پوستر هواوی Matebook E از معرفی این لپ‌تاپ هیبریدی در رویداد ۲۶ آبان حکایت دارد
1 min read

پوستر هواوی Matebook E از معرفی این لپ‌تاپ هیبریدی در رویداد ۲۶ آبان حکایت دارد

پیش از این شایعاتی منتشر شده بود مبنی‌بر اینکه کمپانی هواوی به‌احتمال‌زیاد یک مدل جدید لپ‌تاپ هیبریدی (2 در 1) را در کنفرانس زندگی هوشمند (Smart Life) آینده خود معرفی خواهد کرد. حال در فاصله کمتر از یک هفته تا برگزاری این رویداد در تاریخ ۲۶ آبان‌ماه، هواوی به‌صورت رسمی تأیید کرده است که لپ‌تاپ Matebook E جدید خود را در همان کنفرانس معرفی و در فاصله کمی پس از آن به بازار عرضه خواهد کرد.

پوستر هواوی Matebook E

پوستر رسمی منتشرشده توسط شرکت چینی، ظاهر جانبی نوت بوک آینده را آشکار می‌سازد. همان‌طور که مشاهده شد، Matebook E جدید از طراحی مدرن با حاشیه نمایشگر فوق‌العاده باریک بهره می‌برد. علاوه‌بر این، گوشه‌های صفحه‌نمایش این دستگاه نیز گرد به‌نظر می‌رسد.

سری Matebook E از سال 2019 که با اسنپدراگون 850 (یک نسخه از اسنپدراگون 845 برای تبلت‌ها) عرضه شد، به‌روز نشده است. این نوت بوک همچنین دارای همان کیبورد، ماوس و قلم Huawei M نسخه دو سال پیش خود می‌باشد که در مورد کیبورد، احتمالا شاهد سنسور تشخیص اثرانگشت در گوشه‌ی بالا و سمت چپ آن خواهیم بود.

پوستر هواوی Matebook E

همچنین ازطریق محتوای صفحه‌نمایش شامل تصویر پس‌زمینه و نوار تسک‌بار می‌توان مشاهده کرد که این لپ‌تاپ بر روی آخرین نسخه از سیستم‌عامل ویندوز مایکروسافت، یعنی ویندوز 11 اجرا می‌شود.

پیش از این، منابع فاش کرده بودند که Matebook E جدید با تغییرات زیادی در زمینه‌های ظاهری، کیبورد، نمایشگر و قلم عرضه خواهد شد. علاوه‌بر این، سازگاری این لپ‌تاپ با سایر دستگاه‌های هواوی نیز به پیشرفت‌های قابل‌توجهی دست خواهد یافت و انتظار می‌رود عملکرد خود لپ‌تاپ نیز، با تجهیز تراشه‌ای قدرتمندتر نسبت به نسل پیشین، به‌طور گسترده‌ای افزایش یابد.

لازم به ذکر است که هواوی در همین کنفرانس، ساعت جدید Watch GT Runner را نیز رونمایی خواهد کرد.

دیدگاه شما پیرامون طراحی و مشخصات احتمالی لپ‌تاپ هیبریدی آینده هواوی با نام Matebook E چیست؟ به‌نظر شما این دستگاه می‌تواند با سرفیس مایکروسافت رقابت کند یا خیر؟

نوشته پوستر هواوی Matebook E از معرفی این لپ‌تاپ هیبریدی در رویداد ۲۶ آبان حکایت دارد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code