رندر Apple Watch Series 8، طراحی گرد مانند نسل قبل را نشان می‌دهد
1 min read

رندر Apple Watch Series 8، طراحی گرد مانند نسل قبل را نشان می‌دهد

اپل و ساعت‌های هوشمندش، یعنی اپل واچ، نام‌های معروف بازار ساعت‌های هوشمند هستند. اپل واچ، ساعت هوشمند محبوب کاربران در بازارهای مختلف است. به تازگی رندر Apple Watch Series 8 منتشر شده است. این رندر، طراحی احتمالی نسل بعد اپل واچ در سال آینده را نشان می‌دهد.

رندر Apple Watch Series 8 فاش شد

اپل در مراسم تابستانی خود، از Apple Watch Series 7 رونمایی کرد.

اپل واچ سری ٧ با نمایشگر کم حاشیه‌تر و طراحی تغییر یافته رسماً رونمایی شد

به گفته Gizmochina، اپل واچ سری ٧، اواخر شهریور امسال معرفی شد و محصول جذابی بود. به گفته بسیاری، این ساعت هوشمند طراحی مشابه طراحی جعبه‌ای شکل آیفون ١٢ را پیدا کرده است. اما این طراحی، به طور کامل جعبه‌ای نیست. همچنین اندازه نمایشگر از ۴١ میلی متر به ۴۵ میلی متر افزایش یافته است. پس از رونمایی Apple Watch Series 7، هم اکنون موج شایعات Apple Watch Series 8 فرا رسیده‌اند. افشاگران مختلف در حال صحبت پیرامون نسل جدید اپل واچ برای سال آینده هستند. اما ممکن است آن‌ها مانند شایعات پیرامون Apple Watch Series 7، اطلاعات نادرستی بدهند!

مجموعه LeaksApplePro در یک رندر CAD لو رفته، به طراحی Apple Watch Series 8 اشاره کرده است. او می‌گوید که تنها تغییر در طراحی اپل واچ ٨، در بخش طراحی بلندگوی آن است. به واقع قسمت بلندگو، از یک خط بلند، به دو قسمت کوچک‌تر تقسیم شده است.

با این حال، باید بگوییم که این‌ها همچنان رندرهای غیررسمی هستند. با این حال، نمی‌توان راجع به آن، اظهار نظر قطعی داشت. اما بعید هم نیست که کوپرتینویی‌ها دوباره از همان طراحی قدیمی استفاده کنند! فارغ از بخش طراحی ظاهری، راس یانگ که یکی از مشاوران بخش زنجیره تأمین محصولات است، می‌گوید که ممکن است اپل در بخش نمایشگر تغییرات جدیدی را ایجاد کند. البته احتمالاً این تغییر، باز هم به افزایش اندازه نمایشگر مربوط شود.

در کنار آن، احتمال می‌رود که اپل واچ سری ٨ بالأخره به قابلیت سنجش میزان قند خون تجهیز شود. این به افراد دیابتی اجازه می‌دهد تا بدون استفاده از روش‌های دردناک و گران قیمت، سطح قند خون خود را به طور منظم بسنجند. همچنین امکان دارد که قابلیت‌های تهیه نوار قلب، پایش کیفیت خواب، اسکنر دمای بدن و… در Apple Watch Series 8 حضور داشته باشند.

نظر شما در مورد رندر و طراحی Apple Watch Series 8 چیست؟ آیا رویکرد اپل در عدم ایجاد تغییر در طراحی اپل واچ را می‌پسندید؟

نوشته رندر Apple Watch Series 8، طراحی گرد مانند نسل قبل را نشان می‌دهد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code