سایت خرید ملک در استانبول
1 min read

سایت خرید ملک در استانبول

معتبرترین سایت خرید ملک در استانبول چیست؟ شهر زیبای استانبول یکی از بهترین شهرهای کشور ترکیه است که خرید و فروش ملک و سرمایه گذاری در آن بسیار زیاد شده است. البته که سیاست‌های دولت و تسهیلات بسیار خوبی که برای مهاجران در نظر گرفته شده، در این زمینه بسیار تاثیرگذار است.

خرید ملک در استانبول یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری مطمئن در کشور ترکیه می‌باشد که در طی سال‌های گذشته سود بسیار خوبی را نصیب سرمایه گذاران بخش املاک کرده است.

خرید خانه در استانبول:

خرید خانه در استانبول چگونه امکان پذیر است؟ بهترین سایت خرید ملک در استانبول کدام است؟ این سوالات معمولا اولین پرسش‌هایی هستند که ما هنگام خرید ملک می‌پرسیم. حالا که قرار است دارایی خود را در یک کشور خارجی سرمایه‌گذاری کنیم، بایستی روش‌های قانونی آن را نیز بدانیم.

استانبول یکی از معروف‌ترین و به روزترین شهرهای کشور ترکیه است که جمعیتی بالغ بر 15 میلیون نفر دارد. این شهر به دلیل توریستی بودن، از امکانات رفاهی خوبی برای زندگی برخوردار است؛ ضمن اینکه شهر استانبول یک شهر ساحلی است و طبیعت بکر و زیبایی هم دارد.

یکی دیگر از مزایای این شهر، آب و هوای فوق العاده آن است. تقریبا در تمامی فصول سال، آب و هوای شهر استانبول بارانی و مه آلود است. تابستان‌های گرمی ندارد و در زمستان نیز به ندرت دمای هوای به منفی صفر درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

در گذشته با توجه به زیرساخت شهری ضعیف، فراهم نبودن بستر و غیراستاندارد بودن شرایط سرمایه گذاری، توجهی به سرمایه گذاری در استانبول و دیگر شهرهای ترکیه نمی‌شد. اما در طی یک سال اخیر، با اقدامات صحیح دولت ترکیه، بستری نوپا و پرسود برای سرمایه گذاری در بخش املاک فراهم شده است.

امروزه خرید ملک در استانبول و به طور کلی، خرید ملک در ترکیه به یکی از متداول‌ترین روش‌های سرمایه گذاری تبدیل شده است؛ به طوری که بسیاری از ایرانیان با خرید خانه یا آپارتمان در کشور ترکیه، موفق به دریافت اقامت و پاسپورت کشور ترکیه‌ شده‌اند.

در نتیجه، امروز قصد داریم تا شما را با بهترین سایت خرید ملک در استانبول آشنا کنیم. آسیا ملک یکی از معتبرترین شرکت‌های خرید و فروش ملک در کشور ترکیه است که می‌تواند به شما در زمینه خرید ملک در این کشور مشاوره بدهد.

قیمت آپارتمان در استانبول 2021

قیمت، یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای خرید خانه یا آپارتمان است. حتما شما هم با تبلیغاتی مانند خرید خانه در استانبول با 100 هزار لیر و یا خرید خانه ارزان در استانبول مواجه شده‌‌اید. اما آیا این امکان واقعا وجود دارد؟

قیمت آپارتمان در استانبول 2021 نسبت به سال‌های گذشته افزایش داشته؛ زیرا سرمایه‌گذاری در بخش املاک این شهر و به صورت کلی کشور ترکیه، نسبت به سالیان گذشته بسیار رشد داشته است.

قیمت خانه در استانبول به پول ایران بسیار متغیر می‌باشد؛ زیرا شما باید پول خود را به لیر تبدیل نمایید. اوضاع ارز در تخمین مبلغ مورد نیاز برای خرید خانه بسیار اهمیت دارد. شما با توجه به بودجه و سرمایه‌ای که دارید، می‌توانید از تیم آسیا ملک برای خرید ملک و یا آپارتمان در استانبول مشورت بگیرید.

اگر علاقه‌مند به خرید خانه یا آپارتمان در کشور ترکیه هستید، ما سایت خرید ملک در استانبول شرکت آسیا ملک را به شما معرفی می‌کنیم. آسیا ملک سالیان زیادی است در زمینه خرید و فروش ملک در کشورهای آسیایی و اروپایی فعالیت می‌کند.

کشور ترکیه به ویژه شهر استانبول یکی از فرصت‌های سرمایه گذاری بسیار عالی است که با توجه به تسهیلاتی که دولت این کشور فراهم کرده، مزیت‌های زیادی برای سرمایه گذاری در آن وجود دارد.

مزایای خرید خانه در استانبول:

شما از طریق سایت خرید خانه در استانبول می‌توانید، خانه خود را انتخاب کنید. شما هم‌چنین با خرید ملک در این شهر مزیت‌هایی به دست می‌آورید که عبارت‌اند از:

  • • دریافت اقامت ترکیه در صورت تمایل
  • • دریافت پاسپورت ترکیه در صورت درخواست
  • • برخورداری از امکانات رفاهی شهر استانبول
  • • برخورداری از خدمات بهداشتی و درمانی
  • • امکان تحصیل در دانشگاه‌های کشور ترکیه
  • • کسب سود سرشار ناشی از سرمایه گذاری به صورت ادامه‌دار
  • • استفاده از طبیعت بکر و منحصر به فرد این شهر
  • • آب و هوای عالی در تمامی فصول سال

اگر قصد سرمایه گذاری در کشور ترکیه را دارید، خرید ملک می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد. شما حتی با پرداخت قیمت آپارتمان 40 متری در استانبول می‌توانید اقامت و پاسپورت این کشور را دریافت کنید.

شرایط اقتصادی استانبول به دلیل اینکه این شهر، یک شهر توریستی می‌باشد، بسیار خوب و رو به رشد است. فرصت‌های شغلی فراوانی در آن وجود دارد و شما به راحتی می‌توانید شغل متناسب با علایق و توانمندی‌های خود را پیدا کنید.

نوشته سایت خرید ملک در استانبول اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code