خواننده‌های آهنگ شاد جدیدی که این روزها همه جا می‌شنویم
1 min read

خواننده‌های آهنگ شاد جدیدی که این روزها همه جا می‌شنویم

این روزها با بهبود اوضاع کرونا در کشور و همینطور خبر تایید برگزاری کنسرت‌ها از اواسط آذر ماه، شاهد فعالیت بیش از پیش خوانندگان پاپ داخل کشور هستیم. از خوانندگان قدیمی‌تر همچون بابک جهانبخش گرفته تا جدیدترها نظیر علی منتظری و زانکو فعالیت خود را بیشتر کرده اند. به گونه‌ای که یا موزیک جدید خود را پخش کرده‌اند و یا خبر از پخش آهنگ جدید خود در آینده‌ای نزدیک داده‌اند. در این مقاله به سراغ ۳ آهنگ شاد جدید خواهیم رفت که به عبارتی ترند شده‌اند و در جاهای مختلف به گوش می‌رسند. با ما همراه باشید.

خواننده‌های محبوب دوران کرونا

در طول ۲ سال گذشته خواننده‌های قدیمی‌تر کم‌کارتر شدند ولی برخی از جوان‌ترها توانستند در بازار خلوتی که ایجاد شد، جای خود را بین پاپ‌خوان‌ها باز کنند. از میان موفق‌ترین این خواننده‌ها می‌توان زانکو را نام برد. قطعا تکه آهنگ «مثلا روم زوم کنی بوم بوم کنه قلبم» به گوشتان خورده است. آهنگی که نه فقط خودش، بلکه ریمیکس‌های بی‌شماری که برای این آهنگ جدید شاد عاشقانه منتشر شد، تمام این ۲ سال گذشته جزو پرطرفدارترین آهنگ‌های پاپ داخل کشور قرار گرفتند. کم‌تر کسی هست که موزیک مثلا زانکو را نشنیده باشد. در ادامه به آهنگ‌های بیشتری از اون خواهیم پرداخت.

از دیگر خواننده‌های جوانی که خیلی خوب و به موقع وارد عرصه‌ی موسیقی پاپ ایران شد می‌توان علی منتظری را نام برد. کسی که طی همکاری‌های متعدد خود با فتاح فتحی توانست ترانه‌های خوب و با کیفیتی همچون «جانان» را به بازار موزیک پاپ داخل ایران عرضه کند.

همچنین در کنار این جوانان جویای نام، بابک جهانبخش نیز بیکار ننشست و با یک آهنگ بسیار خوش‌ریتم به نام «با من باش» دوباره دل هواداران خود را به دست آورد و بعد از مدت‌ها سکوت، آهنگ جدید خود را نزدیک به عید نوروز منتشر کرد.

آهنگ‌های جدید زانکو در ۲ سال گذشته

همانطور که بالاتر گفتیم، ترانه‌ی مثلا با صدای زانکو یکی از محبوب‌ترین آهنگ‌هایی شد که در بسیاری مواقع شنیده می‌شد. از خانه تا سر کار و هر ماشینی می‌شد تکه آهنگ «مثلا روم زوم کنی بوم بوم کنه قلبم» را شنید. البته که زانکو بدون شک بخش عمده‌ای از این محبوبیت را مدیون تهیه‌کننده‌ی خود یعنی «مسعود جهانی» می‌باشد. کسی که تخصصش معروف‌کردن خوانندگان تازه‌کار است. شاید موفق‌ترین خواننده‌ی مسعود جهانی را بتوان مهراد جم نامید. کسی که طی یک سال همکاری با مسعود جهانی، به اوج قله‌ی شهرت رسید. حال این بار مسعود جهانی قصد کمک به یک خواننده‌ی جدید دیگر دارد و این خواننده کسی نیست جز زانکو! جدای از «مثلا« زانکو ترانه‌ی دیگری به نام «چشمات رنگیه» را نیز در آبان ماه پخش کرد که این آهنگ هم توانست از موفقیت نسبی‌ای برخوردار شود. البته که در مقایسه با «مثلا» خیلی حرفی برای گفتن نداشت، که شاید بتوان دلیلش را تبلیغات و مانور کمتر روی «چشمات رنگیه» دانست.

