رندر Realme 9i منتشر شد: شبیه به Realme GT Neo 2
1 min read

رندر Realme 9i منتشر شد: شبیه به Realme GT Neo 2

ریلمی برای سری گوشی‌‌های میان رده خود برنامه‌های گسترده و زیادی برای سال آینده دارد. این برنامه‌ها، همگی منجر به افزایش فروش این زیر مجموعه اوپو می‌شوند. رندر Realme 9i به عنوان یکی از گوشی‌های میان رده آینده ریلمی فاش شده است. حال دقیقاً Realme 9i قرار است چه شکلی باشد؟

رندر Realme 9i با طراحی مشابه به Realme GT Neo 2 منتشر شد

ریلمی چند وقت قبل، Realme 8i را با قیمتی جذاب معرفی کرد.

ریلمی 8i با نمایشگر ١٢٠ هرتزی، ١٠ گیگابایت رم مجازی و Helio G96 معرفی شد

به نقل از Gizmochina، انتظار می‌رود که ریلمی گوشی Realme 9i را تا اواخر سال ١۴٠٠ شمسی روانه بازار کند. اما پیش از ارائه رسمی این گوشی، رندرهای آن فاش شده است. این تصاویر، رسمی نیستند. اما احتمال نهایی بودن طراحی این گوشی بر اساس رندرهای فاش شده، بسیار زیاد است.

اما به رندرهای این گوشی نگاهی بیندازیم. رندر Realme 9i،. نشان می‌دهد که ظاهر کلی این گوشی، شبیه به Realme GT Neo 2 می‌باشد. ریلمی GT Neo 2 هم پیش‌تر به عنوان بالا رده جدید ریلمی معرفی شده بود. تصاویر فاش شده از این گوشی، به ما وجود حفره نمایشگر در سمت چپ و بالای قاب جلویی را نشان می‌دهند.

به نظر می‌رسد که ریلمی برای طراحی ماژول دوربین اصلی Realme 9i، از Realme GT Neo 2 الهام گرفته باشد. این گوشی، مجهز به دوربین اصلی سه گانه همراه با فلش LED است. مانند سایر گوشی‌ها، دکمه‌های پاور و تنظیم صدا بر روی فریم قرار گرفته‌اند. از آن جایی که اثری از حسگر تشخیص اثرانگشت در این رندرها نیست، می‌توان گفت که این حسگر در زیر نمایشگر AMOLED این دستگاه جای خوش کرده است. البته ما باید منتظر بمانیم تا ببینیم که این گوشی در نهایت به چنین پنلی مجهز می‌شود یا این که رندر لو رفته از این گوشی، صحت کامل ندارد.

ما حدس می‌زنیم که ریلمی دو رویداد رونمایی مختلف را برای رونمایی خانواده ریلمی ٩ در هند برگزار کند. این گوشی‌ها، در رویدادهای مختلفی معرفی می‌شوند. هر دو رویداد، قرار است پیش از به پایان رسیدن سال جاری شمسی برگزار شوند.

نظر شما در مورد طراحی کلی Realme 9i چیست؟ آیا استفاده از طراحی Realme GT Neo 2 در این گوشی جذاب است و یا نظر دیگری دارید؟

نوشته رندر Realme 9i منتشر شد: شبیه به Realme GT Neo 2 اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code