گلکسی تب A8 2021 سامسونگ گواهی WiFi Alliance را دریافت کرد
1 min read

گلکسی تب A8 2021 سامسونگ گواهی WiFi Alliance را دریافت کرد

گلکسی تب A8 2021 یکی از تبلت های پایین رده آینده سامسونگ است. در چند هفته گذشته در ترنجی گزارشات متعددی از این دستگاه برای شما نوشتیم. برای مثال رندر های رسمی این تبلت لو رفته یا آنکه تب A8 2021 در وب‌سایت گیک بنچ مشاهده شده است. اکنون، پیش از رونمایی رسمی این تبلت، آژانس دیگری برخی از مشخصات آن را تأیید کرده است. همه این موارد نشان می‌دهند که زمان زیادی تا معرفی گلکسی تب A8 2021 سامسونگ باقی نمانده است.

گلکسی تب A8 2021 سامسونگ با نمایشگر TFT و تراشه UNISOC عرضه می‌شود

سامسونگ گلکسی Tab A8 2021 گواهینامه WiFi Alliance را دریافت کرده است. مدلی که در لیست صدور گواهینامه مذکور ظاهر شده است، نسخه LTE با شماره مدل SM-X205 است. این لیست به جز چند نکته کوچک، چیز زیادی در مورد تبلت آینده سامسونگ فاش نمی‌کند. اول از همه، این گوشی به طور رسمی با نام «Samsung Galaxy Tab A8» بدون پسوند ۲۰۲۱ به بازار عرضه خواهد شد. و نکته دوم، این دستگاه از WiFi دو باند (۲.۴ گیگاهرتز و ۵.۰ گیگاهرتز) پشتیبانی می‌کند.

Galaxy Tab A8 2021

انتظار می‌رود گلکسی تب A8 2021 سامسونگ به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۱ در دسترس کاربران قرار گیرد. طبق گزارش منتشر شده، این تبلت دارای بدنه ای فلزی با ابعاد ۲۴۶.۷×۱۶۱.۸×۶.۹ میلی‌متر خواهد بود. این دستگاه همچنین شامل پورت USB Type-C، جک ۳.۵ میلی متری هدفون و چهار اسپیکر است.

جدیدترین تبلت اقتصادی سامسونگ دارای پنل ۱۰.۴ اینچی TFT LCD با رزولوشن FullHD+ و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است. در قسمت پشتی این دستگاه نیز، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و لوگو سامسونگ دیده می‌شود. طبق گفته TÜV Rheinland، انرژی این دستگاه توسط یک باتری ۷,۰۴۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژر ۷.۸ واتی تأمین می‌شود. همچنین به گواه بنچمارک Geekbench این دستگاه دارای تراشه UNISOC T618 خواهد بود.

رندر رسمی سامسونگ Galaxy Tab A8 لو رفت، تبلت ارزان جدید Samsung

سامسونگ Galaxy Tab A8 2021 در آینده ای نزدیک در رنگ های نقره‌ای، خاکستری و طلایی در دسترس خواهد بود. نظر شما درباره جدیدترین تبلت مقرون به صرفه سامسونگ چیست؟

نوشته گلکسی تب A8 2021 سامسونگ گواهی WiFi Alliance را دریافت کرد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code