نمایندگی فروش باتری تلفن پاناسونیک
1 min read

نمایندگی فروش باتری تلفن پاناسونیک

این روزها تلفن‌های بیسیم به دلیل داشتن قابلیت جابجایی در حین مکالمه، در بین همه مردم به ویژه زنان خانه‌دار از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار هستند. تلفن بیسیم انرژی خود را به وسیله باتری تأمین می‌کند‌. محبوبیت این وسیله پرکاربرد باعث شده که شرکت‌های زیادی اقدام به ساخت تلفن بیسیم و عرضه آن در سطح بازار کنند.

از بین برندهای موجود در بازار تلفن بیسیم پاناسونیک به دلایل مختلفی مانند کیفیت بالا، ماندگاری و طول عمر زیاد، قیمت مناسب و قابلیت‌های متنوع دیگر نسبت به محصولات دیگر پرفروش‌تر است.‌ اما باتری این تلفن‌ها بعد از گذشت مدتی کیفیت اولیه خود را از دست داده و به تعویض احتیاج پیدا می‌کنند، با پایان یافتن عمر مفید باتری باید برای خرید باتری تلفن پاناسونیک به یکی از نمایندگی‌های معتبر فروش باتری پاناسونیک مراجعه کنید. در این مقاله قصد داریم درباره انواع باتری تلفن پاناسونیک و ویژگی آن‌ها صحبت کنیم.

باتری تلفن پاناسونیک چه کاربردی دارد؟

یکی از ملزومات اصلی و مهم که انرژی وسایل الکتریکی مختلف را تأمین می‌کند، باتری است. از باتری برای راه‌اندازی تلفن بیسیم، ساعت، ترازو، کنترل، لوازم برقی آشپزخانه و غیره استفاده می‌شود. همان طور که در مقدمه نیز اشاره کردیم، تلفن بیسیم پاناسونیک به عنوان یکی از بهترین برندهای بازار با کمک باتری شروع به کار می‌کند. بعد از گذشت مدتی مشخص، باتری اولیه دستگاه تلفن بیسیم پاناسونیک نیز مانند هر وسیله دیگری مثل روز اول شارژ نگه نمی‌دارد و حتماً باید نسبت به تعویض باتری اقدام شود.

مدت زمان شارژدهی باتری تلفن پاناسونیک با توجه مدل‌های مختلف تفاوت دارد. میزان شارژدهی باتری به عوامل متعددی بستگی دارد که از بین آن‌ها کیفیت باتری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. باتری‌های اصل و اورجینال پاناسونیک ساخته شده توسط کشور چین همواره از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. استفاده از باتری‌های غیراصل علاوه بر کیفیت نامطلوب، طول عمر پایین و کاهش بازدهی، به دستگاه تلفن بیسیم نیز آسیب وارد می‌کند و دارنده تلفن بیسیم پاناسونیک طی مدت زمان بسیار کوتاهی مجبور خواهد شد که دوباره یک باتری جدید برای تلفن خود خریداری نماید.‌ متأسفانه تعداد باتری‌های تقلبی و نامرغوبی که در سطح بازار به فروش می‌رسند، روز به روز در حال افزایش است. به همین دلیل بهتر است که باتری تلفن پاناسونیک را از نمایندگی‌های معتبر و دارای گارانتی خریداری کنید.

انواع باتری تلفن پاناسونیک به چند دسته تقسیم می‌شود؟

  • ● باتری تلفن پاناسونیک شارژی

یکی از محبوب‌ترین و پروفروش‌ترین مدل‌های باتری تلفن پاناسونیک موجود در بازار ایران، باتری‌های شارژی هستند. دلیل اصلی محبوبیت و مورد توجه قرار گرفتن این نوع باتری دوام زیاد و طول عمر بالای آن است‌. باتری شارژی پاناسونیک بعد از اتمام انرژی قابلیت شارژ مجدد دارد و حدود یک تا دو سال می‌توان از آن استفاده کرد. باتری‌های مدل شارژی نسبت به باتری‌های غیر شارژی گران‌تر هستند. دلیل گران بودن باتری شارژی این است که تا مدت زیادی قابل استفاده هستند و پس از اتمام انرژی باتری لازم نیست یک باتری تلفن جدید خریداری کنید بلکه با قابلیت شارژ مجدد می‌توان مجدداً و برای چندین بار متوالی از آن استفاده کرد. با توجه به این توضیحات نتیجه می‌گیریم که خرید باتری‌های تلفن پاناسونیک شارژی از لحاظ اقتصادی بسیار باصرفه‌تر از انواع دیگر است و به کاهش هزینه‌ها کمک می‌کند. در واقع با یک بار هزینه کردن می‌توان چندین بار از یک باتری شارژی استفاده کرد. برند مشهور پاناسونیک تعداد زیادی باتری تلفن شارژی را تولید و در بازار عرضه کرده است. مشتری‌ها بر حسب نیازشان می‌توانند باتری مورد نظر خود را انتخاب و از نمایندگی‌های معتبر خریداری کنند.

