آپدیت اندروید ۱۱ ریلمی Narzo 20A به همراه Realme UI 2.0 ارائه شد
1 min read

آپدیت اندروید ۱۱ ریلمی Narzo 20A به همراه Realme UI 2.0 ارائه شد

ریلمی ممکن است رابط کاربری Realme UI 3.0 خود را بر اساس اندروید ۱۲ معرفی کرده باشد. با این حال، هنوز برخی از گوشی های هوشمند واجد شرایط Realme UI 2.0، آن را دریافت نکرده اند. دنیای اندروید پر از رابط های کاربری مختلف است. و در این بین اگر ارائه آپدیت گوشی خاصی بیش از حد معمول نیز طول بکشد، تعجب آور نیست. اکنون آپدیت اندروید ۱۱ به همراه Realme UI 2.0 برای ریلمی Narzo 20A به صورت پایدار منتشر شده است.

آپدیت اندروید ۱۱ ریلمی Narzo 20A به صورت OTA در دسترس است

ریلمی در بسیاری از جنبه ها، کار خود را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهد. اما هنوز باید راهی برای عرضه سریع تر به روزرسانی ها پیدا کند. امروز Realme Narzo 20A جدیدترین دستگاهی است که موفق به دریافت دومین نسخه از رابط کاربری اختصاصی ریلمی شده است. این دستگاه با دریافت اندروید ۱۱ ویژگی های جدید و تغییراتی را تجربه خواهد کرد.

مطابق با گزارش GizChina، ریلمی Narzo 20A در ژوئن امسال به برنامه Realme UI 2.0 Early Access پیوسته است. این شرکت چهار ماه زمان نیاز داشت تا مشکلات نسخه بتا را حل کند و آپدیت دستگاه مذکور را به صورت پایدار آماده سازد. طبق پست اعلام شده در انجمن Relame، به‌روزرسانی اندروید ۱۱ برای Realme Narzo 20A با نسخه فریمور RMX2050EX_11.A.05 ارائه می‌شود.

Narzo 20A

برای دریافت آخرین نسخه به روزرسانی موجود، کاربران باید دو آپدیت RMX2050EX_11.A.31_0310 و RMX2050EX_11.A.33_0330 را دانلود و نصب نمایند. اکنون اندروید ۱۱ برای Narzo 20A به صورت آپدیت OTA در دسترس است. طبق معمول، برخی از کاربران ممکن است زودتر این به روزرسانی را دریافت کنند، در حالی که برخی دیگر باید منتظر بمانند. ریلمی احتمالاً در حال ارزیابی است، تا ببیند آیا ممکن است باگ یا اشکالی از برنامه بتا عبور کرده باشد. به هر حال، اکثر کاربران باید در چند روز آینده آخرین به روزرسانی موجود برای ریلمی Narzo 20A را دریافت نمایند.

انتظار بیشتری از ریلمی در ارائه آپدیت ها می‌رود!

اگر به خاطر داشته باشید، Relame Narzo 20A در سپتامبر ۲۰۲۰ (مهر ماه ۱۳۹۹) عرضه شد. این دستگاه در ابتدا با Realme UI 1.0 مبتنی بر اندروید ۱۰ در دسترس کاربران قرار گرفت. اکنون، این گوشی هوشمند اولین به روزرسانی نرم افزاری بزرگ خود را دریافت می‌کند. متأسفانه، این آپدیت، آخرین به روزرسانی بزرگ این دستگاه نیز خواهد بود. طبق گزارش‌ها، Realme Narzo 20A در میان لیست گوشی‌های هوشمند واجد شرایط برای Realme UI 3.0 و اندروید ۱۲ دیده نمی‌شود. با توجه به آنکه سایر شرکت ها حداقل ۲ سال اقدام به انتشار به روزرسانی های اصلی برای دستگاه های میان رده خود می‌کنند. این اقدام ریلمی، کمی نا‌امید کننده به نظر می‌رسد.

ریلمی Narzo 10A رسما معرفی شد: همان ریلمی C3 برای بازار هند

ریلمی یوآی ۲.۰ مجموعه ای از ویژگی های اندروید ۱۱ را به همراه دارد. برای مثال، صفحه های چت شناور یا امکان ارائه مجوز های یک بار مصرف برای استفاده اپلیکشین ها از میکروفون یا GPS دستگاه. نظر شما درباره گوشی های هوشمند ریلمی چیست؟

نوشته آپدیت اندروید ۱۱ ریلمی Narzo 20A به همراه Realme UI 2.0 ارائه شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code