پوکو ایکس ٣ پرو در ۶ کشور عنوان پرفروش‌ترین گوشی را دارد!
1 min read

پوکو ایکس ٣ پرو در ۶ کشور عنوان پرفروش‌ترین گوشی را دارد!

پوکو پس از ارائه Poco F1، مدت زیادی غایب بود. اما پس از آنکه این کمپانی چینی دوباره به رقابت بازگشت، توانست رکوردهای فروش زیادی را ثبت کند. پوکو ایکس ٣ پرو، یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های تاریخ پوکو است. بر اساس آمار و ارقام، این گوشی بیشترین میزان فروش در ۶ کشور را دارد.

پوکو ایکس ٣ پرو و کسب عنوان پرفروش‌ترین گوشی در ۶ منطقه

پوکو اوایل امسال گوشی Poco X3 Pro را رسماً معرفی کرد. این دستگاه، ارزش خرید بسیار زیادی دارد و حتی در بازار موبایل ایران نیز جزوی از گوشی‌های پرفروش و محبوب است.

پوکو X3 Pro با اسنپدراگون ۸۶۰ و صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی رسما معرفی شد

به گزارش GizChina، صبح امروز بود که لو ویبینگ، یکی از مدیران بلند پایه شیائومی و مدیر کل کمپانی چینی ردمی، از رکورد فروش جدید پوکو در سطح جهانی خبر داد. صحبت‌های او، در مورد فروش بی بدیل Poco X3 Pro در چند منطقه مختلف بوده است.

بر اساس اراده‌های منتشره، گوشی پوکو ایکس ٣ پرو موفق شده است تا طی رویداد جمعه سیاه یا همان Black Friday، میزان فروش بسیار خوبی را به ثبت برساند. بنابراین، این نماینده پوکو توانسته است عنوان داغ‌ترین و محبوب‌ترین گوشی کل مجموعه شیائومی را تخفیف‌های جمعه سیاه به دست بیاورد. رکرود فروش بسیار خوب این گوشی و به دست آمدن رتبه اول، در ۶ کشور مختلف رخ داده است. جالب اینجاست که این اتفاق، در کشورهای اروپایی رخ داده است. این نشان دهنده محبوبیت زیاد شیائومی در میان کاربران اروپایی است.

این ۶ کشور مورد اشاره، عبارتند از: ایتالیا، هلند، آلمان، فرانسه، بریتانیا و اسپانیا! لو ویبینگ در رابطه با دستیابی به این دستاورد توسط پوکو، گفت که این زیر مجموعه شیائومی طی امسال، به سرعت توسعه یافته است. اما اجازه بدهید تا در این بین، مروری بر مشخصات Poco X3 Pro نیز داشته باشیم.

گوشی Poco X3 Pro، یک دستگاه قاتل پرچمدار محسوب می‌شود. این گوشی، ابتدا در اروپا و با قیمت پایه ٢۴٩ یورو روانه بازار شد. در بطن این گوشی، از تراشه قدرتمند Snapdragon 860 استفاده شده است. نمایشگر ۶.۶٧ اینچی این گوشی، پنل IPS LCD با وضوح +Full HD و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی را داراست. دوربین اصلی چهارگانه این گوشی قاتل پرچمدار، متشکل از سنسورهای ٢+٢+٨+۴٨ مگاپیکسلی است. دوربین سلفی آن نیز ٢٠ مگاپیکسلی است. باتری Poco X3 Pro، ظرفیت ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی دارد د از شارژر ٣٣ واتی درون جعبه نیز پشتیبانی می‌کند.

در نظر شما در مورد رکورد فروش گوشی پوکو ایکس ٣ پرو چیست؟ آیا این گوشی استحقاق دستیابی به چنین عنوانی را داشته است؟

نوشته پوکو ایکس ٣ پرو در ۶ کشور عنوان پرفروش‌ترین گوشی را دارد! اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code