است.

این تصاویر فاش شده، توسط مکس وینباخ به اشتراک گذاشته شده‌اند. اگرچه که ردموندی‌ها نسل دوم Surface Duo را نیز چندی پیش معرفی کردند. اما Surface Neo هنوز که هنوز است، پا به بازار نگذاشته است. بر اساس گزارشات اولیه، قرار بود که این گوشی با نمایشگر دوگانه طی سال گذشته وارد بازار شود. اما در مقابل، شایعات دیگری منتشر شدند که حاکی از عدم عرضه Surface Neo بودند. از آن زمان نیز هیچ خبر رسمی در مورد Surface Neo منتشر نشد. مایکروسافت تاکنون درباره دلیل اصلی عدم عرضه این محصول صحبت نکرده است. اما احتمالاً شیوع ویروس کرونا در این امر بی تأثیر نبوده است.

مایکروسافت حتی اظهار داشت که می‌بایست پس از همه گیری، استراتژی‌های خود را تجدید کند. صحبت اصلی، در مورد تغییر استراتژی Windows 10X و دستگاه‌های ویندوزی با دو نمایشگر بود. اما در کل، اطلاعات منتشر شده از سوی مکس وینباخ نشان دهنده عرضه این تبلت تاشو نیستند و تنها نگاهی نزدیک به آن را به ما نشان می‌دهند. اما می‌توانیم اجزای آن را ببینیم. با نگاهی به این تصاویر، می‌توان متوجه شد که فرم فکتور این دستگاه مشابه Surface Duo است. اما Surface Neo، بزرگ‌تر از Surface Duo می‌باشد.

نظر شما در مورد Microsoft Surface Neo چیست؟ آیا فکر می‌کنید که این تبلت در صورت عرضه، یک محصول موفق باشد؟

نوشته نمونه اولیه مایکروسافت Surface Neo که کنسل شد را ببینید! اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code