شیائومی ۱۲ مینی با اسنپدراگون ۸۷۰ گواهی 3C چین را دریافت کرد
1 min read

شیائومی ۱۲ مینی با اسنپدراگون ۸۷۰ گواهی 3C چین را دریافت کرد

طی چند روز گذشته، گزارش‌های متعددی در رابطه با پرچمداران آینده شیائومی منتشر شده است. در میان این شایعات و گمانه زنی ها، گزارش هایی مبنی بر عرضه یک گوشی از سری شیائومی ۱۲ با نمایشگری کوچک دیده می‌شود. در روز گذشته نیز پوستری منتشر شد که وجود این گوشی هوشمند با نام شیائومی ۱۲ مینی را قوت بخشید. اکنون نیز، تلفن هوشمند مذکور موفق به دریافت گواهی 3C چین شده است.

شیائومی مانند اپل یک گوشی هوشمند با نام شیائومی ۱۲ مینی عرضه خواهد کرد

انتظار این است که اندازه صفحه نمایش تلفن هوشمند پرچمدار کامپکت شیائومی کمی بیشتر از ۶ اینچ باشد. آن‌طور که گفته می‌شود، یک دستگاه جدید از شیائومی با صفحه نمایش ۶.۳ اینچی1080P اکنون گواهینامه چینی 3C را دریافت کرده است. به لطف حاشیه های بسیار کم این دستگاه، با وجود نمایشگری ۶.۳ اینچی ابعاد کوچکی داشته و به راحتی می‌توان با یک دست با آن کار کرد.

با توجه به داده های گواهی 3C، تلفن هوشمند جدید شیائومی دارای شماره مدل 2112123AC است. این دستگاه از شبکه 5G و فست شارژ ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین بر اساس گمانه زنی ها، شیائومی ۱۲ مینی از چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ استفاده خواهد کرد.

این تلفن هوشمند چه مشخصاتی خواهد داشت؟

بر اساس اطلاعات منتشر شده، Xiaomi 12 Mini دارای صفحه نمایش ۶.۲۸ اینچی فلت است. لازم به ذکر است که این اطلاعات جدید، با گزارشات گذشته Digital Chat Station مطابقت دارد. در قسمت جلویی این دستگاه، نمایشگری با پانچ هول برای قرارگیری دوربین سلفی دیده می‌شود. در قاب پشتی نیز یک ماژول دوربین و سه لنز که به طور عمودی بر روی یکدیگر قرار گرفته اند، دیده می‌شود. ظاهر کلی دستگاه بسیار خوب و شبیه به دستگاه های پرچمدار به نظر می‌رسد.

پوستر منتشر شده از شیائومی ۱۲ مینی

این گوشی هوشمند به تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز خواهد بود. این محصول، یکی از متعادل ترین تراشه های موجود در بازار از نظر مصرف انرژی و عملکرد است. از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به حافظه های UFS 3.1 و رم هایی از نوع LPDDR5 اشاره کرد. با توجه به این مشخصات، شیائومی ۱۲ لایت باید عملکردی در سطح یک پرچمدار واقعی داشته باشد.

علاوه بر این، شیائومی ۱۲ مینی همراه با باتری لیتیومی ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعتی عرضه می‌شود که از فست شارژ ۶۷ وات سیمی و ۵۰ وات بی سیم، پشتیبانی می‌کند. با توجه به حجم باتری و توانایی بالای شارژر، انتظار می‌رود که دستگاه مورد بحث، در کمتر از ۲۰ دقیقه به شارژ کامل برسد. این محصول همچنین از NFC و بلندگو های دوگانه بهره مند خواهد بود.

شیائومی ۱۲ لایت مانند آیفون ۱۳ یک پرچمدار با نمایشگر کوچک خواهد بود

این تلفن‌ هوشمند دارای سه مدل ۸+۱۲۸ گیگابایتی، ۸+۲۵۶ گیگابایتی و ۱۲+۲۵۶ گیگابایتی خواهد بود. این دستگاه ها به ترتیب با قیمت های ۳,۵۹۹ یوان (۵۶۴ دلار)، ۳,۸۹۹ یوان (۶۱۱ دلار) و ۴,۲۹۹ یوان (۶۷۴ دلار) به فروش خواهند رسید. نظر شما چیست؟ آیا یک گوشی با مشخصات پرچمدار اما با ابعادی کوچک از برند شیائومی برای شما جذاب خواهد بود؟

نوشته شیائومی ۱۲ مینی با اسنپدراگون ۸۷۰ گواهی 3C چین را دریافت کرد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code