آپدیت MIUI 12.5 Enhanced پوکو X3 و پوکو X3 NFC منتشر شد
1 min read

آپدیت MIUI 12.5 Enhanced پوکو X3 و پوکو X3 NFC منتشر شد

پوکو گوشی Poco X3 NFC و Poco X3 را در مناطق مختلفی عرضه کرد. این گوشی‌ها، موفق شدند تا سهم قابل توجهی از بازار گوشی‌های میان رده را به خود اختصاص دهند. آپدیت MIUI 12.5 Enhanced پوکو X3 و پوکو X3 NFC بالأخره منتشر شد. در ادامه، جزئیات بیشتری را به اشتراک می‌گذاریم.

آپدیت MIUI 12.5 ENHANCED پوکو X3 و پوکو X3 NFC منتشر شد

پوکو مدتی پیش به روزرسانی اندروید ١١ را برای Poco X3 NFC منتشر کرد.

آپدیت اندروید ١١ پوکو X3 NFC به صورت جهانی ارائه شد

به گزارش XIAOMIUI، به روزرسانی بزرگی که بسیاری از کاربران Poco X3 و Poco X3 NFC منتظر آن بودند، بالأخره از راه رسید. صحبت ما در مورد ارائه آپدیت MIUI 12.5 ENHANCED برای دو گوشی پوکو X3 و پوکو X3 NFC است.

به همین منوال، به روزرسانی جدید و مهم Poco X3 NFC با نسخه فریمور “V12.5.4.0.RJGMIXM” برای کاربران بازار جهانی منتشر شده است. بنابراین، شما نیز می‌توانید این به روزرسانی را در ایران نیز دریافت کنید. اما توجه داشته باشید که به دلیل ارائه سری به سری به روزرسانی‌ها، ممکن است شما دیرتر یا زودتر از دیگران این آپدیت مهم را دریافت کنید. نسخه فریمور این به روزرسانی برای Poco X3 در هند نیز “V12.5.4.0.RJGINXM” می‌باشد. توجه داشته باشید که این به روزرسانی، همراه با وصله امنیتی ماه نوامبر ٢٠٢١ منتشر شده است. بنابراین، این می‌تواند پیشرفتی در ارائه سریع‌تر وصله‌های امنیتی ماهانه نیز باشد.

شایان ذکر است که با نصب این به روزرسانی، ویژگی حافظه رم مجازی نیز به گوشی شما نیز اضافه خواهد شد. بسته به میزان حافظه داخلی که گوشی شما دارد، اگر حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی داشته باشید، ٢ گیگابایت حافظه رم مجازی به Poco X3 شما اضافه می‌شود. نسخه ١٢٨ گیگابایتی نیز از ٣ گیگابایت حافظه رم مجازی بهره مند می‌شود.

نظر شما در مورد ارائه به روزرسانی MIUI 12.5 Enhanced پوکو X3 و پوکو X3 NFC چیست؟ آیا این به روزرسانی را دریافت کرده‌اید؟

نوشته آپدیت MIUI 12.5 Enhanced پوکو X3 و پوکو X3 NFC منتشر شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code