رندر ویوو S12 Pro منتشر شد: دوربین سلفی دوگانه و ناچ نیمه عریض
1 min read

رندر ویوو S12 Pro منتشر شد: دوربین سلفی دوگانه و ناچ نیمه عریض

ویوو با وجود بحران‌های کمبود قطعات، همچنان مدل‌های زیادی از گوشی‌های هوشمند خود را معرفی می‌کند. گوشی Vivo S12 Pro، به زودی رونمایی می‌شود. اما در همین فاصله، رندر ویوو S12 Pro به صورت نهایی منتشر شده است.

رندر ویوو S12 Pro، طراحی نهایی این گوشی را به نمایش می‌گذارد

قبلاً از لو رفتن Vivo S12 Pro در ترنجی گفته بودیم.

ویوو S12 Pro در تصویری زنده ظاهر شد، نمایشگر خمیده و حاشیه های باریک

به نقل از Gizmochina، ماه گذشته دو گوشی با مدل نامبرهای V2162A و V2163A از ویوو در سایت‌های تأییدیه چینی مانند TENAA و 3C ظاهر شدند. بر اساس حدسیات، ممکن است که این دو گوشی، ویوو S12 و ویوو S12 Pro باشند و ویوو این دو دستگاه را در بازار داخلی چین به فروش برساند. شایعات حاکی از ارائه سری Vivo S12 طی ماه جاری یا اوایل دی ماه هستند. اما قبل از ارائه رسمی سری Vivo S12، رندر ویوو S12 Pro به عنوان گوشی گران‌تر این سری لو رفته است که جزئیات زیادی را فاش می‌کند.

همان طور که اخیراً تصویری در ویبو لو رفته است، ما می‌توانیم طراحی گوشی جدید ویوو را در رندر نهایی آن مشاهده کنیم! رندر ویوو S12 Pro، نشان می‌دهد که این گوشی مجهز به نمایشگری از نوع AMOLED با لبه‌های خمیده و حاشیه‌های نسبتاً کم خواهد بود. همچنین حسگر تشخیص اثرانگشت این گوشی، درون نمایشگر قرار می‌گیرد. همچنین در بالای این دستگاه، ناچ نیمه عریض با دوربین سلفی دوگانه قرار گرفته است.

بر اساس گمانه زنی‌ها، دوربین سلفی این گوشی از سنسور ۵٠ مگاپیکسلی ISOCELL JN1 سامسونگ بهره خواهد برد. به احتمال زیاد، یک دوربین ٨ مگاپیکسلی فوق عریض نیز این مجموعه را همراهی خواهد کرد. متأسفانه در مورد دوربین‌های واقع در قاب پشتی این گوشی صحبتی به میان نیامده است. اما مشخص است که قاب پشتی دستگاه، دارای شیشه‌های خمیده برای ارگونومی بهتر است.

انتظار می‌رود که این گوشی، در بخش توان شارژر پیشرفت کند. در تأییدیه 3C، شارژر ۴۴ واتی برای این دستگاه تأیید شده بود. همچنین جزئیاتی از رنگ بندی این سری فاش شده بود. به طوری که Vivo S12، احتمالاً به صورت تک رنگ و نسخه پرو، در سه رنگ مختلف به دست مشتریان خواهد رسید.

نظر شما در مورد طراحی کلی و رندر ویوو S12 Pro چیست؟ آیا ویوو توانایی کنار زدن رقبای خود را در آینده دارد؟

نوشته رندر ویوو S12 Pro منتشر شد: دوربین سلفی دوگانه و ناچ نیمه عریض اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code