  • ● باتری تلفن پاناسونیک غیرشارژی

یکی از مدل‌های باتری تلفن که توسط برند معروف پاناسونیک تولید می‌شود، باتری غیر شارژی می‌باشد. باتری تلفن پاناسونیک غیر شارژی مانند باتری‌های شارژی دارای قابلیت شارژ مجدد نیست و بعد از چند روز با اتمام انرژی از کار خواهد افتاد. البته مدل‌های باتری غیر شارژی نیز همانند مدل‌های شارژی از طرفداران بسیار زیادی برخوردار می‌باشند. یکی از دلایل محبوبیت باتری تلفن پاناسونیک غیر شارژی در بین مردم قیمت پایین آن است. این نوع باتری به مدت یک الی دو ماه مداوم می‌توان استفاده کرد. این مدل‌ها مثل باتری‌های شارژی صرفه اقتصادی ندارند ولی قیمت آن برای کسانی که تمایل به پرداخت هزینه زیاد برای خرید باتری ندارند، بسیار مناسب است. پس از پایان انرژی باتری غیرشارژی باید آن را دور انداخت و یک باتری غیرشارژی جدید خریداری کرد.

برای افزایش طول عمر باتری تلفن پاناسونیک شارژی چه باید کرد؟‌

اکثر باتری‌های تلفن پاناسونیک شارژی با توجه به عمر محدودی که دارند، بعد از مدتی مشخص کارایی اولیه‌شان را از دست می‌دهند. البته با استفاده از برخی راهکارهای صحیح و رعایت چند نکته می‌توان طول عمر باتری را افزایش داد. اولین نکته برای افزایش طول عمر باتری تلفن این است که شارژ اولیه آن باید حداقل هفت ساعت به طول بینجامد. بعضی از کاربران به اشتباه بعد از هر بار مکالمه گوشی بیسیم را روی پایه تلفن قرار می‌دهند. در واقع با این کار باعث کاهش عمر باتری می‌شوند‌. بعد از پر شدن کامل شارژ باتری تلفن دیگر نباید آن را روی پایه دستگاه بگذارید. بلکه باید صبر کنید که که شارژ باتری به طور کامل به اتمام برسد و سپس آن را برای شارژ مجدد روی بیس قرار بدهید. توجه داشته باشید که در مدل‌های مختلف تلفن‌های بیسیم پاناسونیک میزان شارژدهی باتری متفاوت است. هر چه میزان کیفیت باتری بیشتر باشد، شارژ را به مدت بیشتری در خود نگه می‌دارد.

چگونه می‌توان باتری تلفن پاناسونیک اصل را از تقلبی تشخیص داد؟

با توجه به وزن باتری تلفن پاناسونیک می‌توان تا حدودی جنس اصل را از تقلبی تشخیص داد. باتری تقلبی همواره از باتری اصل سبک‌تر هستند. بسته‌بندی باتری اصل همواره باکیفیت‌تر و مستحکم‌تر است. کاغذی که به عنوان برچسب در باتری‌های تلفن پاناسونیک اصل استفاده می‌شود، معمولاً از کیفیت بالاتری برخوردار است و برآمدگی، شکاف و درز روی لبه باتری ایجاد نمی‌کند. هر چه لبه‌های یک باتری صاف‌تر باشد، مرغوبیت و اصالت آن را نشان می‌دهد.

از روش‌های دیگری که به اصل یا فیک بودن باتری می‌توان پی برد، توجه به نوشته‌های روی باتری می‌باشد. در باتری‌های تقلبی و نامرغوب فونت چاپ بی‌کیفیت و کمرنگ چاپ شده است و حتی گاهی نوشته‌ها کج، ناخوانا و نامرتب هستند. طراحی محصولات اصل پاناسونیک با دقت بسیار بالایی انجام شده است و در ساخت آن‌ها از بهترین مواد اولیه استفاده می‌شود.

