موتورولا Moto Edge S30 با اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس در AnTuTu ظاهر شد
1 min read

موتورولا Moto Edge S30 با اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس در AnTuTu ظاهر شد

چن جین، مدیر کل بخش تجارت تلفن همراه لنوو، تصویری از امتیاز بنچمارک AnTuTu گوشی موتورولا Moto Edge S30 را به اشتراک گذاشته است. اسکرین شات منتشر شده مستقیماً به نام دستگاه اشاره نمی کند، اما شماره مدل XT2175-2 تأیید می‌کند که این گوشی در واقع پرچمدار آینده موتورولا است. تلفن هوشمند XT2175-2 اخیراً توسط گواهی های TENAA و 3C چین تایید شده است. و انتظار می رود در ماه دسامبر (اواخر آذر یا اوایل دی) به همراه پرچمدار دیگری به نام Moto Edge X معرفی شود.

موتورولا Moto Edge S30 اواخر آذر یا اوایل دی ماه معرفی می‌شود

تلفن هوشمند موتورولا Moto Edge S30 امتیاز ۸۵۸,۸۵۲ را در بنچمارک AnTuTu به دست آورده است. دلیل اینکه Edge S30 توانسته چنین امتیاز بالایی را کسب کند این است که از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس قدرت می‌گیرد. همانطور که در اسکرین شات منتشر شده مشاهده می‌کنید. تلفن هوشمند آینده موتورولا در تست CPU امتیاز ۲۱۱,۴۴۲، در تست GPU امتیاز ۳۲۹,۳۳۶، در تست حافظه ۱۴۵,۰۵۷ و در تست UX امتیاز ۱۷۳,۰۱۷ را کسب کرده است.

امتیازات کسب شده توسط موتورولا Moto Edge S30

به گفته GizmoChina، موتورولا موتو اج اس ۳۰ دارای یک پنل LCD ۶.۷۸ اینچی است که از رزولوشن FullHD+ پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود که این نمایشگر به رفرش ریت ۱۴۴ هرتز مجهز باشد. دوربین سلفی این دستگاه ۱۶ مگاپیکسل خواهد بود. و ماژول دوربین موجود در قاب پشتی آن احتمالا شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین عمق سنج ۲ مگاپیکسلی می‌شود.

همان‌طور که گفته شد، گوشی Moto Edge S30 از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس بهره مند است. همچنین انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی را در اختیار کاربران قرار دهد. موتو اج S30 به یک باتری لیتیومی ۴,۷۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۳۳ وات مجهز خواهد بود. همچنین می‌دانیم که این دستگاه با اندروید ۱۱ به دست کاربران می‌رسد. متاسفانه اطلاعاتی درباره قیمت این دستگاه موجود نیست.

رندر موتورولا Edge 30 Ultra 5G را ببینید: حذف شماری از ویژگی‌های محبوب

با توجه به مشخصات و امتیازات منتشر شده، نظر شما درباره Moto Edge S30 چیست؟

نوشته موتورولا Moto Edge S30 با اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس در AnTuTu ظاهر شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code