امتیاز یک میلیونی تراشه Dimensity 2000 مدیاتک در بنچمارک Antutu
1 min read

امتیاز یک میلیونی تراشه Dimensity 2000 مدیاتک در بنچمارک Antutu

مدیاتک هم اکنون بزرگ‌ترین کمپانی ارائه دهنده تراشه‌های موبایل است. تراشه‌های سری Dimensity مدیاتک، کارایی بسیار خوبی دارند. در جدیدترین و داغ‌ترین خبر، شاهد رکوردشکنی مدیاتک در بنچمارک AnTuTu بوده‌ایم. زیرا پرچمدار جدید تایوانی‌ها، بیشترین امتیاز را در تاریخ مدیاتک کسب کرده است!

رکوردشکنی مدیاتک در یک بنچمارک شناخته شده

ما در ترنجی در برخی از مطالب، Dimensity 2000 و مشخصات آن را زیر ذره بین قرار دادیم.

مشخصات Dimensity 2000 فاش شد: ارتقاء چشمگیر در پردازنده مرکزی

به گزارش EqualLeaks و به نقل از Digital Chat Station، جدیدترین تراشه مدیاتک به زودی از خواهد رسید. به طور دقیق‌تر، این تراشه بسیار قدرتمند است. بنابراین، ما گمان می‌کنیم که این تراشه قدرتمند، نسل جدید تراشه‌های پرچمدار مدیاتک، یعنی Dimensity 2000 باشد. ما بارها شاهد درز شایعاتی از این تراشه رونمایی نشده بوده‌ایم. به گفته منابع مختلف، مدیاتک بیش از پیش در این تراشه قدرت خود را به نمایش می‌گذارد و رقبای خود را به چالش می‌کشد.

حال جدیدترین خبری که از سوی Digital Chat Station منتشر شده است، این موضوع را تأیید می‌کند. به گفته این افشاگر معروف در ویبو، چند ماه قبل گفته شده بود که شاهد رکوردشکنی مدیاتک در انتوتو بنچمارک با ثبت امتیاز بیش از ١ میلیون خواهیم بود. حال وی می‌گوید که این موضوع به وسیله تصویر جدیدی که منتشر شده است، مورد تأیید واقع می‌شود. این افشاگر می‌گوید که شماره مدل این تراشه جدید مدیاتک، MT6983 است. ما احتمال می‌دهیم که این تراشه، Dimensity 2000 باشد.

با نگاه به تصویر منتشر شده از رکوردشکنی مدیاتک در بنچمارک AnTuTu، می‌توان امتیاز کلی ١,٠٠٢,٢٢٠ را مشاهده کرد. این نشان می‌دهد که Dimensity 1200، پیشرفت بسیار خوبی را نسبت به Dimensity 1200 تجربه می‌کند. البته این امتیاز، به صورت رسمی منتشر نشده است. در نتیجه، ممکن است غلط‌هایی در آن وجود داشته باشد. اما با توجه به این که در اواخر سال ٢٠٢١ میلادی هستیم، انتظار می‌رود که مدیاتک به زودی از این تراشه پرچمدار جدید خود رونمایی کند. پیش از این بیشترین امتیاز در انتوتو بنچمارک، متعلق به Snapdragon 888 Plus با امتیاز کم‌تر از ٩٠٠ هزار بود!

بر اساس شایعات، تراشه Dimensity 2000 با لیتوگرافی ۴ نانومتری TSMC ساخته می‌شود. هسته Cortex-X2 با معماری ARMv9 در این تراشه حضور خواهد داشت. بهره وری و بهینگی آن نیز به نسبت قبل، بسیار بیشتر خواهد شد. همچنین مدیاتک در نظر دارد تا موتور هوش مصنوعی پیشرفته‌تری را در نسل جدید پرچمداران سری Dimensity خود استفاده کند تا افت کم‌تری را در آن شاهد باشیم.

نظر شما در مورد امتیاز کسب شده توسط این تراشه چیست؟ فکر می‌کنید که مدیاتک بتواند امسال از رقبای خود جلو باشد؟ از Dimensity 2000 چه انتظار اتی دارید؟

نوشته امتیاز یک میلیونی تراشه Dimensity 2000 مدیاتک در بنچمارک Antutu اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code