تاریخ رونمایی ردمی Note 11T مشخص شد: ٩ آذر ١۴٠٠ به عنوان نسخه جهانی
1 min read

تاریخ رونمایی ردمی Note 11T مشخص شد: ٩ آذر ١۴٠٠ به عنوان نسخه جهانی

ردمی به لطف فروش بالای گوشی‌های سری ردمی نوت ١٠ خود، از سری ردمی نوت ١١ در فاصله تقریبی ۶ ماه رونمایی کرد تا فروش خود را بیش از پیش افزایش دهد. حال، ردمی رسماً تاریخ رونمایی از گوشی ردمی Note 11T را مشخص کرده است. این گوشی، نسخه جهانی ردمی نوت ١١ در هند خواهد بود.

تاریخ رونمایی ردمی Note 11T رسماً مشخص شد

ردمی چند هفته قبل از Redmi Note 11 خود در چین رونمایی کرد.

ردمی نوت ١١ با نمایشگر ٩٠ هرتز و Dimensity 810 معرفی شد: شروع از ١٨٧ دلار

به گزارش XDA Developers، ردمی طی یک رویداد رسمی در چین، از سری Redmi Note 11 خود با سه عضو مختلف در چین رونمایی کرد. در حالی که شیائومی هیچ جزئیاتی را از عرضه جهانی خود تا قبل از این مطلب به اشتراک نگذاشته بود، این کمپانی بالأخره عرضه ردمی نوت ١١ را در هند تأیید کرده است.

در واقع نسخه جهانی ردمی نوت ١١ در هند، Redmi Note 11 نام می‌گیرد. اوایل امروز، مدیر شیائومی هند اعلام کرد که این کمپانی قصد دارد گوشی Redmi Note 11T را در تاریخ ٣٠ نوامبر (٩ آذر) در هند معرفی کند.

در این توئیت، به جزئیات بیشتر و دقیق‌تری پرداخته نشده است. اما Ishan که یکی از افشاگران مطرح هند است، گزارش می‌دهد که این گوشی در واقع همان Redmi Note 11 5G چین است که برای بازار هند، با نامی متفاوت ارائه می‌شود. در این صورت، ردمی نوت ١١ تی قرار است با نمایشگر ۶.۶ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح +Full HD و رفرش ریت ٩٠ هرتزی روانه بازار شود. تراشه ۶ نانومتری Dimensity 810، شارژر ٣٣ واتی، باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و دوربین اصلی دوگانه ۵٠ مگاپیکسلی از دیگر مشخصات این گوشی هستند.

ردمی نوت ١١ تی از اینترنت 5G پشتیبانی خواهد کرد. حسگر تشخیص اثرانگشت هم روی فریم واقع شده است. موتور ویبره X-Axis، رابط کاربری MIUI 12.5 بر پایه اندروید ١١، و رنگ بندی متنوع نیز از دیگر مشخصه‌های این گوشی هستند. ایشان در ادامه اظهار داشت که این دستگاه در سه نسخه ۶/۶۴، ۶/١٢٨ و ٨/١٢٨ گیگابایتی معرفی می‌شود.

شایان ذکر است که زیر مجموعه دیگر شیائومی نیز گوشی Redmi Note 11 را با نام Poco M4 Pro در بازار اروپا عرضه کرده است. در واقع، ردمی نوت ١١ تی، نسل جدید ردمی نوت ١٠ تی بود. قبل از این هم ردمی نوت ١٠ تی به عنوان نسخه موازی Redmi Note 10 5G ارائه شده بود.

نظر شما در مورد ادامه رویکردهای تعویض نام شیائومی چیست؟ آیا منتظر عرضه جهانی Redmi Note 11 هستید؟

نوشته تاریخ رونمایی ردمی Note 11T مشخص شد: ٩ آذر ١۴٠٠ به عنوان نسخه جهانی اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code