شیائومی ١٢ اولترا با سیستم زوم بهتر و حسگر اثرانگشت اولتراسونیک ارائه می‌شود
1 min read

شیائومی ١٢ اولترا با سیستم زوم بهتر و حسگر اثرانگشت اولتراسونیک ارائه می‌شود

شیائومی معمولاً در اواخر هر سال، از نسل جدیدی پرچمداران خود رونمایی می‌کند. سری شیائومی ١٢، نسل بعدی پرچمداران شیائومی است. اخیراً اطلاعاتی منتشر شده‌اند که نشان می‌دهند شیائومی ١٢ اولترا قرار است با سیستم زوم پیشرفته‌تر و حسگر تشخیص اثرانگشت اولتراسونیک روانه بازار شود.

شیائومی ١٢ اولترا و جدیدترین جزئیات لو رفته از آن

ما در ترنجی در مورد شایعات پیرامون نسل جدید پرچمداران شیائومی، خصوصاً در بخش دوربین، صحبت کرده بودیم.

شیائومی Mi 12 Ultra و Mi 12 با دوربین ۵٠+۵٠+٢٠٠ مگاپیکسلی معرفی می‌شوند

به نقل از Gizmochina، اخیراً بیشتر از جزئیات جدید سری Xiaomi 12 می‌شنویم. به تازگی یک افشاگر از مشخصات دوربین پرچمدار این سری صحبت کرده است. در همین حین، یک منبع دیگر جزئیات بیشتری را فاش کرد. همزمان، این منبع در مورد اطلاعات حسگر تشخیص اثرانگشت استفاده شده در Xiaomi 12 Ultra ادعا کرده است.

بر اساس جزئیات فاش شده از سوی افشاگری با نام Panda در ویبو، Xiaomi 12 Ultra مجهز به سیستم زوم دوربین بهتری خواهد بود. او می‌گوید که این گوشی دارای سنسور ١/١.۵“ اینچی برای لنز پریسکوپ تله فوتو با زوم ۵ برابری اپتیکال خواهد بود. نسل قبل این گوشی، دارای سنسور ۴٨ مگاپیکسلی با اندازه ١/٢“ اینچ بود. پیش‌تر Digital Chat Station هم گفته بود که گوشی Xiaomi 12 Ultra، با حسگر تصویر ٢٠٠ مگاپیکسلی روانه بازار نمی‌شود. در عوض، این گوشی با سه دوربین ۵٠ مگاپیکسلی ارائه می‌شود. دیگر افشاگر نیز این صحبت‌ها را تأیید کرد.

ماژول دوربین Mi 11 Ultra

از آن جایی که گفته می‌شود یکی از این سنسورهای ۵٠ مگاپیکسلی درون لنز پریسکوپ تله فوتو به کار می‌رود، انتظار می‌رود که دو لنز دیگر، عریض و فوق عریض باشند. علاوه بر این، اطلاعات فاش شده جدید حاکی از استفاده حسگر تشخیص اثرانگشت اولتراسونیک در Xiaomi 12 Ultra هستند. اگر این امر صحت داشته باشد، این اولین گوشی شیائومی با چنین حسگر تشخیص اثرانگشتی در زیر نمایشگر خواهد بود. چرا که پیش از این، چینی‌ها تصمیم به استفاده از حسگر تشخیص اثرانگشت اپتیکال داشته‌اند.

با این حال، توجه داشته باشید که گوشی Mi 5s نیز دارای حسگر تشخیص اثرانگشت اولتراسونیک بود. اما مکان قرارگیری این حسگر، در حاشیه‌ها بود و نه درون نمایشگر. در نهایت، انتظار می‌رود که اطلاعات رونمایی از سری Xiaomi 12 طی روزهای آینده مورد تأیید واقع شوند.

نظر شما در مورد این جزئیات فاش شده جدید از شیائومی ١٢ اولترا چیست؟ آیا چنین ویژگی‌هایی را می‌پسندید؟

نوشته شیائومی ١٢ اولترا با سیستم زوم بهتر و حسگر اثرانگشت اولتراسونیک ارائه می‌شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code