ایربادز نوکیا E3103 با مجموع ٣٨ ساعت عمر باتری معرفی شد
1 min read

ایربادز نوکیا E3103 با مجموع ٣٨ ساعت عمر باتری معرفی شد

نوکیا مانند برخی دیگر از برندهای تولید کننده گوشی‌های هوشمند، در بازار ایربادزهای کاملاً بی سیم نیز کم و بیش فعالیت می‌کند. نوکیا ایربادزهای نسبتاً جذابی را تاکنون ارائه داده است. جدیدترین ایربادز نوکیا، E3103 نام دارد. این ایربادز، دارای عمر باتری بسیار خوب و قابلیت‌های جدیدی است.

مشخصات فنی و قیمت ایربادز نوکیا E3103

نوکیا قبل از این‌ها، از ایربادز BH-805 با قابلیت حذف نویز پرده برداشته بود.

ایربادز نوکیا BH-805 با قابلیت حذف نویز فعال رسما معرفی شد

به نقل از Gizmochina، یک دارنده مجوز نوکیا در آسیا، ایربادز کاملاً بی سیم نوکیا E3103 را رسماً معرفی کرده است. ایربادزهای کاملاً بی سیم، امروزه بسیار محبوب شده‌اند و فروش بالایی را تجربه می‌کنند. به همین ترتیب، بسیاری از تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند نیز به این بازار جذاب، ورود پیدا کرده‌اند.

ایربادز بی سیم جدید نوکیا، دارای چند ویژگی جدید و شاخص است. یکی از مهم‌ترین این مختصه‌ها، وجود بلوتوث نسخه ۵.١ می‌باشد. طراحی این ایربادز، بدون ایرتیپ سیلیکونی است. همچنین نوکیا در هر کدام از گوشی‌های این ایربادز، یک باتری ٣٧ میلی آمپر ساعتی را قرار داده است. همچنین این ایربادز، مجهز به یک درایور نسبتاً بزرگ ١٣ میلی متری است.

وزن هر کدام از گوشی‌های این ایربادز تازه وارد، برابر با ٣.٣ گرم می‌باشد. این ایربادز همچنین دارای یک کیس شارژ کوچک و جمع و جور است که با خود، یک باتری با ظرفیت ٣٢٠ میلی آمپر ساعت را حمل می‌کند. به طور کلی، این ایربادز با استفاده از کیس شارژری که دارد، می‌تواند مجموعاً ٣٨ ساعت دوام بیاورد که رقم بسیار خوب و رضایت بخشی محسوب می‌شود.

ایربادز نوکیا E3103 از استاندارد IPX4 برای مقاومت در برابر پاشش قطرات آب و عرق و خیس شدن در شرایط تمرینی بهره می‌برد. همچنین این ایربادز جدید، از دستیار صوتی نیز برخوردار است. جدیدترین ایربادز نوکیا، در سه رنگ مشکی، سفید و صورتی روانه بازار خواهد شد. قیمت ایربادز E3103 نوکیا، فعلاً مشخص نشده است. اما با توجه به مشخصات و رویکرد نوکیا، انتظار داریم که این کمپانی، برچسب قیمتی اقتصادی را برای این ایربادز در نظر بگیرد.

نظر شما در مورد مشخصات و ویژگی‌های نوکیا E3103 چیست؟ کدام مشخصه این ایربادز را بیشتر می‌پسندید؟

نوشته ایربادز نوکیا E3103 با مجموع ٣٨ ساعت عمر باتری معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code