سامسونگ تولید انبوه قطعات مورداستفاده در سری گلکسی S22 خود را آغاز کرده است
1 min read

سامسونگ تولید انبوه قطعات مورداستفاده در سری گلکسی S22 خود را آغاز کرده است

در زمان کنونی، کمبود تراشه بر برنامه‌های چندین شرکت تأثیر منفی گذاشته و سامسونگ نیز، قطعاً از این تأثیرات مصون نیست. گزارشات جدید ادعا می‌کنند که این شرکت احتمالاً به‌منظور جلوگیری از تأخیرهای غیرضروری در زمان عرضه، تولید انبوه قطعاتی را آغاز کرده است که در سری آینده گلکسی S22 استفاده خواهند شد.

تولید انبوه سری گلکسی S22

گزارش منتشرشده توسط WinFuture بیان می‌کند که کابل‌های انعطاف‌پذیری که به بردهای مدار مختلف در مدل‌های Galaxy S22 متصل می‌شوند، درحال ساخت در خط تولید هستند. این قطعات برای گلکسی اس 22، گلکسی اس 22 پلاس و گلکسی اس 22 اولترا بوده و از اواسط هفته گذشته در شرکت‌های آسیایی تولید شده‌اند. حجم تولید درحال‌حاضر به ده‌ها هزار واحد رسیده است، اما این گزارش بیان می‌کند که برخی از مشکلات کنترل کیفیت نیز وجود دارد.

خوشبختانه، مشکلات ایجادشده به‌نقطه‌ای نرسیده بود که برای پیشرفت تولید انبوه سامسونگ مخرب باشد، بنابراین فرض می‌کنیم که این مشکلات در حاشیه خطا رخ داده است. طبق گزارشات، قطعات هر سه نسخه گلکسی اس 22 به‌صورت موازی ساخته شده‌اند و انتظار می‌رود که گلکسی اس 22 اولترا با حجم بالایی در ایالات‌متحده عرضه شود، درحالی‌که دو نسخه باقی‌مانده در بازارهای دیگر موردتوجه بیشتری قرار خواهند گرفت.

تولید انبوه سری گلکسی S22

طبق گزارش قبلی، سامسونگ قصد دارد پیش‌فروش گلکسی اس 22 را از 7 فوریه آغاز کند و چند روز بعد نیز، عرضه رسمی آن انجام شود. با نگاهی به تاریخ پیش‌فروش فوق، می‌توان نتیجه گرفت که سامسونگ در رویکرد خود محتاط است، از این رو آخرین گزارش درباره برنامه‌های تولید انبوه حکایت دارد. آخرین چیزی که این شرکت به آن نیاز دارد، عقب‌نشینی است که آنها را مجبور می‌کند تولید همه مدل‌های گلکسی S22 را به تأخیر بیاندازد، به این معنی که دسترسی به‌موقع به آن‌ها برای مشتریان دشوار خواهد بود.

با توجه به اینکه اپل دیوانه‌وار برای بهبود مشکلات زنجیره تأمین آیفون 13 کار می‌کند، این فرصت عالی برای سامسونگ است تا برخی از گوشی‌های ارزشمند اندرویدی را به مشتریان ارائه دهد که به‌راحتی در دسترس هستند. انتظار می‌رود تمامی مدل‌های گلکسی S22 در انواع تراشه‌های اسنپدراگون 895 و اگزینوس 2200 عرضه شوند و درست مانند گلکسی اس 21 اولترا، گلکسی اس 22 اولترا نیز از S-Pen پشتیبانی می‌کند و حتی اسلات اختصاصی برای جایگیری قلم را نیز داراست.

امیدواریم این بار سامسونگ ویژگی‌های بیشتری مربوط به قلم S-Pen را به پریمیوم‌ترین دستگاه خود بیاورد تا کاربران بالقوه‌ای که به‌دنبال معرفی سری گلکسی نوت بوده و از عدم عرضه آن ناامید شده‌اند نیز، به تهیه گوشی پیشرفته سامسونگ ترغیب شوند.

عرضه گلکسی S22 با تاخیر همراه بوده و گلکسی S21 FE نیز در دی‌ماه معرفی خواهد شد

نظر شما راجع‌به آغاز تولید انبوه برخی از قطعات مورداستفاده در پرچمداران آینده سامسونگ چیست؟ به‌نظر شما، غول کره‌ای نیز مانند اپل در تأمین تقاضای گوشی‌های آینده خود به مشکل برخورده و عرضه آنها را به‌تعویق می‌اندازد؟

نوشته سامسونگ تولید انبوه قطعات مورداستفاده در سری گلکسی S22 خود را آغاز کرده است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code