تولیدکنندگان باتری‌های تقلبی برای کاهش میزان هزینه‌‌های تولید، از پلاستیک‌های بازیافتی و نامرغوب برای برچسب استفاده می‌کنند‌. استفاده از فلزات نامرغوب نیز باعث می‌شود که بدنه باتری‌ها ظاهری یکنواخت نداشته باشد.

قیمت باتری نیز در تشخیص اصل یا فیک بودن آن به شما کمک زیادی می‌کند. باتری تلفن پاناسونیک غیر اصل ارزان‌تر از باتری‌های اصلی به فروش می‌رسد. البته گاهی از اوقات فروشندگان سودجو محصول تقلبی را هم مانند باتری اصل با قیمت بالایی به فروش می‌رسانند. در این مواقع بررسی موارد دیگری که ذکر کردیم، به خریدار کمک خواهد کرد. به طور کلی خرید باتری تلفن پاناسونیک اصل شاید در اولین نگاه به دلیل قیمت بالاتر زیاد مقرون به صرفه به نظر نرسد اما در بلند مدت متوجه خواهید شد که طول عمر و بازدهی آن چندین برابر باتری‌های ارزان و بی‌کیفیت است‌.

مطمئن‌ترین روش خرید باتری تلفن پاناسونیک چیست؟

اگر نگران هستید که باتری تلفن بیسیم که خریداری می‌کنید اصل است یا تقلبی، ما به شما خرید از نمایندگی معتبر فروش باتری تلفن پاناسونیک را به عنوان مطمئن‌ترین راه پیشنهاد می‌کنیم. در نمایندگی‌های فروش باتری‌ تلفن به همراه ضمانت 18 ماهه انجام می‌شود. بنابراین با خیال راحت از اصل بودن باتری اطمینان حاصل خواهید کرد و باکیفیت‌ترین باتری را با قیمت مناسب تهیه می‌کنید. برای خرید از نمایندگی سه روش خرید آنلاین، مراجعه حضوری و خرید تلفنی پیش روی شماست.

با توجه به شیوع کرونا این روزها خرید آنلاین انتخاب بهتری به نظر می‌رسد. در این نوع خرید کافیست به سایت نمایندگی مراجعه کرده و پس از انتخاب باتری مورد نظر سفارش خود را ثبت کنید. در مراجعه حضوری نیز باید به آدرس نمایندگی بروید و با مشاهده باتری‌های موجود در فروشگاه یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. در خرید تلفنی نیز با یکی از شماره تلفن‌های نمایندگی تماس می‌گیرید و سفارش خود را با کارشناسان در میان می‌گذارید. در اسرع وقت باتری تلفن خریداری شده به آدرس منزل شما ارسال خواهد شد.

خرید باتری تلفن پاناسونیک از نمایندگی پاناسونیک ایران کو

برای خرید انواع مختلف شارژی و غیر شارژی باتری‌های تلفن بیسیم پاناسونیک می‌توانید به سایت معتبر نمایندگی فروش باتری تلفن پاناسونیک ایران کو با آدرس اینترنتی https://panasonic-iranco.com/ مراجعه کنید. در این نمایندگی تمام خدمات و سرویس‌ها در سطحی بسیار کامل و تخصصی به خریداران ارائه می‌شود. کارکنان نمایندگی پاناسونیک از بین بهترین کارشناس‌ها انتخاب شده‌اند و تجربه بسیار زیادی در زمینه فروش و تعمیرات محصولات پاناسونیک دارند.

بهترین مدل‌های باتری‌های تلفن بیسیم پاناسونیک موجود در نمایندگی پاناسونیک عبارتند از: باتری پاناسونیک مدل HHR-P104، باتری پاناسونیک مدل HHR-P105 و باتری پاناسونیک مدل HHR-Y3. با توجه به این که محصولات تولید شده توسط برند پاناسونیک از تنوع بسیار بالایی برخوردارند، راه‌اندازی نمایندگی ایران کو برای ارائه خدمات به مشتریان این برند در ایران و فروش محصولات اصل کار بسیار مفیدی بوده است. در بخش فروش این نمایندگی کارشناسان مجرب به مشتریان ارجمند مشاوره‌های لازم را ارائه می‌دهند و در بخش خدمات پس از فروش نیز تعمیرکاران دوره دیده و ماهر محصولات پاناسونیک را تعمیر می‌کنند.

نوشته نمایندگی فروش باتری تلفن پاناسونیک اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code