طراحی آبنما شیشه ای و دیوار سبز و تلفیق آن با آلاچیق مدرن
1 min read

طراحی آبنما شیشه ای و دیوار سبز و تلفیق آن با آلاچیق مدرن

اگر در فضای داخلی و خارجی خانه خود به دنبال ایجاد یک تحویل بزرگ هستید ما به شما پیشنهاد میکنیم طراحی آبنما شیشه ای و دیوار سبز و تلفیق آن با آلاچیق مدرن را مد نظر قرار دهید و جلوه ای نامتعارف ولی جذاب و چشمگیر را به فضای خود هدیه دهید.جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید….

طراحی آبنما ریسه ای یا آبنما رشته ‌ای

امروزه به منظور زیبا سازی فضاهای مختلف روی به استفاده از تجهیزات و سازه های خاص آمده است. آبنما به عنوان یک سازه بسیار زیبا، در شکل های مختلف طراحی و به اجرا در می آید. طراحی آبنما ریسه ای یا آبنما رشته ای متناسب با مکان و با آخرین فناوری های دنیا به اجرا در می آیند.

طراحی آبنما ریسه ای

تغییرات بسیار زیادی که از گذشته تا به امروز بر روی آبنماها ایجاد شده این امکان را به وجود آورده که شما بتوانید از ایده های خلاقانه و جذاب استفاده کنید. پیشرفت در زمینه طراحی آبنما ریسه ای و سایر آبنماها به گونه‌ ای بوده که امروزه به راحتی می توان مجسمه قهرمانان، حیوانات و اشکال خاص را به اجرا درآورد. اجرای آبنما می تواند زیبایی و جذابیت خاصی به مکان های مورد استفاده دهد. توجه داشته باشید بسته به مکانی که قصد اجرای آبنما را دارید باید از شکل و شمایل خاصی استفاده نمایید. با توجه به تنوع بسیار بالایی که در اجرای انواع آبنماها به وجود آمده شما در انتخاب نوع و طرح آبنما هیچگونه محدودیتی نخواهید داشت.

اهمیت طراحی آبنما ریسه ای در مکان های مختلف

همانگونه که عنوان کردیم امروزه انواع آبنماهای موزیکال، ماتریس، ریتمیک و آبنمای طرح سنگ به اجرا در می آیند. با این حال آبنمای ریسه ای به عنوان نسل جدیدی از آبنماها در زیباترین اشکال به اجرا درآمده و مورد استقبال قرار می ‌گیرند. طراحی منظم و استاندارد آبنما ریسه ای می ‌تواند فضای منحصر به فرد به منزل، محل کار و اماکن عمومی بخشد.

نوع طراحی آبنما ریسه ای به گونه ‌ای است که در آن و در لابلای رشته های نازک پلاستیکی، حرکت قطرات آب می ‌تواند فضایی زیبا و جذاب به وجود آورد. امروزه نورپردازی های خارق ‌العاده که بر روی انواع آبنماها انجام می شود موجب شده که شما بتوانید فضایی شگفت انگیز با استفاده از آبنما به وجود آورید.

مکانیزم طراحی آبنما ریسه ای یا آبنما رشته های

آبنمای رشته ای و ریسه ای که از آن ها به نام فیبر نوری نیز یاد می شود به گونه ای طراحی می شوند که در آن قطرات آب از ارتفاع بالا به صورت ریسه ای به سمت پایین هدایت می شوند. توجه داشته باشید که باید متناسب با مکان و محیطی که قرار است در آن ها از آبنما ریسه ای استفاده کنید باید آبنما را در اندازه ها و ابعاد مناسب به اجرا درآورید.

طراحی آبنما ریسه ای بیشتر جنبه دکوراتیو داشته و امروزه در محیط ‌هایی مانند پاساژها و اماکن تجاری و اداری، هتل ها و مجتمع های مسکونی به اجرا در می آید.

ویژگی های طراحی آبنما ریسه ای

همانگونه که می دانید آبنما را می توان در مکان های مختلف و متناسب با نیاز خود به اجرا درآورد. با این حال آبنما ریسه ای به عنوان گزینه ‌ای دکوراتیو در مکان های مختلف، فضایی شگفت انگیز برای شما به وجود می ‌آورد. طراحی آبنما ریسه ای به گونه ‌ای است که شما می توانید بدون پاشش و ریزش آب از آبفشان های ریسه ای استفاده نمایید.

علاوه بر این از دیگر ویژگی ‌های طراحی آبنما ریسه ای می ‌توان به بهره مندی از یک آبنما بدون صدای آب اشاره کرد. شرایطی که موجب می ‌شود شما در مکان های سربسته نیز بتوانید از این آبنما استفاده نمایید.

طراحی آبنمای شیشه ای

شما میتوانید با ترکیب آب و نور و شیشه ای فضایی غیرقابل وصف را خلق کنید.ابنمای شیشه ای یکی از پرطرفدارترین و خاص ترین نوع آبنما میباشد که طراحی و ساخت ان تخصص ویژه ای را میطلبد.

