تاریخ معرفی اوپو Reno 7 و Reno 7 Pro در هند فاش شد
1 min read

تاریخ معرفی اوپو Reno 7 و Reno 7 Pro در هند فاش شد

زمان مورد انتظار برای معرفی گوشی های هوشمند سری اوپو Reno 7 در هند فاش شده است. همچنین اوپو در آستانه رونمایی از گوشی های هوشمند سری Reno7 در چین نیز قرار دارد. طبق گزارش ها، این سری دارای سه مدل خواهد بود. این مدل ها عبارتند از: Reno 7، Reno 7 Pro و Reno 7 SE. همان‌طور که انتظار می‌رفت، پیش از رونمایی رسمی این تلفن های هوشمند، بسیاری از مشخصات آنان منتشر شده است.

سری اوپو Reno 7 در نیمه ابتدایی زمستان در کشور هند معرفی خواهند شد

در اوایل این ماه، برخی از مشخصات کلیدی گوشی‌های هوشمند سری Reno7 در اینترنت منتشر شد. علاوه بر این، جزئیات مربوط به قیمتی که این گوشی‌های هوشمند در چین خواهند داشت نیز در فضای مجازی فاش شده است. قطعا در حال حاضر طرفداران اوپو منتظر معرفی و سپس عرضه سری رینو ۷ هستند. اکنون، 91mobiles جزئیات بیشتری را در مورد تاریخ معرفی سری آینده گوشی های هوشمند اوپو در هند فاش کرده است.

مطابق با گزارش GizChina و به نقل از 91mobiles، سری اوپو Reno7 در ژانویه ۲۰۲۲ (اواخر دی یا اوایل بهمن) در کشور هند معرفی خواهند شد. طبق گزارش‌ منابع، اوپو حداقل دو نسخه از این سری را در هند رونمایی خواهد کرد. این مدل ها شامل Reno 7 و Reno 7 Pro می‌شوند. اخبار منتشر شده، به عرضه Reno 7 SE در هند اشاره ای نمی‌کنند.

تصویری زنده از Oppo Reno 7 Pro

برخی از تصاویر زنده Oppo Reno7 Pro که اخیراً منتشر شده اند، به استفاده از یک پنل فلت در این گوشی اشاره می‌کنند. علاوه بر این، تصاویر زنده مذکور که اوایل امروز در اینترنت منتشر شدند، وجود یک پانچ هول در سمت چپ نمایشگر این دستگاه را تایید می‌کنند. از نظر مشخصات، ظاهراً Reno7 دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی OLED با وضوح +FHD (۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل) و رفرش ریت ۹۰ هرتزی است. البته این احتمال نیز وجود دارد که اوپو به سراغ نمایشگری ۱۲۰ هرتزی برود.

مشخصات رینو ۷ و رینو ۷ پرو

برخی از گزارشاتی که در گذشته منتشر شده اند، حاکی از آن هستند که این گوشی هوشمند از تراشه اسنپدراگون 778G استفاده خواهد کرد. اما افشاهای اطلاعاتی جدید نظر دیگری دارند! این گزارشات جدید مدعی آن هستند که اوپو Reno 7 از اسنپدراگون ۸۸۸ برخوردار خواهد بود. انتظار می‌رود که یک باتری لیتیومی ۴,۵۰۰ میلی آمپری به همراه فست شارژ ۶۵ وات انرژی این گوشی را تامین کند. علاوه بر این، Reno7 از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با IMX 766 سونی همراه با لرزشگیر اپتیکال استفاده خواهد کرد. یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی اولترا واید نیز این سنسور را همراهی خواهد کرد. همچنین یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی با سونی IMX 615 برای دوربین سلفی این گوشی در نظر گرفته شده است.

از سوی دیگر، نسخه Pro با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی عرضه می‌شود. این گوشی، از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ بهره مند خواهد شد. در بخش عکاسی انتظار می‌رود Oppo Reno 7 Pro دارای سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX709 برای دوربین اصلی باشد. همچنین دوربین اصلی این گوشی از لرزشگیر اپتیکال نیز بهره مند است. علاوه بر سنسور ذکر شده، یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی اولترا واید و ۱۳ مگاپیکسلی تله فوتو نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است. اوپو رینو ۷ پرو مانند برادر کوچک‌تر خود به یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی مجهز می‌شود. همچنین یک باتری ۴,۵۰۰ میلی آمپری همراه با پشتیبانی از شارژر ۶۵ وات برای این تلفن هوشمند در نظر گرفته شده است. Oppo Reno7 می‌تواند با قیمت ۳,۴۹۹ یوان (حدود ۴۰,۹۰۰ روپیه) به فروش برسد. و Reno7 Pro نیز با قیمت ۴,۲۹۹ یوان (حدود ۵۰,۲۵۰ روپیه) عرضه خواهد شد.

مشخصات بیشتری از اوپو Reno 7 پیش از معرفی فاش شد

با توجه به مشخصات و قیمت فاش شده از سری اوپو Reno 7، آیا این سری این سری از تلفن های هوشمند اوپو برای شما جذاب خواهند بود؟

نوشته تاریخ معرفی اوپو Reno 7 و Reno 7 Pro در هند فاش شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code