امتیاز تعمیر پذیری پارچه نمایشگر اپل مشخص شد: صفر!
1 min read

امتیاز تعمیر پذیری پارچه نمایشگر اپل مشخص شد: صفر!

پس از این که اپل محصولات جدیدی را معرفی می‌کند، تست‌ها و بررسی‌های مختلفی از آن منتشر می‌شوند. پارچه نمایشگر اپل که بسیار جنجالی بود، اخیراً رونمایی شده است. امتیاز تعمیر پذیری این پارچه نمایشگر اپل مشخص شده است. در ادامه، با ما همراه باشید.

امتیاز تعمیر پذیری پارچه نمایشگر اپل، حاکی از تعمیر ناپذیر بودن آن دارد

چندی پیش نگاهی به جعبه گشایی پارچه تمیز کننده نمایشگر ١٩ دلاری اپل داشتیم.

جعبه گشایی پارچه نمایشگر اپل برای اولین بار منتشر شد!

به نقل از TheVerge، نمی‌توانیم بگوییم که انتظار داشتیم باز هم اخباری از پارچه نمایشگر اپل منتشر شوند. اما ما با یک مطلب دیگر از آن، اینجا هستیم! خب، iFixit به عنوان یک مرجع برای نمره دهی به میزان تعمیر پذیری، به سراغ پارچه نمایشگر اپل رفته است. مشخصاً یک دستمال پس از پاره شدن، قابل ترمیم نیست. بنابراین، این محصول یکی از تعمیر ناپذیرترین محصولات اپل است. تمام این‌ها، در مورد پارچه‌ای هستند که برای تمیز کردن نمایشگر دستگاه اپل شما ساخته شده است!

همان طور که توسط نیویورک تایمز اشاره شده بود، پارچه مربعی ۶.٣ اینچی اپل، دوباره قابل سفارش است. اما اپل می‌گوید که شما تا ١٠ الی ١٢ هفته آینده، آن را دریافت نخواهید کرد. در نتیجه، احتمالاً باید تا سال تحویل منتظر بمانید! اگر شما مک بوک پروی جدید خود را همزمان با این پارچه سفارش دهید، لپ تاپ را یک هفته زودتر دریافت می‌کنید. بنابراین، این موضوع چندان جالب نیست. اما خیلی هم اوصاع وخیم نیست.

حال، iFixit بر خلاف سابقه‌های اخیر خود، به سراغ تعمیر کردن یک پارچه نمایشگر اپل رفته است. این پارچه تمیز کننده نمایشگر جنجالی اپل، اما ساختار این پارچه چگونه است؟ خب، به گفته iFixit، این پارچه از دو قطعه تشکیل شده است. پاره شدن این پارچه نمایشگر، همانند دیگر پارچه‌هایی است که دیده‌اید و مشخصاً تفاوت زیادی بین این دو مدل وجود ندارد.

اما ظاهراً این پارچه نمایشگر، تنها وقت کارکنان iFixit را تلف کرده است. به طوری که آن‌ها به هیچ وجه و در بهترین شرایط هم موفق به تعمیر آن نشده‌اند. بنابراین، امتیاز تعمیر پذیری پارچه نمایشگر اپل برابر با ٠/١٠ است! اگر به طور تصادفی پارچه‌ای که در دست دارید، پاره شود، حدود ٢٠ دلار ضرر می‌کنید و برای جایگزینی آن، باید چند هفته صبر کنید.

در کل اگر یکی از دنبال کنندگان iFixit و ترنجی باشید، متوجه هستید که این یکی از خنده دارترین و عجیب‌ترین بررسی‌هایی است که iFixit انجام داده است. بنابراین، این بررسی می‌تواند سرگرمی خوبی برای عصر شما بوده باشد!

نظر شما در مورد این بررسی چیست؟ آیا انتظار شما چیز دیگری بوده است؟

نوشته امتیاز تعمیر پذیری پارچه نمایشگر اپل مشخص شد: صفر! اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code