ساعت هوشمند Redmi Watch 2 و ایربادز Redmi Buds 3 Lite معرفی شدند
1 min read

ساعت هوشمند Redmi Watch 2 و ایربادز Redmi Buds 3 Lite معرفی شدند

سری Redmi Note 11 بی شک پر از جذابیت و شگفتی بود. این سری، دارای سه عضو مختلف است. اما ردمی امروز تنها به گوشی‌های جدید خود توجه نکرده است. ساعت هوشمند Redmi Watch 2 و ایربادز Redmi Buds 3 Lite، امروز رسماً معرفی شدند. در ادامه، نگاهی به ویژگی‌های این دو گجت پوشیدنی جدید داریم.

مشخصات فنی و قیمت ساعت هوشمند Redmi Watch 2

کمی کم‌تر از ١ سال پیش بود که ردمی به صورت رسمی از ساعت هوشمند ردمی واچ رونمایی کرد.

ساعت هوشمند Redmi Watch با قیمت ۴۵ دلار رسما معرفی شد

به تأیید EqualLeaks، از محبوبیت این ساعت هوشمند، زمان آن رسیده است تا نسل جدید آن پا به عرصه وجود بگذارد. همان طور که می‌دانید، ردمی زیر مجموعه اقتصادی شیائومی است. بنابراین، مانند همیشه شاهد قیمت گذاری اقتصادی بر روی این ساعت هوشمند جدید ردمی هستیم. اما ساعت هوشمند Redmi Watch 2 دقیقاً چه امکاناتی را در خود جای داده است؟

نمایشگر ساعت هوشمند جدید ردمی، ١.۶ اینچی است و از نوع AMOLED می‌باشد. این نمایشگر، وضوح ٣۶٠×۳٢٠ دارد. تراشه به کار رفته در این ساعت هوشمند، Apollo 3.5 نام دارد. این تراشه، سرعت بیشتری نسبت به قبل دارد و پردازش اطلاعات به صورت سریع‌تر و دقیق‌تری صورت می‌گیرند. به گفته ردمی، ساعت هوشمند جدید این کمپانی چینی در حالت عادی تا ١٢ روز بدون نیاز به شارژ مجدد، دوام می‌آورد.

ساعت هوشمند Redmi Watch 2

خبر خوب، این است که شاهد وجود GPS داخلی در جدیدترین ساعت هوشمند ردمی هستیم. ردمی واچ ٢ توانایی تشخیص ١١٧ حالت ورزشی را دارد. بنابراین، شما می‌توانید به وسیله این ساعت هوشمند، اطلاعات مربوط به ورزش‌های مختلفی از جمله شنا، دوچرخه، دویدن و… را به خوبی رصد کنید. نیازی به نگرانی در مورد کیفیت ساخت Redmi Watch 2 نیست. زیرا این محصول جدید تا ۵٠ متر زیر آب، مقاوم است.

ساعت هوشمند Redmi Watch 2

ساعت هوشمند Redmi Watch 2 دارای تراشه NFC است. به لطف تنوع حسگرها در این ساعت هوشمند، شما قادر خواهید بود تا غنای اکسیژن خون را اندازه گیری کنید. همچنین قابلیت اندازه گیری ضربان قلب ٢۴ ساعته در Redmi Watch 2 وجود دارد. وزن جدیدترین ساعت هوشمند ردمی، تنها ٣١ گرم است. ردمی این ساعت هوشمند جدید را در چین با قیمت ٣۴٩ یوان یا ۵۴ دلار آمریکا به فروش می‌رساند.

ایربادز ردمی Buds 3 Youth Edition

ایربادز جدید ردمی که Buds 3 Lite یا Buds 3 Youth Edition، به واقع نسخه ارزان‌تر ایربادز ردمی بادز ٣ است. این ایربادز، همچنان دارای مختصه‌های تحسین برانگیزی است.

ایربادز Redmi Buds 3 شیائومی رسما معرفی شد: قیمت ۳۰ دلار

طراحی این ایربادز، بدون ساقه است. در نتیجه، ایربادز جدید ردمی بهتر در گوش جای می‌گیرد. اما باید بیشتر حواستان را جمع کنید تا آن را گم نکنید! درایور به کار رفته در هر گوشی این ایربادز جدید، قطر ۶ میلی دارد. این ایربادز ردمی، دارای بلوتوث نسخه ۵.٢ است. ظرفیت باتری هر کدام از گوشی‌های ایربادز Redmi Buds 3 Lite، ظرفیت ٣۶ نیلی آمپر ساعتی دارند. به لطف این باتری‌ها، می‌توانید با یک بار شارژ کردن ایربادز جدید ردمی، تا ۵ ساعت موزیک گوش بدهید.

اما در صورت نیاز به عمر باتری بیشتر، همراه با کیس شارژ کیس شارژ مجموع عمر باتری ١٨ ساعته به شما ارائه می‌گردد. ایربادز Redmi Buds 3 Lite موفق شده است تا استاندارد IP54 را برای مقاومت در برابر گرد و غبار و قطرات آب کسب کند. به همین صورت، ایربادز جدید ردمی در کنار ساعت هوشمند ردمی Watch 2 با قیمت تنها ١۵ دلار آمریکا فروخته می‌شود.

نظر شما در مورد ساعت هوشمند جدید ردمی چیست؟ به نظر شما Redmi Buds 3 چطور است؟ کدام محصول را انتخاب می‌کنید؟

نوشته ساعت هوشمند Redmi Watch 2 و ایربادز Redmi Buds 3 Lite معرفی شدند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code