فعالیت موسیقیایی علی منتظری و آهنگ‌های جدیدش

در این ۲ سال علی منتظری هوش بالای خود را طی همکاری با فتاح فتحی به نمایش گذاشت. ابتدا با آهنگ «ماهی» و ترجیع‌بند بسیار خوب و خوش‌آهنگش توانست به جدول موزیک‌های پربازدید راه پیدا کند و کاری کند که همه زیر لب بخوانند:

«نکنه مغرور شی بری و ازم دور شی

جای تو دریا نیست نری که یه وقت تور شی«

او اما به همین تک‌آهنگ اکتفا نکرد و فعالیت خود را بیش از پیش سرعت بخشید. بعد از موفقیت ماهی، ترانه‌ی ماه تابانم را با همان سبک و سیاق منتشر کرد. موزیک ریتمیک و خوشحالی که شاید حاصل بازخوردی بود که از طرفدارانش گرفته بود که ظاهرا از او همان کار شبیه به ماهی را می‌خواستند. اما اوج موفقیت علی منتظری به اینجا ختم نشد. وی آهنگ «جانان» را بعد از گذشته چند ماه غیبت منتشر کرد. اثری که از نظر موسیقیایی بسیار شاد بود. شاید بتوان جانان علی منتظری را در ضمره‌ی شادترین آهنگ‌های سال قرار داد. اما از نظر بصری، به شکل واضحی یک کپی از آهنگ و موزیک ویدیوی آتیش از فرزاد فرزین بود. از عکس کاور گرفته تا دکور و سبک کلیپ جانان، به شکل واضحی کپی از فرزاد فرزین بود. البته که این ترانه توانست در جدول موزیک ایران، جزو بهترین‌ها باشد ولی شاید اگر مورد بصری آن هم به کیفیت ترانه‌اش بود، می‌توانست جایگاه بادوام‌تری بین ترانه‌های فارسی داشته باشد.

بابک جهانبخش به نمایندگی از قدیمی‌ترهای موزیک پاپ داخل کشور

یکی از خوش‌صداترین و خوش‌تیپ‌ترین خوانندگان پاپ ایران را قطعا می‌توان بابک جهانبخش دانست. کسی که جزو قدیمی‌ترین خوانندگان فعال پاپ داخل کشور محسوب می‌شود و اتفاقا این روزها حسابی مشغول برگزاری کنسرت‌های کرونایی خود در جزیره‌ی کیش است. از اتفاقاتی که اخیرا نام او را دوباره مطرح کرد، هم‌خوانی با بهنام بانی در کنسرت آبان ماه در جزیره‌ی کیش بود که در فضای مجازی سر و صدای زیادی نیز به پا کرد. جدای از حاشیه‌ها اما بابک جهانبخش با ترانه‌ی شاد «با من باش» نشان داد که هنوز دود از کنده بلند می‌شود. ریتم بسیار عالی و به جای این آهنگ شاد توانست کار خودش را بکند و بابک جهانبخش را نزدیکی عید، دوباره سر زبان‌ها بیندازد. امیدواریم که در کنار فعالیت خوانندگان جدید، افراد قدیمی‌تر همچون بابک جهانبخش نیز فعالیت خود را دوباره بیشتر کنند تا شاهد رشد بیش از پیش موسیقی پاپ داخل ایران باشیم.

آهنگ‌های شاد گلچین‌شده را از کجا پیدا کنیم؟

بعد از معرفی معروف‌ترین آهنگ‌های این دو سال از ۳ تا از محبوب‌ترین خواننده‌های حال حاضر موسیقی داخل کشور، سوال اصلی این است که همه‌ی این آهنگ‌ها را از کجا پیدا کنیم. برای پاسخ به این پرسش، ما منابع مختلفی را بررسی کردیم و از بین مرجع‌های دانلود آهنگ جدید ایرانی به یک لیست کامل و به‌روز رسیدیم. از ویژگی‌های این لیست آن است که تمام آهنگ‌های موجود در آن به سادگی قابلیت دانلود با لینک مستقیم را دارند. همچنین به صورت هفتگی به روز می‌شود و با ۲ کیفیت عالی ۳۲۰ و ۱۲۸ در اختیار مخاطب قرار می‌گیرد. از نکات دیگر می‌توان به قابلیت دانلود آهنگ شاد جدید به صورت یکجا با هر ۲ کیفیت اشاره کرد. یکی دیگر از نکاتی که قابل توجه است، قرار گرفتن متن همه‌ی آهنگ‌ها روی فایل mp3 می‌باشد به گونه‌ای که اگر آهنگ‌ها را از این لیست دانلود کنید و با یک پخش‌کننده‌ی موسیقی خوب اقدام به گوش دادن کنید، می‌توانید متن ترانه را هم‌زمان با آهنگ مشاهده نمایید. برای دانلود آهنگ جدید می‌توانید به وب‌سایت موزیکیشو مراجعه نمایید و از جدیدترین آهنگ‌ها با بهترین کیفیت ممکن نهایت لذت را ببرید.

ممنون که تا پایان با ما همراه بودید. از شما می‌خواهیم چنانچه آهنگ شاد خاصی را مدنظر دارید، آن را با ما در بخش نظرات مطرح نمایید.

نوشته خواننده‌های آهنگ شاد جدیدی که این روزها همه جا می‌شنویم اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code