مشخصات Pixel 6a فاش شد: همان سنسور برای دوربین اصلی اما با قیمتی کمتر!
1 min read

مشخصات Pixel 6a فاش شد: همان سنسور برای دوربین اصلی اما با قیمتی کمتر!

گوشی های هوشمند گوگل معمولا قیمت بالایی دارند. اما دو سال پیش این شرکت تصمیم گرفت برای کاربرانی که مشتاق استفاده از تلفن های هوشمند پیکسل هستند اما بودجه کمی برای خرید دارند، مدل ارزان تری را با پسوند a عرضه کند. اکنون مشخصات جدیدترین گوشی این شرکت، یعنی گوگل Pixel 6a فاش شده است.

مشخصات فاش شده Pixel 6a به کارگیری تراشه اسنپدراگون 778G را تأیید می‌کنند

در زمان کنونی گوگل در حال آماده شدن برای عرضه پیکسل 6a است. این تلفن هوشمند در حقیقت نسخه ارزان تر پیکسل ۶ خواهد بود. منطقی بود که فرض کنیم دوربین در محصول جدید این شرکت مانند برادران بزرگتر خود خواهد بود. و گوگل دوربین عالی با قیمتی ارزان را در اختیار کاربران خواهد گذاشت. اما چندی پیش شایعاتی در فضای مجازی منتشر شد، مبنی بر آنکه Pixel 6a احتمالا در بخش دوربین نیز پسرفت هایی را نسبت به دو برادر بزرگ تر خود خواهد داشت. و نباید انتظار زیادی از دوربین این تلفن هوشمند اقتصادی داشته باشیم.

این شایعات مدعی آن بودند که گوگل باز هم به سراغ سنسور ۱۲ مگاپیکسلی سونی IMX 363 خواهد رفت. و خبری از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ GN1 در پیکسل ۶ ای نخواهد بود. اما گزارشات جدید می‌گویند که Google Pixel 6a باید به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی GN1 سامسونگ مجهز شود. اگر به خاطر داشته باشید این سنسور به عنوان سنسور اصلی در دوربین گوگل پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو به کار گرفته شده است. منبع این خبر، همچنین استفاده از تراشه اسنپدراگون 778G در پیکسل 6a را تایید می‌کند.

به تازگی، اولین رندر های Pixel 6a منتشر شده اند. این رندر ها نشان می‌دهند که دستگاه مذکور ظاهری شبیه به برادران بزرگ خود خواهد داشت. متاسفانه در این تلفن هوشمند خبری از جک ۳.۵ میلی متری صدا نیست.

امتیاز DxO دوربین Pixel 6 Pro گوگل مشخص شد: جهش جذاب و تحسین برانگیز!

هنوز هیچ اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه پیکسل 6a در دست نیست. با توجه به مشخصات فاش شده Pixel 6a، نظر شما درباره این تلفن هوشمند اقتصادی جدید گوگل چیست؟

نوشته مشخصات Pixel 6a فاش شد: همان سنسور برای دوربین اصلی اما با قیمتی کمتر! اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code