البته گفتنی است استفای از آبنما شیشه ای در فضاهای داخلی رایج تر است اما گاهی ممکن است از ان در فضای بیرونی ساختمان و ویلا نیز استفاده شود.در گذشته این نوع سازه معمولا فقط در ساختمان های اداری دیده میشد و با طراحی های ثابت اما امروزه با توجه به طرح های گوناگون موجود در بازار و قیمت های مناسب هر شخصی برای هر مکانی میتواند از ان استفاده نماید.برای سفارش طراحی آبنمای شیشه ای کافیست با کارشناسان خود در راد دیزاین تماس حاصل فرمایید.

طراحی آلاچیق مدرن

امروزه یکی از پرکاربردترین سازه ها در فضاهایی مانند باغ ها، باغچه، پارک و مکان های تفریحی، آلاچیق می باشد. ساختار آلاچیق به گونه ای است که می ‌توان با متریال مختلف مانند چوب و فلز آن را به اجرا در آورد.آلاچیق که به عنوان یک سرپناه معمولاً در فضاهای باز مورد استفاده قرار می گیرد با طرح های متنوع و زیبا می ‌تواند فضایی بسیار ایده آل برای شما به وجود آورد.

طراحی آلاچیق مدرن

سبک ها و طرح های مختلفی برای اجرای آلاچیق امروزه به وجود آمده است. آلاچیق ها علاوه بر جنس سازه که می‌ توانند چوبی یا فلزی باشند به صورت ثابت و متحرک نیز قابلیت طراحی دارند. با این حال امروزه جهت زیباسازی فضا و ایجاد مکانی دلنشین از آلاچیق مدرن استفاده می شود.

طراحی آلاچیق مدرن چگونه است؟

توجه داشته باشید که بسته به شرایط آب و هوا و اقلیمی، طراحی آلاچیق می ‌تواند با تفاوت ‌هایی همراه باشد. به منظور ایجاد دکوراسیونی شیک می توان با طراحی و اجرای آلاچیق های مدرن به زیبایی ‌های فضاهای مورد استفاده افزود.

در گذشته از مدل های گنبدی برای ایجاد آلاچیق استفاده می شد. با این حال در طراحی آلاچیق مدرن می ‌توان از انواع سقف ها با طراحی های منحصر به فرد بهره برد.

گاهی اوقات در مکان هایی می توان اطراف آلاچیق را با استفاده از پرده یا دیوارهای چوبی نیز به صورت بسته در آورد. علاوه بر این از شیشه نیز در برخی مکان ها به منظور پوشش اطراف آلاچیق مدرن استفاده می شود.

طراحی دیوار سبز کابلی

برای زیباسازی فضای شهرهای مدرن و بی روح از ایده های مختلفی استفاده می شود. دیوار سبز کابلی به عنوان یکی از ایده های خلاقانه به خوبی می ‌تواند موجب زیبا سازی فضای شهر شود. امروزه دیوارهای سبز با استفاده از کابل های عمودی ضد زنگ به زیباترین شکل در یک قاب فلزی به اجرا در می آیند.

کاربردهای مختلفی که دیوار سبز کابلی دارد موجب شده که از آن ها بتوان به منظور استفاده در محوطه سازی و همچنین در فضاهای داخلی بهره برد.جهت ثبت سفارش طراحی دیوار سبز همیشه باید به دنبال یک متخصص باشید.گروه طراحی راد دیزاین میتوانند تمامی طرح های دلخواه شما را با کیفیت بالای برایتان پیاده سازی کنند.

طراحی دیوار سبز کابلی

به منظور جلوگیری از رشد سریع و سنگین گیاهان بالا رونده می توان از دیوارهای سبز کابلی استفاده کرد. علاوه بر این در فضاهای مختلف و به منظور ایجاد نمایی زیبا می توان این سازه را به کار برد.

به منظور استفاده از گیاهان در دیوار سبز کابلی باید شرایط و عوامل مختلفی مانند دما، میزان باد، میزان تابش نور و میزان آلودگی هوا را مد نظر قرار داد.

سخن پایانی

اهمیت زیباسازی در مکان های مختلف موجب شده که امروزه از شیوه ها و ایده های جذاب و گسترده ای استفاده شود. طراحی آبنما ریسه ای و آلاچیق مدرن به خوبی توانسته نگاه افراد را به خود جلب کند. علاوه بر این امروزه در مکان های مختلف می توان از طراحی دیوار سبز کابلی استفاده نمود.

بسته به مکان و شرایط آب و هوایی که قصد اجرای هر کدام از ایده های بالا را دارید می توانید از طرح ها و مدل های مختلفی استفاده نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت به سایت راد دیزاین به نشانی https://raddesign.ir مراجعه نمایید و از طریق شماره های اعلام شده در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید…

نوشته طراحی آبنما شیشه ای و دیوار سبز و تلفیق آن با آلاچیق مدرن اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code