ظاهراً سه گوشی پرچمدار ZTE با Snapdragon 8 Gen 1 در دست توسعه است
1 min read

ظاهراً سه گوشی پرچمدار ZTE با Snapdragon 8 Gen 1 در دست توسعه است

اگر در جریان پیشرفت‌های اخیر کوالکام نبوده‌اید، باید بگوییم که این شرکت در حال برنامه‌ریزی تغییر بزرگی در نام گذاری تراشه های اش است. بر اساس همین تغییرات، انتظار می‌رود که تراشه پرچمدار آینده کوالکام Snapdragon 8 Gen 1 نام داشته باشد. البته امروز نیز خبری منتشر شد، مبنی بر آنکه نام دقیق تر این تراشه Snapdragon 8Gx Gen 1 خواهد بود. در هر صورت امیدواریم رویداد کوالکام در موعد مقرر یعنی ۳۰ ام دسامبر (نهم دی) برگزار شود و ما را از این سردرگمی نجات دهد! در این میان، گزارشات مدعی آن هستند که سه گوشی هوشمند پرچمدار ZTE با تراشه Snapdragon 8 Gen 1 به زودی به بازار خواهند آمد.

سه گوشی هوشمند ZTE با تراشه Snapdragon 8 Gen 1 در راهند

شرکت هایی مانند موتورولا و شیائومی به شدت در تلاش اند تا بتوانند اولین تلفن هوشمند مجهز به اسنپدراگون ۸۹۸ (یا همان Snapdragon 8 Gen 1) را روانه بازار کنند. اما این موضوع به معنی آن نیست که سایر شرکت ها دست روی دست گذاشته اند. مطابق با گزارش های منتشر شده سه گوشی پرچمدار از برند ZTE از تراشه Snapdragon 8 Gen 1 بهره خواهند برد.

آنطور که GSMArena ادعا می‌کند، دو تلفن هوشمند ZTE در حال توسعه نوبیا رد مجیک ۷ و رد مجیک ۷ پرو است. این دو گوشی مذکور با شماره مدل NX679J و NX709J شناخته می‌شود. و انتظار می‌رود که به قدرتمندترین تراشه کوالکام نیز مجهز باشند.

به گفته همین منبع، پرچمدار ZTE یعنی نوبیا Z40 نیز با همان تراشه Snapdragon 8 Gen 1 در خط تولید قرار خواهد گرفت. اگرچه، با توجه به اینکه نوبیا Z30 پرو در ماه می معرفی شد. نمی‌دانیم که Z40 در چه زمانی معرفی و عرضه خواهد شد. در نهایت، لیست لو رفته دستگاه‌ها به یک تلفن دیگر با نام M2 Play و با شماره مدل NX90J7 نیز اشاره می‌کند. اگرچه احتمالاً این دستگاه از تراشه پرچمدار کوالکام برخوردار نخواهد بود. به علاوه، نام دستگاه مذکور کمی گیج کننده است. زیرا که ZTE قبلاً نوبیا M2 Play در سال ۲۰۱۷ معرفی کرده است.

نوبیا Z30 Pro بدون دوربین سلفی درون نمایشگر و با اسنپدراگون ٨٨٨ معرفی شد

نظر شما چیست؟ آیا شما هم منتظر سری جدید رد مجیک ZTE هستید؟

نوشته ظاهراً سه گوشی پرچمدار ZTE با Snapdragon 8 Gen 1 در دست توسعه است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code